Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2003-11-08 15:01:12    
Imi: Nios帷a 安iat這
E-mail: ciemno嗆(ma逍a)wsad嬈ieno瞠wieciegdzie
wci捫 bardzo prze篡wam ponowny chrzest, cho pewnie zrobi on na mnie mniejsze wra瞠nie ni ca豉 pozosta豉 cz窷 wyjazdu na Dodo(bior帷 pod uwag, 瞠 spa豉 od 19 do 8, by豉 to ma豉 cz窷, ale jak瞠 znacz帷a)! Zreszt o co jej chodzi z tym podziwem dla w鎩a SZ.? przecie on jest z造!!! ale oni, ci obcy ze stolycy, pewnie tego nie widz bo maj oczy przes這nione smogiem!i wiecie gdzie oni maj no瞠?!przesada!

Data:  2003-11-08 14:49:45    
Imi: Dominika
E-mail: dodo13(ma逍a)tlen.pl
Moje kolana czuj sie doskonale, na pewno lepiej ni kurek od kompaktu... :)

Data:  2003-11-08 14:48:37    
Imi: Dominika
E-mail: dodo13(ma逍a)tlen.pl
Biwak by rewelacyjny, a Marcin Szulc jest absolutnie fascynuj帷ym cz這wiekiem i mam wielk nadziej, 瞠 sie jeszcze spotkamy.

Data:  2003-11-08 14:03:55    
Imi: MarianKicia
ja naprawd jestem za豉mana obecna sytuacj...To super, 瞠 tu tyle nowych postaci, ale ja naprawd nie wiem kto jest kim....
pozdrowionka

Data:  2003-11-08 13:32:27    
Imi: Deus(bli幡iak)
E-mail: Deus4(ma逍a)wp.pl
POCIESZNY BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Troche g逝pie has這 ale w ka盥ym razie po czasie sie przyje這 i jest niepowtarzakne orginalne :-))))))))))))))

Data:  2003-11-08 12:52:17    
Imi: Gosia
Wyjazd by super mega fajny!Z niecierpliwo軼i czekam na fotki. Musimy jeszcze gdzie razem pojecha i to na wiele d逝瞠j!!!!

Data:  2003-11-08 12:07:00    
Imi: Tomek vel Dj Dyrektor
Zajebisty odjazd, mega wypasny biwak!!!!! Panie Marcinie zorganizuj cos jescze, wszyscy tego chceny :D Czekamy na zdjecia :)

Data:  2003-11-08 11:02:25    
Imi: ewcia
blaaaaaaaaaa.hej dzieci 鄉ieci.az g逝pio mi ze nie mam o czym wam m闚i...ale straty wielkiej nie ma i tak nikt nie czyta moich nudnych wynurze......a wy sobie piszcie dalej o nie wiadomo czym.coraz bardziej was nie jarze...co tam sie bede wtr帷a...

Data:  2003-11-07 23:12:59    
Imi: KUBA(bli幡iak vel romantyczny amator)
Do mojego komentarza wkrad si ma造 b陰dzik, zamierzam go naprawi
.........(do pana Marcina) mo瞠 podzielimy si z opiekunami dorobkiem naszej PUFY........oczywi軼ie z umiarem:)...... no i to wszstko jeszcze raz biwak full wypas:D

Data:  2003-11-07 22:42:51    
Imi: Koala
hej!!!!
Aniu: cos czuje, 瞠 nasze plany przysz這軼iowe rzeczywiscie si spe軟i, dla siebie nie widze nadzieji. jedyne co nam zosta這 to wsp鏊ne rozmyslania przy kominku z kotkiem Be鎥iem, czytanie ksi捫ek, robienie ciast.. Mys貫, 瞠 w ten spos鏏 b璠ziemy szcz瘰liwe:))Bruxa nam sklonuje nasze miniaturki, faceci b璠 dotatnie nie potrzebni, totalnie..Chocia porozwodz siez tymi swoimi zonami i b豉ga nas b璠 o wzgl璠y..

