Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2010-09-29 20:31:58    IP: 89.***
Imi: w
143 miejsce ? :) , nie wczyta貫m si jak to dzia豉 ale widz b 瞠 stawiasz konkretne warunki, doooobrzeeeeee :))))

Data:  2010-09-29 16:05:04    IP: 193***
Imi: b
ju si u鄉iechn掖em do ciebie i odda貫m glosa. normalnie rozglosze to w ca貫j szkole i wszyscy zag這suj!!! buahahahaha (przera幢iwy 鄉iech)
PS; ja chce 鈔鏏k z wie篡 eiffla

Data:  2010-09-27 17:09:15    IP: 77.***
Imi: efciak spamuje po znajomo軼i
Eeeej siema,
zbieram g這sy, codziennie do 17.10 g這sujcie na Efciaka, to przywioz Wam co z Pary瘸!! tu klika:

link

Data:  2010-09-11 03:35:17    IP: 94.***
Imi: w
Ocho, zywy dowod ze Koala zyje :) fajnie :)

Data:  2010-09-11 03:34:59    IP: 94.***
Imi: w
Ocho, zywy dowod ze Koala zyje :) fajnie :)

Data:  2010-09-11 03:33:19    IP: 94.***
Imi: w
pozdr z pociagu z ILO, z poznania, wracajac do 3miasta w niewiadomym celu :)

Data:  2010-09-10 19:56:46    IP: 83.***
Imi: koala
E-mail: janinasonik(ma逍a)gmail.com
siema witek! nawet nie wiem jak tu trafilam, wspomnien moc mnie przyciagnelo. Caluje serdecznie:*

Data:  2010-09-10 18:47:06    IP: 83.***
Imi: koala
E-mail: janinasonik(ma逍a)gmail.com
siema witek! nawet nie wiem jak tu trafilam, wspomnien moc mnie przyciagnelo. Caluje serdecznie:*

Data:  2010-09-08 17:17:56    IP: 195***
Imi: b
pozdro z bazy g堯wnej ILO w gda dla wsp馧towarzyszy przebywaj帷ych obecnie w g鏎ach sowich w niewiadomym celu.;)

Data:  2010-07-31 23:06:05    IP: 89.***
Imi: w
czyta i zapami皻a :) ale ju :) link

Data:  2010-07-31 18:09:30    IP: 94.***
Imi: m+w
Zimowisko w muszynie, wracamy z m i wszystko zalatwione, oboz na za rok tez zalatwiony, co za czasy :)

Data:  2010-07-29 22:23:11    IP: 83.***
Imi: w
jutro ostatni pi徠ek ostatniego turnusu :(

Data:  2010-07-26 02:06:37    IP: 83.***
Imi: w
a oboziki w dech, ale ju si ko鎍z i zn闚 trzeba b璠zie psyche zbiera bo w strz瘼ach :/

Data:  2010-07-26 02:05:58    IP: 83.***
Imi: w
a dzisiaj ju wszystkich Ani, to Wszystkiego Dobrego Anie, a wczoraj by這 Krzy鄂闚, czyli 瞠 Pudziana :)

Data:  2010-07-26 02:05:11    IP: 83.***
Imi: w
czyli ze za 4 minuty :)

Data:  2010-07-26 00:51:31    IP: 195***
Imi: b
za 2 godziny i 8 minut jad... cz瘰tochowa - ogrodzieniec - pieskowa ska豉 - krak闚 - bratys豉wa - wiede - gdzie nad balatonem - budapeszt i wiele innych ;)))

Data:  2010-07-25 23:56:13    IP: 91.***
Imi: m
Hej kochani, jak tam oboziki (;?

Data:  2010-07-25 11:58:27    IP: 195***
Imi: b
link

Data:  2010-07-23 23:09:14    IP: 83.***
Imi: w
link

Data:  2010-07-20 08:53:25    IP: 83.***
Imi: w
link

Data:  2010-07-19 19:42:10    IP: 83.***
Imi: w
domena ju zaparkowa豉 :) oj b璠zie sie dzialo :) link

Data:  2010-07-16 21:51:06    IP: 195***
Imi: b
no w豉郾ie, wszystkiego dobrego!

Data:  2010-07-16 20:22:49    IP: 83.***
Imi: w
wszystkiego dobrego dla A :)

Data:  2010-07-16 20:08:58    IP: 195***
Imi: b
pozdrowienia dla emila ;)

Data:  2010-07-16 20:08:40    IP: 195***
Imi: b
no niezle, niezle. jest jeszcze gdzies na zdjeciach myster szatan z krzyzowego wierchu???

Data:  2010-07-16 20:08:22    IP: 195***
Imi: b
no niezle, niezle. jest jeszcze gdzies na zdjeciach myster szatan z krzyzowego wierchu???

Data:  2010-07-16 18:01:37    IP: 83.***
Imi: w
fotki z pierwszego turnusu, tak na szybko, poszlo sprawniej ni z rowerkami bo Emil wybrala :) link

Data:  2010-07-16 14:57:22    IP: 83.***
Imi: w
ca造 film, ale to jak si kiedy spotkamy to sobie przegrasz, no i zdj璚ia wgram po niedzieli i wtedy tez wysle mapki do Ciebie bo dzisiaj jest zamiana turnusow i ci瞛ko to widz :)

Data:  2010-07-16 12:23:17    IP: 195***
Imi: b
muzyczke ca陰 ju przes逝cha貫m i jest bardzo fajna. bardziej podoba mi sie druga p造ta. rozbawi mnie utw鏎 szantowy;) masz co ciekawego jeszcze do zaoferowania?

Data:  2010-07-16 00:53:13    IP: 83.***
Imi: w
porcja calkiem calkiem muzyczki link

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194