Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2005-03-19 13:20:34    IP: 195***
Imi: s
ja za rok to juz pojade, pojedziemy, bo bede miala w domu wymowke... A zazdroszcze wierchomli jak cholera... jakiegos mnicha byscie przywie幢i i podrzucili do wawy, a jak nie to male pssyt na czesc tych, ktorzy daleko beda a tesknia... Oj, jak mi 透awo wyszlo...
A w wawie s這neczko...
:)))
MSL - nie 豉m si. Ale taki papierek, co ty masz ze swego piecioletniego kursu, to na byle bazarze mozna kupic. Taki jak ja zaraz bede miec r闚niez. Cieszmy sie wiec, ze zmarnowalysmy te piec lat zycia na bezsensowne chodzenie na zajecia. A nie 10 lat...15...
Buziak wielki dla wsiech z wiejskiej(jak 豉dnie ta ulica oddaje klimat tu panujacy...)
A/S

Data:  2005-03-18 17:08:30    IP: 217***
Imi: MSL
do w:chcesz sie pobawi w doktora? psychologowie sie z takimi duzymi ch這pcami nie bawi:)
ostatnio jeden pan co mi sie na warszta sp騧ni zaledwie 3 godzinki zapytal po 15 minutach s逝chania "A pani to niby jakie kursy ko鎍zy豉,ze nam pani takie rzeczy opowiada?" ja na to:"psychologie" on:"a za ile pani j niby ko鎍zy?!"

no wiec na tym skr鏂onym piecioletnim kursie(jaki 鈍istek mi nawet dali na koniec,dwa late temu prawie) uczyli,ze psycholog nie ma pacjent闚 tylko klient闚 :) a juz szczeg鏊nie Ci po psychologii organizacji i zarz康zania, tylko czasem mi sie wydaje,ze Ci "klie鎍i" o tym nie wiedz :)

Data:  2005-03-18 17:01:43    IP: 83.***
Imi: w
remol, grecja za 570 10 dni, jestem pod wrazeniem, ale wez ze soba drobnych kolejne 570 :) gdzie to teraz nie jezdza na te wycieczki, a ja tu jakas jastrzebia gora, i babcia :) nie no blagam siebie normalnie :) tak to my nigdy nie wyplyniemy :)

Data:  2005-03-18 16:59:01    IP: 83.***
Imi: w
oho ! :) jasne ze budujemy :) co to bylo bo zniknelo? to mi sie podoba :) super wuju JEDZIE :)

Data:  2005-03-18 15:11:30    IP: 195***
Imi: s
to jak tylko witek bedzie to mu przekaze. ale wiesz, ze nie dojada pewnie?

Data:  2005-03-18 14:58:47    IP: 193***
Imi: ReMOL
witek moja wychowawczyni to debilka idiotka kretynka i wgule wszxtstko co najgorsze.. ona chce wycieczke pinda gdzie moze odpoczac jaka wies...... no i wymyslila 10 dniowa wycieczke na grecje za 570 zl w tym zwiedzaie budapesztu bratyslawy i 4 dni w grecji.. .suuper szczegolnie ze juz tam bylem ;/

Data:  2005-03-18 14:35:03    IP: 193***
Imi: ReMOL
a moze tak witkowi :) tylko zapieczetowane.... bo te eklerki mhh.... tak pachna.... mhhh... takie smaczne sa... mhhh... ze witek by chyba sie skusil :)


ahh... ta wuwua ;]

Data:  2005-03-18 10:13:55    IP: 80.***
Imi: w
no to chyba ide tylko musze pojechac do jarzebiej po moje graty wspinaczkowe, ale zaraz zaraz o ktorej ta zabawa i czy nie bede Wam aby przeszkadzal? :)no a kombiaczek ? jak to gdzie w jakiejs jaskini? :)

Data:  2005-03-18 08:51:25    IP: 212***
Imi: MarianLunatyk*
E-mail: niewyspanaznowu(ma逍a)wp.pl
wuju w篹ymordzie nie b康 s豉by, w marzeniac i snach si豉 raz dwa i ju energia wp造wa w Ciebie... tylko zamknij oczy i przenie si gdzie daleko.... i b璠zie sikalafon!
sopelko buziolec
wajtold- to kiedy ten kombiaczek? i prezentacja? :)
idziesz ze mna i Adasiem w sobote na scianke? wez maje i come on!
bo ja do 3city dzis zmierzam!! HA!!