Witek wzywam ci do powstania z umar造ch!!!! albo do wzmartwychwstania mnie w swoich my郵ach:PP

Chociaz d逝gi week end humor mam do dupy. pzdr. dla wszystkich:)) Remik: opowiedz co,o tej niewiescie:))

Data:  2003-11-07 21:21:41    
Imi: Paulinka
pewnie nas nie kocha ;( albo zatru si t Ewci czekolad :P zresz 瘸dna strata i tak by zapchlony i 鄉ierdzia :/
a tak btw tego has豉, to takie durne sie wydawa這 a tak sie teraz przyj窸o :)

Data:  2003-11-07 21:14:39    
Imi: Asia
no has這 rzeczywi軼ie 鈍ietne;)
ale pocieszny wko鎍u sobie poszed i nas zostawi:(
ehhh;)

Data:  2003-11-07 21:12:35    
Imi: Paulinka
E-mail: j.n.
pocieszny bleeeeeeeeeeeeeeee to normalnie has這 roku :D szkoda, 瞠 dopiero po biwaku je zapami皻ali鄉y :P
no ale lepiej p騧no ni wcale :D

Data:  2003-11-07 21:07:58    
Imi: Asia( ta chora ;-P)
biwak by za.....,鈍ietny,super,i wog鏊e...:) co tu du穎 gada:) poprostu najlepsza wycieczka na jakiej by豉m:)
wieeeeelkie dzi瘯i dla instruktor闚;)
by niez造 odjazd:)

pocieszny bleeeeeeeeeeeeeeeeeee ;-)

Data:  2003-11-07 21:03:46    
Imi: Paulinka
E-mail: ciag_w_zolte_prazki(ma逍a)interia.pl
noooo, nasz wyjazd to by po prosyu full wypas :D taka jazda, bez kitu :P (gadam jak Tapczan, hyhyhy :D )
nigdy wcze郾iej si tak nie bawi豉m :P mam nadzieje, 瞠 jeszcze nie jednokrotnie b璠zie okazja do powt鏎ki :) w ka盥ym razie II d ju zaklepuje termin :D jak kt騥 chce fotki a jeszcze ich nie ma to zg豉sza si do mnie :)
pozdrawiam i
POCIESZNY BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

Data:  2003-11-07 21:01:04    
Imi: KUBA(bli幡iak vel romantyczny amator)
E-mail: ...........
Oczywi軼ei czekamy tak瞠 na nasze super odjechane zdj璚ia:D

Data:  2003-11-07 20:59:48    
Imi: KUBA(bli幡iak vel romantyczny amator)
E-mail: ale nie podany
A TAK W OG粌E TO GOOOOOOOOOOOOR。O POLECAMY :):):):):):):)

Data:  2003-11-07 20:59:05    
Imi: KUBA(bli幡iak vel romantyczny amator)
E-mail: znany
czekamy czekamy czekamy ! na wyjazd

Data:  2003-11-07 20:58:15    
Imi: KUBA(bli幡iak vel romantyczny amator
E-mail: nieznany
Biwakowicze wszystkich kraj闚 陰czcie si i wyje盥瘸jcei z atacam:). Biwaki z atacam s na totalnym wypasie i grzech tam nei by:). Gdybym mia wypwiedzie swoje ostatnie 篡czenie to prosi豚ym o biwak z atacam. A instruktorzy s po prostu super, mega odjechani:). Czekamy na nast瘼ny wypad i byle by tak samo udany ja ten i (do pana Marcina) mo瞠 podzielimy si z opiekunami dorobkiem naszej puchy........oczywi軼ie z umiarem:).POCIESZNY BLEEEEEEEEEEE.

