Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2005-04-26 09:10:12    IP: 193***
Imi: ReMOL
fuuuckk...... ja tu skuterek pielegnuje a zapomnialem ze nie mam cholera jego mac hamulca ;/

Data:  2005-04-26 09:06:16    IP: 193***
Imi: ReMOL
no dobra grabowek ! :)

Data:  2005-04-25 22:29:45    IP: 83.***
Imi: willy
do DzialSraniaWBania: normalnie jak ja Cie odwiedze :) tylko nie wiem kiedy :) normalnie nie wiem ale wiem ze bede sie staral trafic do prostytututututu :)

do Efciaka : smsek poszedl jak nic :) ale czy juz wyjelas swoj rowerek? czy juz pierwsze kolko wokol domu zrobione bo oboz tuz-tuz a wuj mientki juz rowerek pucuje i dyma na nim po okolicy zeby potem dzieci gnac przez swiat :)

do magdy: witamy drogie dziecko

no remol ale z ta cisowa to juz przesadziles :) no blagam Cie normalnie :)

do inkamorro: no co Ty masz jeszcze geanta i tesco i wiele innych "pieknych miejsc"
a tak swoja droga no wlasnie moze bysmy sie tak kiedys wszyscy napatoczyli na siebie? uzytkownicy tej ksiegi? taaa... tylko kiedy? moze w niebie/piekle? :) no bo jakos tak dziwnie z tym czasem...

a co u Koali? jak maturka? kibelek? :) nie do wojska nam janeczki nie zabiora, ale moze do starzy miejskiej na zastepcza? bedziemy parkowac w krakowie pod smocza jama a szeregowa koala bedzie nam kwitki za wycieraczke pakowac ktore potem beda ladowaly w wisle :) eee no petarda, ale co koala? byla sciaga w kanapce? i ktos zjadl te kanapke? no to raczej ryfa... chociaz moze sie zadlawil? :)
no wez daj jakis znak sygnal :)

i co u master sister? zniknelas w tlumie przesluchiwanych? podobno przemierzasz most na redlowie codzien :) oby to nie byl o jeden most za daleko :)

normalnie pozdrawiam wszystkich :)

Data:  2005-04-25 22:00:44    IP: 83.***
Imi: willy
do DzialSraniaWBania: normalnie jak ja Cie odwiedze :) tylko nie wiem kiedy :) normalnie nie wiem ale wiem ze bede sie staral trafic do prostytututututu :)

do Efciaka : smsek poszedl jak nic :) ale czy juz wyjelas swoj rowerek? czy juz pierwsze kolko wokol domu zrobione bo oboz tuz-tuz a wuj mientki juz rowerek pucuje i dyma na nim po okolicy zeby potem dzieci gnac przez swiat :)

do magdy: witamy drogie dziecko

no remol ale z ta cisowa to juz przesadziles :) no blagam Cie normalnie :)

do inkamorro: no co Ty masz jeszcze geanta i tesco i wiele innych "pieknych miejsc"
a tak swoja droga no wlasnie moze bysmy sie tak kiedys wszyscy napatoczyli na siebie? uzytkownicy tej ksiegi? taaa... tylko kiedy? moze w niebie/piekle? :) no bo jakos tak dziwnie z tym czasem...

a co u Koali? jak maturka? kibelek? :) nie do wojska nam janeczki nie zabiora, ale moze do starzy miejskiej na zastepcza? bedziemy parkowac w krakowie pod smocza jama a szeregowa koala bedzie nam kwitki za wycieraczke pakowac ktore potem beda ladowaly w wisle :) eee no petarda, ale co koala? byla sciaga w kanapce? i ktos zjadl te kanapke? no to raczej ryfa... chociaz moze sie zadlawil? :)
no wez daj jakis znak sygnal :)

i co u master sister? zniknelas w tlumie przesluchiwanych? podobno przemierzasz most na redlowie codzien :) oby to nie byl o jeden most za daleko :)

normalnie pozdrawiam wszystkich :)

Data:  2005-04-25 14:56:01    IP: 83.***
Imi: e
dzia: ok

Data:  2005-04-25 13:15:49    IP: 193***
Imi: ReMOL
mam pytanie, ja wiem wogule ze wszyscy zazdroszcza Gdyni klajfa i wogule zazdroszcza tego ze mieszka tu witek, ze mieszkam tu ja, i ze po gdynskich(ORΜWSKICH) drogach jezdzi tatanka, ja wiem ja wiem ze zazdroscic wujku witku moglbys pojezdzic czasem gdzies zeby dzieci byly uszczesliwione? i wogule w gdansku jest lechia co zawsze dostaje w dupe no i mamy arke w 2 lidze a nie jak ta lechia 20 liga ? wogule zazdroscicie nam skwerku zazdroscicie i obluza i cisowej itp :P no i jeszcze zazdroscicie daru pomorza bo u was takich wypasow nie ma, no nie soldek ktory byl wybudowany "W GDY垶KIEJ STOCZNI" a pozatym gdanska stocznia zostala wykupiona przez gdynska i sraka !

