Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2005-01-15 10:05:21    
Imi: Osa
Opowiecie mi jak by這 na zimowisko ??

Data:  2005-01-13 15:31:10    
Imi: ReMOL
a pozatym nie ctrl C i ctrl V tylko Ctrl+C i Shift + insert

Data:  2005-01-13 15:26:30    
Imi: ReMOL
wolno嗆 s這wa =)

Data:  2005-01-13 12:21:04    
Imi: kurzydol
pozdr ty, raze, z wawy w drodze w tatary

Data:  2005-01-12 21:25:44    
Imi: wuJed
wuJEd by m鏬 usun望 i to zrobi, sorki 瞠 dopiero teraz ,a le lepiej p騧no ni wcale :)

Data:  2005-01-12 17:03:00    
Imi: Koala
ale na jaki adres, bo Fanie kim jestes:P
????

*********************:p*************

Data:  2005-01-12 16:05:57    
Imi: halo?
halo? kretynie widze ze wiesz co ctrl C i ctrl V a moze cos od siebie? czy wuj Jed moglby to cos usunac ? :)

Data:  2005-01-11 22:18:15    
Imi: Osa
nie mam numeru Twojego - ide na czat

Data:  2005-01-11 22:17:23    
Imi: Matra
2730085

Data:  2005-01-11 22:17:21    
Imi: witek
to dawaj :) albo na czata :)

Data:  2005-01-11 22:16:37    
Imi: osa
mam

Data:  2005-01-11 22:15:22    
Imi: witek
a moze matra ma gg? :)

Data:  2005-01-11 22:08:53    
Imi: mientki
E-mail: kura(ma逍a)atacama.pl
mialobyc kura(ma逍a)atacama.pl

a jak bylem ostatnio w dziale obslugi klijenta to pytali:
czy do ":)" dotarla plytka od siwtego grubasa? :) bo jak nie mial to sie drze na cala ksiege a jak ma to pewnie oglada i to dlatego go tu nie ma? :)

a no i jak bylem w ideei to powiedzieli zebym sie zastanowil bo maja teraz taki modem do komputra co to internat jest tam zawsze i wszedzie i maja to za pomoca EDGE co jest 4 razy szybsze niz GPRS a to oznacza ze oboz bedzie online jak nic :)

Data:  2005-01-11 22:05:18    
Imi: mientki
E-mail: kura
jak to kto jest wlascicielem ten maly :)

ale zakutzylem im tak jak z tamtad zjezdzalem ze do dzis pewnie kury szoruja o ile wogle mozga je rozpoznac wna tle drogi :) troche kurzu i tyle dymu... ehhh :)

Data:  2005-01-11 21:47:10    
Imi: ReMOL
a pozatym witek od czego jest moj ojciec przeciez on ma spedycje :) hehehehe

Data:  2005-01-11 21:45:44    
Imi: ReMOL
widzisz ewo !!

skutery sa po to zeby niczego nie wkladac w schowki (ehhhmm..) i dziurki as poprostu zajefajne i nie ma bata a pozatym pff przeciez mozna kupic sobie przyczepe :P, no i mozna kupic namiot skuterem zrobisz duzo kilometrow i szybko ale witku nikt nie chcial mi wpieprzyc ze za szybko przez siakos wioche jezdze buahahhaha :P

"Kto jest w豉軼icielem tego niebieskiego Volkswagena :P"

Data:  2005-01-11 21:35:53    
Imi: ja
E-mail: godsavetheQueen(ma逍a)atacama.pl
nie no rozumiem ze Ci sie nie wydaje mi tez sie wiele rzeczy nie wydaje a sa :)no i rozumiem ze masz wielu fanow :) ale moze znajdzie sie dla mnie miejsce w fanklubie? moze byc w szatni :) przyslij mi to zdjecie bo oszaleje !!! :)))))))))

Data:  2005-01-11 16:23:59    
Imi: Koala
hoho kto takim moim fanem?? bo mnie nie do konca sie tak wydaje:P

Data:  2005-01-10 22:08:34    
Imi: ja
do e: napieraj!!! jasne ze tatanka mozna wiele... :)

Data:  2005-01-10 22:07:40    
Imi: ja
E-mail: krolowa(ma逍a)atacama.pl
nie bylo dnia zebys ladnie nie wygladala... :)))

Data:  2005-01-10 21:06:03    
Imi: Koala
wysle Ci mailem:)
Wygladalam ladnie!! wszyscy tak mowili:P

Data:  2005-01-10 20:10:19    
Imi: e
aleromol, z tatank mo積a STAC 23 godziny i 60 minut na dzien w warsztacie, bo rok temu wozilo sieni zarcie dla bezdomnych as kuterem nei! no i w skuterze nie pojdzie rurka naprawiana 98768776razy i nie mozna wkladac do schowka grzybk闚 i piecz徠ki atacamy:D:D:Di na skuterze nie mozna jechac bez k馧.. a tatank彩o積a WSZYSTKO oprocz je盥zenia:D:D:D
wiciu: zgubilam zdjecia. ale napieram napieram:D:D

Data:  2005-01-10 20:00:18    
Imi: kurzydol
E-mail: witek(malpa)atacama.pl
a skuter jest tak szybki ze zeby przewiezc 9 osob na drugi koniec polski zdazy obrocic 9 razy? albo 4 namioty z wrzosow do elku to chyba ze 100 i mozna prowadzic jedna reka w drugiej trzymajac maszty ? :)

koala a jak wygladalas? mialas korone i pazia? a kto byl paziem? :)mozna gdzies obejrzec zdjecia moze www.krolowa.pl ? :) bede jechal przez krakow w tatar z cala banda jak ich namowie na ck i bar salatkowy to sie moze zobaczymy? :)

Data:  2005-01-10 17:52:10    
Imi: ReMOL
a pozatym teraz czaderska pogoda jest :) i bede jezdziol :P
no i co jeszcze pozatym mam Wam powiedziec :> noo acha Marianko Moja Droga :) wiec w te ferie moja rodzinka zaprosila mnie do Wawy, moze sie spotkamy ?? :) no i oczywiscie zaopatrze sie na stadioku w nowe plytki (niby) oryginalne :P

Data:  2005-01-10 17:50:11    
Imi: ReMOL
a pozatym zbieram na nowe oponki :) bo mam bieznik zjechany :)

Data:  2005-01-10 17:49:22    
Imi: ReMOL
a ja jestem kr鏊em or這wskich szos :P a raczej autostrad :) hehehe i mialem 2 miejsce na 3miejskiej sumce w wyscigach na skuterach do 50 cmm :P, bo wtedy jeszcze dobrze nie byl dotarty i nie chcialem mu dojezdzac paska zeby sie nie rozwalil i nie mozna bylo ruszac na full gazie a teraz wszystko mozna :)))

Data:  2005-01-10 17:46:38    
Imi: ReMOL
i mozna jeszcze hamowac przednim ko貫m 瞠by podnosi這 ty :P

Data:  2005-01-10 15:10:02    
Imi: ReMOL
i mozna krecic baczki na asfalcie i burnoutowac i jeszcze mozna stawac na siodelko i jechac bez trzymanki i mozna tuningowac :P

Data:  2005-01-10 15:09:27    
Imi: ReMOL
i mozna jezdzic na tylnim kole :P

Data:  2005-01-10 15:09:18    
Imi: ReMOL
no i skuterem mozna jarac gumke na swiatlach :P

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194