Data:  2003-11-07 20:03:37    
Imi: wys豉nnik ksi璠za rydzyka
E-mail: wyslannik_ks_rydzyka(ma逍a)o2.pl
do 這sia: 這sio ja bym nie chcia豉 瞠by ojciec dyrektor by u nas w sklepiku (jeszcze by mnie otru),瘸rcie by這 by do bani znaj帷 rydzyka i w og鏊e.
do ojca dyrektora: ojcze lud si burzy - chc zdj璚ia a jak nie to przyjd spal radjo maryja, TV trwam i ojca dyrektora na stosie wi璚 nie leni si tylko do roboty

Data:  2003-11-07 19:49:31    
Imi: ewcia
a tak w og鏊e to bardzo za wami renskniem....

Data:  2003-11-07 19:48:27    
Imi: Micha(Bli積iak)
E-mail: deus4(ma逍a)wp.pl
To0 kiedy nast瘼ny wyjazd, jak b璠zie wolny termin :-) POCIESZNY BLEEEEEEEEEEEE !!! :-)

Data:  2003-11-07 19:47:26    
Imi: dred mnie nie kochaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
E-mail: tylkomi這嗆dodredaniejestpi瘯nahlip(ma逍a)atacama.pl
dred zakocha sie w ostatniej lafiryndzie, kt鏎a wygl康a jak tona przeterminowanego pudru i ru簑, ma rowy na mordzie, brwi szeroko軼i nitki, ko雟kie *z瑿y*, A JEDNAK MU SIE PODOBA DO CHOLERY!!!!!!!!co on w niej widzi?przeciez....
ona nie mo瞠 by fajna bo jest kompletn prostaczk.nie s逝cha metalu, jest z pierwszej liceum i jest o tylko 2 lata ode mnie starzsza!!!!!!!!!!co ana ma czego ja nie mam????????on sobie na mnie nie zas逝guje
ale ile razy moge to sobie powtarzac?dobra on jest boski wiec i tak za pi耩 lat za niego wyjde, nie ma wyj軼ia, chociaz po studiach ma jecha do Niemiec ale go przekonam 瞠 w Wiedniu jest lepszy klimat;)bedzie informatykiem.inteligentm鎩:)) i jak spr鏏uje mi nie s逝chac metalu to....ale i tak s逝cha metalu i jest boski:))))))))))) i ma dysgrafie.idea.ale nie zwraca na mnie uwagi.nikt mnie nie kocha;(((((
ale i tak zycie jest piekne.


Data:  2003-11-07 19:33:06    
Imi: Micha "Herbatnik" :-]
E-mail: abram(ma逍a)poczta.bajo.pl
POCIESZNY BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D
Pozdr鏦a dla pana Witka i pana Marcina :]
Musze stwierdzi, 瞠 by這 zaje.... znaczy si by這 super ;)
Tylko trzy dni a zabawy jak po tygodniu :} To by jeden z najlepszych, je郵i nie najlepszy m鎩 biwak :}
Nie ma co si rozpisya nad tym jak by這 鈍ietnie... poprostu: POCIESZNY BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :P

Data:  2003-11-07 19:30:54    
Imi: Micha(Bli幡iak)
E-mail: Deus4(ma逍a)wp.pl
Ludzie jaka beka. Wyjazd ze ma豉 bania. W og鏊eziomki sie sprwdzi造, by豉 zabawa ......... Jeszzce raz na pewno sie trzeba wyrwa :-)))

Data:  2003-11-07 18:47:00    
Imi: 這 od ksi璠za rydzyka
E-mail: rydzyk(ma逍a)rydzyk.cz瘰tochowa.ru
Jak ksi璠zu nie wstyd!!! nie skrobn掖 rydzyk nic a nic o tym,jak tam radio maryja i TV TRWAM!!! Ja tam mam do rydzyka sprawe: niech ksi康z sam siebie zwolni z TV TRWAM i zacznie pracowa w naszym bufeciku.Niech rydzyk przerobi te wszystkie bu趾i jarskie kotlety i inne bzdeciory na BU SIOSTRY ANNY,KOTLET A LA RYDZYK,ZUP Z RYDZYKA,a sam bufet nazwie ZAGRYCHA U RYDZYKA.ksi康z se fundnie reklam w radiu maryja i TV TRWAM,a siostra anna...fajnie by by這,gdyby roznosi豉 papu i karty da.dla wys豉nnik闚 rabat 50% po znajomo軼i,no i jeszcze g鏎ny budynek...名IE浩 TOSTY OD RYDZYKA,KUPUJCIE,KUPUJCIE:))) NIECH RYDZYK B犵ZIE Z RYDZYKIEM,RESPECT FOR FRANIA,ΜSIE THE BEST, i tak dalej...