Data:  2005-03-17 22:52:26    IP: 84.***
Imi: e
這hohohohoho(:
ale chlupachlapa w elbl庵u, no ale od czego jest czerwony(:
ja mam tak propozycj, 瞠by za przykladem domy郵nych w i s podpisywa si pierwszymi literami imion czyczego tam chcecie...(: bedzie tak.... elokwentnie.(:
a jutro ide sprz徠a stare szafki w klasie od polskiego...(: prof. zapowiedzia豉 ze moga byc prace zprzed/sprzed 30 lat i trzeba je wyrzucic bo sie nie przydaja..... juz ja jej dam:P juz sie nie moge doczekac kurzu na dloniach:D i bedzie historia latarnika o鈍iaty:D
jo赦o ziomki poziomki :D

Data:  2005-03-17 22:00:48    IP: 213***
Imi: Wezymord
Jak dob瞠 瞠 zawsze mo積a si troszk showa w tym 鈍iecie. Ooooooooo jak dob瞠. A ten co nie wie to i tak si nie dowie. Hyba jaki s豉bszy jestem dzisiaj.

Data:  2005-03-17 18:31:24    IP: 84.***
Imi: Oliwka, Sandra i Iwona
E-mail: jaszczurka70(ma逍a)wp.pl
Czesc!!!
W tym roku jedziemy do was na oboz!!! W zesz造m roku byly S. i I. i namowily mnie zebym w tym roku pojechala z nimi!!! z niecierpliwoscia czekamy do wakacji, pozdrowionka z Trojmiasta!!! :-)

Data:  2005-03-17 14:47:38    IP: 153***
Imi: bruxa
do Wajtolda i Kristofa;) Mili panowie, wedle zyczenia, psich kup odtad nam bedzie dostatek, jeszcze tylko zalatwic trzeba wiecej roztopow zeby mozna bylo w nich brodzic na bosaka i ciut slonecznych promieni zeby troche wiecej dopaminki synapsy nam zalalo i humor swietny robilo:) Zamykam zime w chlodni na klucz i sama sie cieszyc nia bede, jak juz nie zdzierze tyle swiatla i cwierkajacych ptoszkow:) Ale w wiosnie dobre jest jedno: juz calkiem niedlugo wystawia parasolki Lecha:) Albo Tyskiego. Albo Zywca. Albo Debowego. Albo Zubra. Albo Tatry. Albo kazde inne parasolki ponad laweczka, bo ktoz w takim momencie patrzy na napis;)
Szulc!!! Przeginasz wacpan, nie czujesz potrzeby poinformowania mnie w koncu jak sprawy sie maja?:)

Data:  2005-03-17 14:20:23    IP: 195***
Imi: s
chyba mi by sie przydalo... Wydaje mi sie, ze nie nadaje sie do tej roboty. Moimi "kolezankami" z pracy sa panie zajmujace sie kiedys hodowla dinozaurow, ktorych to pa najwiekszym zyciowym problemem jest: czy w danym miejscu postawic przecinek czy my郵nik... Zgroza...
Ja chce 鄉ierdz帷ego futrzaka przy materacu w namiocie albo w kuchni przy piecu Zygmunta. I spalonych adidas闚. I pasterzy umar造ch. I ma郵anki mr庵owskiej. I pepsi w marzeniach bo na obozie nie mo積a mie... I lumpka we W豉dku... Oj oj ponios這 mnie a tu trzeba poprzecinkowa afer. Buziaki dla msl. A wszystkich sciskam.
S.
P.S. A czy ty remik chcesz te eklerki poczt? czy ty jestes tego pewien? bo obawiam sie, ze dotra po tygodniu wraz z ekipa od skazenia biologicznego... ale jesli chcesz...:))))

Data:  2005-03-17 13:39:13    IP: 83.***
Imi: MSL
do w:no wiesz... napisa豚ym Ci 瞠,jak chcesz,mozemy sie um闚i na badanie indywidualne w bardziej nieformalnej atmosferze ale nie mog Ci tego napisa,bo... no wiesz :)
a serio jesli kto chcia豚y sie podda badaniu predyspozycji zawodowych to zapraszam :)

Data:  2005-03-17 11:44:32    IP: 80.***
Imi: w
a kiedy bedziecie badac potencjalnych psychopatow? lub schizofrenikow chcacych grzmocic wiatraki? jak mozna sie zapisac na takie badania? tak pytam :)


Data:  2005-03-17 09:22:13    IP: 83.***
Imi: MsLucy
thanx a lot!fajnie wiedzie,ze sie ma kogos komu mo積a sie wy瘸li i kto cz這wieka pocieszy :) dzisiaj badamy potencjalnych przedsiebiorc闚,tak wiez zpowiada sie niewielka zmiana po potencjalnych spawaczach :)

do w:nie przychodza tu 瘸dne dzieci zara穎ne lechi :( smutne,ciezko nie嗆 kaganiec o鈍iaty.