Data:  2005-04-25 13:08:41    IP: 193***
Imi: ReMOL
ktos chce wpier... :-)

Data:  2005-04-25 09:37:26    IP: 80.***
Imi: inkamorro
ja tam chodze bo musze, zeby sie nikomu nie wydawalo ze ja zywie jakiekolwiek cieplejsze uczucia wobec gdyni bo gdynia smierdzi!!!!!!!!

Data:  2005-04-25 09:35:59    IP: 80.***
Imi: inkamorro
no jak ci tak zalezy to sie moge zapytac ale zeby szyscy wiedzieli ze to pod przymusem i jesli ktos probuje mnie w cos wrobic to ja calkiem nieswiadomie. A CO Z QBLUZ(a, em. om)? (cholera wie CO TO JEST I JAK SIE ODMIENIA???!) no to jak was duzo w tym orlowie jest to znaczy ze mam duze szanse zmowu sie napatoczyc na kogos?

Data:  2005-04-24 14:04:31    IP: 153***
Imi: DzialSraniaWBania
do wezowegomorda: Wszystkiego najlepszego i pieca gazowego dla medyka wszetecznego!

do e: wyslalbym smsa ale to koszt wiec pisze teraz i tutaj: "o wpsaniala jak cudownie ze masz komorke i mozesz przyjmowac wszystkie te mile slowa ktore ludzie pragna w swej wdziecznosci ci napisac":)

do kfinto: wyslij mi te cholerna oferte bo mi matke zjedza...

do Jeda: wszystko mnie chodzi dobrze.

do Remola: wydaje mi sie ze blad zostal popelniony celowo gdyz remol jak to wiecie jest inteligentnym facetem i specjalnie wporwadzil ortografa do tego slowa zeby nie bylo tak razace i stalo sie przez to bardziej eufemistyczne:):):)

do wyslannika ksiedza rydzyka: pamietamy cie oczywiscie, ale........serdecznie witamy

do dziada stiopy: uran spada na gieldzie sprawdzilem. wchodzimy w pluton.

do magdy: czesc corko

do Benedykta XVI: Bist du Jude?
Benek byl w Hitlerjugend wiec ma dobre korzenie i doswiadzcenie w prowadzeniu wiekszych instutucji czy jakby tu sie wyrazic...hmm... rzesz ludzkich?

do inkamorro: a moze tak spytasz o pbluze, co?

do studenta: www.zobaczczycieniemanainnychstronnach.com

do Bruksi: znajde czas obiecuje
do dupy

Data:  2005-04-24 13:38:05    IP: 193***
Imi: ReM
:-) a moze by tak zrobic emotikonki w ksiedze :D :D

Data:  2005-04-24 11:37:19    IP: 84.***
Imi: e
ten sms tez mi sie BAAAAARDZO podoba. 這jojojoj jak fajny.....
wyrwiem sobie m霩g i wstawim n闚 b璠zie czysty i bezmy郵i bedzie n闚 juhu
e
[tytus]
[ho責ys]
[e]

Data:  2005-04-24 00:52:09    IP: 217***
Imi: kfinto
E-mail: ojciecdyrektor(ma逍a)katedra.pl
ksiega jest szybka jak rosomak :) i latwo sie czyta, bo trzeba mniej przewijac :)

do e: a no wlasnie smsek, zaraz napisze :)

do wyslannika: nie no jasne ze pamietamy, ciezko byloby nie pamietac :) i ciesze sie ze Ty o nas pamietasz :)

i dla wuja Medyka, wszystkiego dobrego, trzym sie wuju!!! jesli zdarzy sie tak ze bede czesciej w stolycy, to zorganizujemy spotkanko w lesie na gorce k/Twojego domu :)

dziadio stiopa: i co Ty z tym uranem? gdzie on teraz niby jest? :)

do wuja "cieta riposta": bardzo mniem sie podobalo :)

pozdrawiam i jakos do zobaczenia nie wiem kiedy ale moze da rade? :)

Data:  2005-04-23 21:38:52    IP: 217***
Imi: i tak nikt mnie nie pami皻a, wi璚 co za r騜nica
E-mail: denver_6(ma逍a)o2.pl
w豉郾ie znalaz豉m p造t ze zdj璚iami i pomy郵a豉m sobie ( a jak ka盥emu si czasem zdarza), 瞠 warta這 by zajrze i pozadrowi ojca dyrektora o ile jeszcze dyrektorem jest.
w ka盥ym razie mam nadziej, 瞠 sie jako trzyma, bo ja radze sobie w zwyk貫j (tylko z nazwy) szkole. og鏊nie jest i tylko to si liczy.
tak瞠 pozdrawiam: pozdr鏹fka
wys豉nnik ( teraz to ju nie widomo czego, ale zawsze) znany tak瞠 jako ruska rus豉ka i strzygonimfa ;]

Data:  2005-04-23 20:30:11    IP: 84.***
Imi: e
ej napislalam notke ale sie nie wpisala to puszczam focha i nie pisze drugiej, a co!