R - Y - D - Z - Y - K F - O - R - E - V - E - R - !
,________###_______###____
______#######__#######___
_____##################__
______################___
_______#############____
_____################___
___####################__
__##__######__#######____
_##____###______####_____
_##______________________
__##_____________________
___##________N__A________
___##__S_Z_C_Z_佤囝C_I_E_ 瞠by by ten bufet rydzyka...

Data:  2003-11-07 08:40:46    
Imi: bruxa
Do Blackszulca: co wziales jak miales isc do telewizji i wiedziales ze Cie malo przyjaznie moga potraktowac? Neospazmine?;) Mam w piatek wystep przed calym wydzialem biotechnologii i nie moge oprzec sie wrazeniu ze mnie buciorami zetra w proch... Jako ze walki od lat prowadzic zwykilsmy. I chociaz ja w tym wszystkim absolutnie nie mam zamiaru uczestniczyc, to oni o tym nie wiedza i potraktuja mnie jako najwiekszego wroga. Hmm, nawet zelazna bruxa zadrzala wyobrazajac sobie piatkowy poranek za 7 dni. Co to bedzie...? Mam wziac miecz ze soba?;)

Data:  2003-11-06 21:44:42    
Imi: Marian
musze stwierdzic, 瞠 nie wiem co tu si dzieje...
czy kogos jka i mnie to marwti??
pozdrawiam :*

Data:  2003-11-06 19:22:27    
Imi: i jeszcze raz!
no 鈍ietni z tego szcz窷cia pomyli豉m si we w豉snym imieniu wybaczcie mia這 by Justynka :)

Data:  2003-11-06 19:21:33    
Imi: zn闚 Juatyna
Dzi瘯uje, moja kochan ciociu, 瞠 sie cieszysz mojego szcz窷cia...... Ja nie doko鎍a ciesz sie z tej mi這嗆, ale kurde od tygodnia jestem tak szcz窷liwa.......nie wiem czemu..... ale czuje ze wszytko jest takie pi瘯ne i ze trzeba sie tym pi瘯nem cieszy. powoli znajduj sens 篡cia i wiem do czego d捫y. Pomagaja mi w tym Marzenia i Nadzieja....Ostatnio kto zada mi pytanie, co jest dla ciebie najwa積iejsze, a ja : Nadzieja, mi這s, przyja潯 i nadzija, moze jestem tradycyjna, ale to si tylko w 篡ciu liczy. Je郵i masz te cztery podstawy to znasz rado嗆 doskona陰!!!! Ja mam w pewnym sensie wszystko tylko nei wszystko jak trzeba mimo to i tak sie b璠 鄉ia i mog mi wszyscy wciska kit, 瞠 篡cie jest szare, nudne i do dupy, ale tacy ludzie sami s nudni. Twoje 篡cie zale篡 od ciebie, je瞠li wm闚isz sobie 瞠 jest beznadziejne to tak b璠zie, ale trzeba wierzy, trzeba by spontanicznym i trzeba ruszy czasem sw鎩 ty貫k i poszuka szcz窷cia, a nie czeka na nie z za這穎nymi r瘯ami. Zycie polega na poszukiwaniu, poznawaniu, do鈍iadczaniu, a nie na czekaniu. No wi璚 tym optymistycznym akcentem zako鎍z, m鎩 wyw鏚. Je郵i chocia jedna osob przekaonam, ze 篡cie jest piekne, b璠 z siebie dumna, nei no i tak b璠, ale wtedy bardziej :) Wiec kochana ma rodzinko : CARPE CIEM. Buziaki

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196