do s:caluski :* :* :*

Data:  2005-03-16 11:27:22    IP: 193***
Imi: ReMOL
w: hehe nie ksiadz im dal jakies badziewie wlasciwie sie nie przejmowalem i nie interesowalem bo gadalem z kolegami :)

s: wyslesz i eklerki no prosze chociaz 2.... :) ale dwa smaki ..... ach..te bliklowskie faworki....eklerki
wedlowska czekolada goraca.... achh.. szkoda ze zdjecia mi sie pokasowaly po formacie ;/ narax ziomala ;]

Data:  2005-03-16 11:19:45    IP: 80.***
Imi: w
E-mail: monopol(ma逍a)atacama.pl
tym razem z cafejki na zabie :)

do s: monopol... taaa... zanm kilka takich miejsc :)a kolejki do kominka to ma podobno nie byc bo bedzie grafik i konkretne godziny :) no co TY, to by bylo bezsensu, przychodzisz a kominek zajety... amatorszczyzna :)

do MC Lucy: nie lam sie:) ale zeby zaraz "fajni" :) przypomnij sobie pewna podstawowke i powinno byc ci lepiej? a teraz przypomnij sobie lodowke? oooo... a teraz wydlubany wlacznik w lazience? i co? lepiej :)

a teraz sobie przypomnij latarnika oswiaty :) "i pies dla beki nie szczeka" i pania z idei i ten wpis do kroniki z samych wlepek i te stornke zaraz obok :), oraz powrot pksem na osowa i scieme ze kronika jest gleboko w plecaku ... :)

i co?

dobra nie bede sie znecal :)chyba najwazniejsze jest to ze to nie przepadlo, ze jest... i ze ja tu tyram jak kon na westernie poto by:

"wszystko po這zy gdzie ci sie rzewnie podoba,gdzie trzeba mie tylko gumke,jajko z niespodzianka,s這mki i kilka jajek i wszystko to mozna w razie czego znale潭 gdzie w tatance i beke mo積a kreci z fliphrta(teraz mam takowy o i co?) i 豉cha mozna poci庵n望 :)i porozmawia o sensie 篡cia w czasie spaceru nad morzem i czas inaczej p造nie i generalnie jest "o jak super""

no to pozdrawiam :)

a remol? czy ponczek stal z plakatem ponczka? :) chodzi oto czy to byl jego plakat na ktorym byl on? a moze to byl plakat nowej ponczka dziewczyny? ktora wyrwal na gubalowce w zakopanem jak by? :)

Data:  2005-03-16 02:46:12    IP: 83.***
Imi: w
E-mail: jarzebia(ma逍a)atacama.pl
moze ja poprostu za malo knuje ? :) a co do niesmiertelnego tekstu "o jak super" to chcialem tylko przypomniec, ze autor oznajmia rowniez ze najlepiej mu wychodzi "gadanie do wlasnych skarpet" :) zaraz, zaraz autor, czy podmiot liryczny? sam nie wiem, mialem pale z polskiego :)

tak wstalem w nocy i pomyslalem ze sie wpisze do ksiegi... a co? :)

pozdr, i czas chyba na spacer nad morzem w jastrzebiej :)

Data:  2005-03-15 22:46:07    IP: 80.***
Imi: s
ja tam sie ciesze, ze o nowe ciocie trudno. przynamniej mamy z tymi nielicznymi na was monopol:)) i kr鏒sza kolejka do kominka b璠zie...:)))
Remol - eklerki pozdrawiaj:)
lucy - jeste鄉y z tob:**

Data:  2005-03-15 22:33:51    IP: 193***
Imi: ReMOL
E-mail: ojcze-nasz(ma逍a)maglownica.pl
OOO JAK SUPER !!

hehe gdy slysze slowo siekierka to mam beczka bo przypomina mi sie wojtek hehe :) jak przed obozem sobie wyrznal siekiera w noge <buahahah>
no a pozatym poszedlem do kosciola bo mi sie nudzilo

PATRZE !! ?? a tu na srodku anbony z jakims plakacikiem ponczek stoi.. oczywiscie najpier byla polewka a pozniej siema siema i nara

dobra nara stara pozdrow macbrode i bogdana :)