nie, nie musicie wysylac mi smsow. nie , skad. to tylko JA
w ogole foch nie
tylko marta o mnie pamieta;)
e
foch

Data:  2005-04-23 18:23:05    IP: 80.***
Imi: Sopelka
Wuju W篹owa Mordko:)))
Najmagiczniejsze 篡czenia urodzinowe. Atacamowych wakacji, oktarynowego 鈍iat豉 zawsze obok i r帷zych Zimorodk闚:)))
Szcz窷cia, Przyjacielu
:*
A/S

Data:  2005-04-23 16:12:19    IP: 193***
Imi: dziadio stiopa
E-mail: rem
pamietam jak kiedys dziadio stiopa wyslal pnie po kilo uuuranu :)

Data:  2005-04-23 16:11:49    IP: 193***
Imi: ReM
no nnieee.. ja tu zadowolony bylem ze wchodzilo mi tylko na ksiege przez link: link a teraz cala strona chodzi :(

Data:  2005-04-23 13:24:51    IP: 83.***
Imi: wuJed
E-mail: wujed(ma逍a)wujedowo.pl
Zmieni貫m troch mechanizm w Ksi璠ze - powinno by ciut szybciej ... ale 豉twiej b璠zie przede wszystkim dla mnie ;-)
Trzosk przy okazji si zmieni wygl康 ale mam nadziej, 瞠 dacie rad :) ...
pzdr
wujed - cosobie篡造wypruwa熲璠zieterazrzadziej :)

Data:  2005-04-22 00:32:40    IP: 217***
Imi: willy
E-mail: freewilly(ma逍a)atacama.pl
pozdr z Wawy :)

dobry papiez nie jest zly :)

no niezle Efciak zaraz wysle smsa, zebym zdazyl za nim zgubisz :)baaaardzo duzo tajemniczych wielbicieli? a Zenek? :) zebys Ty sie nam dziewczyno nie pogubila w tym tlumie, nie no blagam Cie normalnie, zebysmy Cie przed obozem znalezli, bo kto nam bedzie gubil rzeczy ? :)

no a w tatance lezy zyliard roznych gadzetow do jantara, sa nawet zupelnie zabytkowe lampy z kutrow, bo przeciez juz 3go pierwszy najazd mlodziezy na jastrzebia... a potem stawiska, tarnowo, garczyn, rowero-kajaki, a w miedzyczasie tatry i ptasia studnia :)

a jutro widze sie z ania i i bym sie z marianem zobaczyl ale gdzie jest marian? :)

do inkamorro, sporo nas mieszka w orlowie i najblizszych okolicach :) przynajmniej poki co :)

Data:  2005-04-21 21:46:27    IP: 84.***
Imi: e
jak nie papiez jak tak

huhuhu mam komorke jo赦o pewnie zaraz ja zgubie ale to niccc 694026806 oczywiscie mile widziane smsy milosne od tajemniczych wielbicieli, chociaz juz i tak jest takich oczywiscie baaaaaaaardzo duzo, przyjme jeszcze kilka od was...(;
pozdrowieniaaa
a jutro do starego pola(:
e.

Data:  2005-04-21 18:15:23    IP: 80.***
Imi: magda
czesc tato

Data:  2005-04-21 18:15:19    IP: 80.***
Imi: magda
czesc tato

Data:  2005-04-20 09:38:27    IP: 212***
Imi: Student
E-mail: student(ma逍a)isic.pl
www.isic.pl

Data:  2005-04-19 21:31:53    IP: 193***
Imi: ReMOL
pff.. niemiec to nie papiez.... :(

Data:  2005-04-19 18:20:23    IP: 212***
Imi: MarianLunatyk*
MAMY NOWEGO PAPIE涉 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data:  2005-04-18 12:49:31    IP: 193***
Imi: ReMOL
klajf jest zajebisty nie ma bata a orlowo rooxxxx !

Data:  2005-04-18 10:18:20    IP: 153***
Imi: bruxa
Szulcu, opieprzam Cie, osalam i posypuje majerankiem;) O lukrze mozesz zapomniec, przynajmniej do czasu az sie nie zjawisz u mnie z tulipanem (kwiatkiem takim, a nie narzedziem zbrodni;)), co bym mogla udawac ze zapominam ze Ty zapomniales, ze od czasu do czasu kurtuazyjna wizyta w prostytucie biologii sie nalezy jak nic:)

Data:  2005-04-18 08:45:58    IP: 80.***
Imi: inkamorro
Czy kto z was mieszka moze w Or這wie Redlowie? to znaczy konkretnie wujek Krzysiek bo mi sie zdaza go tam widywac. w sumie beka. Bo ktos ciagle piusze o kakims Klajfie:D

Data:  2005-04-16 21:24:32    IP: 84.***
Imi: e
willy
. mam kolege williama:D
a na placu jagiello鎍zyka, przy lotto, rosn 穎nkile:D
huhuhu

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196