Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2006-04-21 23:58:29    IP: 83.***
Imi: trodche o hardcorze :)
E-mail: hardcor(ma逍a)atacama.pl
ostatnie kilka dni rzucilo znow promyk swiatla na pojecie szuminie nazywane hardcorem, ukazujac jego prawdziwe oblicze :)

ale zeby nie tracic klawiatury, i rozpisujac sie nad zupelnie nic nie znaczacymi detalami, no moze z wyjatkiem - normalnie nie moge sie powstrzymac :):
hhmmm.... wuju co oplaca sie bardziej kupic cd action z legalna wersja mkswira 2005 .... :)))) doszedlem o co w tym biega, normalnie mniem olsnilo, bo to chodzi oto by wpierw wybic te starsze wirusy a potem te nowsze :)))

dobra do rzeczy : wymyslilem egzamin na hardocorowca, takiego prawdziwego , nie mylic z plywaniem po krzakach :)
miejsce akcji: tarnowo :)

1 wskoczyc do zagrody z swiniodzikami przeczytac instrukcje od tostera i wyskoczyc...
2 wsadzic glowe do budy czarka i zawolac: czarek do budy!!! :)
3 podejsc mozliwie blisko do borysa w nocy i przy swietle swieczki przeczytac wiersz pawlkowskiej jasnorzewskiej :)))

moze macie jakies kolejne konkretne zadania dla tych samozwanczych hardcorowcow ? :) moze powolamy komisje do spraw nadzoru hardcoru no bo nie moge jak slysze ze plywanie w bok rzeki to hardcor :)
no chyba ze na pokladzie bedzie czarek, albo ktorys milusinskich swiniodzikow... :)

a swoja droga moze wreszccie uda sie wykrecic prawdziwych ryzykantow... eeeh

Data:  2006-04-20 15:32:04    IP: 84.***
Imi: precz z rodzynkami
tak, strasznie odczu豉m wasz nieobecno嗆 w tr鎩mie軼ie, serio. mhm. (: nie mog spa. (:

Data:  2006-04-19 11:55:15    IP: 217***
Imi: p+w
nie wiem czy odczuliscie nasza nieobecnosc w trojmiescie....

my odczulismy swoja nieobecnosc w trojmiescie, i serdecznie Was wszystkich z tegoz miejsca pozdrawiamy :) tu swieci slonce, i mozna chodzic w krotkich spodniach, hudraulik na dniach rodzi i mamy zamiar odebrac ten porod :)

a poza tym to nuda, tak jak zwykle... :))))

Data:  2006-04-17 22:48:10    IP: 193***
Imi: rem
w pizdziec ze swietami ja przez swieta spalilem 20 litrow benzyny i odczul to na kieszeni, oszukaly mnie decydenty jedne dystrybutory do wachy!

Data:  2006-04-17 19:33:58    IP: 217***
Imi: w
no i po swietach... :)

Data:  2006-04-17 10:46:32    IP: 83.***
Imi: grajewo
E-mail: rymowanki(ma逍a)sranki.pl
w豉郾ie jasiek, prawie ma latoro郵, do nas dojecha i si szczerzy. on to jest goooo嗆(: 10 miesiecy a ju m闚i "atada".

Data:  2006-04-16 22:19:18    IP: 193***
Imi: ReM
E-mail: wylewny_jestem(ma逍a)itakpowiem.pl
w pizdziec wszystkiego jaja ugotowanego mokrego dyngusa i zeby impra byla w zaje**sa i tak powiem

Dwa kurczaki w koszyku siedz i rze簑ch sobie jedz, baran w szopie zio這 pali pewnie zaraz si przewali, ksi康z za sto貫m ju si buja Weso貫go Alleluja

w pizdziec pozdro 600 i co ja powiem jestem bardzo wylewny

Data:  2006-04-16 21:44:23    IP: 217***
Imi: wajtold
moze poprostu wystarczy "spokojnych swiat" a nie tam jakas gowniana gra slow ??? blagam stac Was na wiecej ...
:)))

Data:  2006-04-16 21:37:33    IP: 217***
Imi: rymowanki
nie no blagam, piszac zyczenia, napiszcie cos od siebie, cokolwiek, byle nie rymowanki...

Data:  2006-04-16 15:42:03    IP: 83.***
Imi: grajEwo
pozdro z centrum 篡cia kulturalnego itd, do wszystkiego tu blisko, tzn prawie, zarcia ci tez u nas dostatek. i slonce swici(這 wczoraj). dzi瘯i za wszystkie g逝pie rymowanki(:

Data:  2006-04-15 14:59:19    IP: 83.***
Imi: swieta
swieta, swieta :) i po swietach... :)

Data:  2006-04-14 22:45:28    IP: 193***
Imi: ReM
w pizdziet wyjechalem skuterem z garazu, na ulicach nie ma mocnych ;D