Data:  2005-03-15 20:19:27    IP: 217***
Imi: MSLucy
E-mail: znowu瘸le(ma逍a)mo瞠cienieczyta
jako tak noramlnie nie "o jak super",chyba sie nadaje do pracy w powa積ej instytucji,wyka鎍zaj帷e interpersonalne niedopowiedzenia,wiecznie cos knuj帷e szefostwo i te papiery,stosy papier闚,miliony baz danych,wci捫 co gubie,dziwne pytania,sfrustrowani ludzie,z pretensj,ze nie dostali sie na kurs(to nawet niebezpieczne!)
jak mi teskno do jakiegos biwaku,gdzie mozesz wszystko po這zy gdzie ci sie rzewnie podoba,gdzie trzeba mie tylko gumke,jajko z niespodzianka,s這mki i kilka jajek i wszystko to mozna w razie czego znale潭 gdzie w tatance i beke mo積a kreci z fliphrta(teraz mam takowy o i co?) i 豉cha mozna poci庵n望 :)i porozmawia o sensie 篡cia w czasie spaceru nad morzem i czas inaczej p造nie i generalnie jest "o jak super"

i tak tylko chcia豉m powiedzie,ze jeste軼ie strasznie fajni i bardzo Was lubie i posylam calusy (nie powinnam uzywa s這wa fajny prawda:)?)

Data:  2005-03-15 15:05:08    IP: 83.***
Imi: w
ale wujkowie moga nie polubic stryjka :) wystarczy ze siebie musza lubic :) a co dopiero jakis stryjek nie wiadomo skad... dzieci jak wiadomo maja mniej uprzedzen, ale to dlatego ze sa male i jeszcze wszystko przed nimi :)

inaczej ma sie rzecz gdy na horyzoncie pojawi sie zenska wersja stryjka , ale tu jak ogolnie wiadomo wymagania sa wysokie....
a czy sa niezbedne...? historia pokazala ze nie przestrzeganie regulaminu moze doprowadzic do globalnej katastrofy :)


Data:  2005-03-15 14:29:27    IP: 195***
Imi: s
jakiegos milego stryjka dzieci polubia jak wujka:)
Kaszka manna by mo瞠. Je郵i jeszcze nie zosta豉 zdefraudowana...Albo jej nie zamkn瘭i...:)

Data:  2005-03-15 14:19:02    IP: 83.***
Imi: w
rzadnych stryjkow :) kaszke manne? :)

Data:  2005-03-15 14:03:48    IP: 195***
Imi: S
to ci mog przywie潭 jak捷 kup z trawnika poselskiego...Tu si du穎 kupy wala...
a siekierke mozna zamienic na kijek tylko potrzebny do tego jakis stryjek.
Niestety zaczyna nam sie glupawka. pos這wie pytaja o pana kaszk i szkaradka... Co ja tutaj robie???

Data:  2005-03-15 13:26:55    IP: 83.***
Imi: witek
E-mail: siekiera(ma逍a)atacama.pl
bardziej niz na autografie prezydenta zalezy mi na psich kupach na trawnikach :)ze tez ja to musze tak czesto powtarzac :) tak wiec nie! dziekuje :) ale ciesze sie ze sie dogadamy co do grafiku przy kominku :) tylko kto siedzi ten rabie drzewo i nie musze chyba tu dodawac ze odpowiada za siekierke :)

Data:  2005-03-15 11:12:03    IP: 195***
Imi: sopelka
a tak, jeste鄉y ju najlepszymi przyjaci馧kami i rozmowy o 篡ciu i 鄉ierci przy kominku zapewnione...:)mo瞠sz zacz望 zapisy na posiedzenia kominkowe. A propos posiedze to dzi b璠zie mniej roboty bo pana prezydenta zn闚 nie ma... A mia豉m nadziej, 瞠 jak go spotkam gdzie w holu to go poprosz go o autograf dla wuja witka...:) przykro mi wujciu, wiem jak ci na tym zale瘸這...:)

Data:  2005-03-15 10:13:51    IP: 83.***
Imi: pakolski i ja
E-mail: ojaksuper(ma逍a)atacama.pl
do lunatyka i sopla: czy to oznacza ze juz jestescie najlepszymi przyjaciolkami? eeee... no to super :) a dokladniej o! jak super! :)

czyli u mcbrody nocne rozmowy o zyciu i smierci przy kominku, tylko bedziemy musieli ustalic harmonogram zajmowania miejsc przy kominku, bo my tez lubimy z niego korzystac :)

do bruxy: co tam pani polnocy? moglabys zamnknac lodowke? bo ta ilosc sniegu za oknem sugeruje ze ni domknelas drzwiczek... nie to zebym nie lubial lepic balwana, ale marza mi sie juz psie kupy :)

pozdr :)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194