Data:  2006-04-12 21:47:34    IP: 193***
Imi: rem
E-mail: kopytnik(ma逍a)minetaur.mokre.pl
oczy zolte krew w blekicie arka gdynia ponad zycie ;]

witt kto odrabia ten odrabia :P

Data:  2006-04-12 11:22:32    IP: 217***
Imi: w
od urodzenia? zrobic wolne? czy istnieje wogole w jezyku hardocorowcow - "zrobic sobie wolne" ? a co do hardcorowcow, a w zasadzie do ich zenskiej czesci - jarmily: zanlazla sie wyobraz sobie moja rekawiczka co to ja ponoc hanibal pozarl, i co do pozarl to sie zgodze, ale chyba nie hanibal tylko zab czasu bo nie wiele z niej zostalo po surowej zimie :)))

Data:  2006-04-12 10:37:11    IP: 217***
Imi: w
pani od polskiego.... taaaa.... to byly czasy :)

Data:  2006-04-12 08:23:27    IP: 87.***
Imi: Ponk
No normalnie widac tez gdzie ty miales szkole i pani psor (szeg鏊nie od polskiego) :) . A hardkorowcem jest si od urodzenia wi璚 ja z Bry陰 musimy sobie czasem zrobic wolne, a ty poprostu zadzwoniles w zlym momencie, nie kazdy jest jak Wuj Pudzian.Kazdy czasem musi odpoczac ot co! :)

Ps:Zaro郵ak WYMIATA !

Data:  2006-04-11 22:06:38    IP: 217***
Imi: tarnowo
normalnie Ponk zlekcewazyl to ze chydraulik bedzie miala male chydrauliki :) powiedzial cytuje : i to wlasnie chciales mi powiedziec - prawdziwy hardcorowiec zainteresowalby sie hydraulikiem, ale widac prawdziwi hardcorowcy sa sezonowi :) no coz, bywa... wiadomo szkola, to przytlacza hardcorowcow, pani psor zadaje zadanie domowe a dzieci odrabiaja :) to proste, moze zamiast hardocorowiec, zrobimy sezonowy hardcorowiec, cos na wzor sezonowych zbieraczy runa lesnego.... nie no blagam :)

Data:  2006-04-09 19:25:38    IP: 87.***
Imi: MSL
Umieram na remont,to niestety przewlek貫 i bolesne doznanie. A niekt鏎zy w Tarnowie poznaja nowe konie i koguty,takim to dobrze.

Data:  2006-04-09 08:42:56    IP: 217***
Imi: w
pozdr z tarnowa :)

Data:  2006-04-08 18:45:40    IP: 84.***
Imi: etam鄉etam
co mi tam jakies kwadraciki bed musia豉 zakreslac na jkiejs dziwnej kartce i ktos kaze mi nazywac si "A25" i tyle i niby skad mam znac te wzory i ile kregow jesst w kregoslupie, b豉gam no!

Data:  2006-04-07 13:13:17    IP: 193***
Imi: rem
hah efcia Ty sie nie ucz jeden dzien nauki jeden laby ;] bo sie wykonczysz ja wiem cos o tym :P chociaz z natury len ;] ale taka prawda pozdro600 zostalo 20 dni szczescia ;o chociaz i tak po gimnazjum wybieram sie na kurs spawacza i do zawodowki numer 2 przy drugim doku w stoczni ;]

Data:  2006-04-06 20:40:53    IP: 83.***
Imi: chuck noris
dzindobry wujku pudzianie

Data:  2006-04-06 20:09:42    IP: 87.***
Imi: Ponk
No ba. Nawet Kaczy雟cy bij pok這ny przed Pudzianem... :)

Data:  2006-04-06 16:20:20    IP: 83.***
Imi: w
znam takich co mowia dzindobry :) chuck noris to cien wujka pudziana :)

Data:  2006-04-06 16:05:33    IP: 87.***
Imi: Ponk
Przy Pudzianie to kazdy wymi瘯a :)

Data:  2006-04-06 15:23:53    IP: 83.***
Imi: w
wujek pudzina mowi ze jestem mienczak ze ciagle cos obiecuje :)))

Data:  2006-04-04 22:42:51    IP: 83.***
Imi: w
obieucuje...

Data:  2006-04-04 21:05:48    IP: 87.***
Imi: bruxa
Wajtold Mistrzu, frostbitten winter na razie chowam do kieszeni, zdaje sie ze juz wszyscy marza o trekkingu:)Ja tez, ja tez, choc na kawalku trekkingu byc MUSZE, tylko na bogow, obiecaj mi ze trase rowerowa pokonam wtedy w tatance a nie na bicyklu;)

Data:  2006-04-04 15:48:35    IP: 83.***
Imi: w
tak lato nalezy do nas, a potem zima...

Data:  2006-04-04 11:22:29    IP: 83.***
Imi: mleczno
E-mail: kicia(ma逍a)kicia
no witam waas dziatwo.
ale zem sie stesk豉.
mam nadzieje, 瞠 lato nalezy do nas.
hehm.
calujno.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193