Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2003-12-09 16:13:28    
Imi: ErotischeSantaKlausMittfoh
E-mail: walnijr霩gawpup(ma逍a)atacama.pl
Srutututu. Koalka a do jakiego ko軼io豉 Ty nale篡sz? Matki Boskiej Od Przeci庵闚? Zobaczysz, ze w tym roku przyjdzie do Ciebie Miko豉j i zabierze Ci w worku:) Ciebie Aniu te. Znalaz造 si dwie Swi皻olubne:) Jak raz do mnie przyszed to te mnie do wora zabra ale njgorsze do by這 na dnie stawu sie z tego wora wypl徠a. A potem przer瑿el znale潭. P造wa貫m chyba z 30 godziny. ζ鎍uchy aniu powioadasz. To teraz 鈍i皻a Ci si kojarz z wyuzdanym kr瘼owaniem? no chcieliby鄉y to zobaczy! I jak robisz w domu te 豉鎍uchy? Nie brz璚zy w nocy? koalko, a ty lubisz fa透sywie 酥iewa kol璠y? Teraz ju wszystko jasne! ty je specjalnie fa透sywie 酥iewasz 瞠by zwierz皻a mog造 m闚ic ludzkim g這sem! tak tak, no wszystko jasne! Na razie. A zestaw r霩g dla Was ju si szykuje i stary erotoman w czerwonym kubraczku juz sapie :hohoho i po pupci r霩g po pupci! to dlatego tak lubicie 鈍i皻a! Uwielbiamy si z Wami dra積i!

Data:  2003-12-09 15:45:27    
Imi: CiotkaMusia豉Wys豉潢Vwi璚JeszczeSiedziWBibliotece
E-mail: szukampracy(ma逍a)atacama.pl
No oczywi軼ie KOALKO 瞠 koszyk nie plastikiowy. Przeciez nasz kot by tego nie wytrzyma. On jest taki delikatny. A choink postawimy w rogu, przy oknie. Tylko trzeba b璠zie troch meble przesun望 瞠by si zmie軼i豉. Jest co prawda sztuczna bo nie chcemy martwego choinkowego cia趾a ale wisz na niej ca貫 masy piernik闚 (CAΒ MASY TANDETNYCH PIERNIK紟) i 豉鎍uch闚 domowej roboty.
No. Popieram cie wsp馧w豉軼icielko kota na ca貫j linii.
Buzie
A/S

Data:  2003-12-09 15:16:13    
Imi: Koala
NIE ZGADZAM SIE, a 鈍i皻a s momentem kiedy czas p造nie inaczej i nie wa積e czy 幢e spiewamy kol璠e.. A to, 瞠 na wszystkich swietych 軻 miko豉je na wystawach, to dlatego, 瞠 swieta ulegaj ze鈍iedczeniu i 瞠 robi z tego 鈍i皻o komercyjne.. Ja na 鈍ieta prze篡wam moment mistyczny i to nie przed choink ale w ko軼iele..i nabieram ch璚i do samodoskonalenia i zdaje sobie z wiele, rzeczy sprawe..Wog鏊e kocham ten okres, tandeta swi徠eczna ma sw鎩 urok wprowadza w tak beztrosko嗆. Mo瞠 jestem nad wrazliwa, ale mysle 瞠 trzeba przymkn帷 na niekt鏎e rzeczy oko.
To ja.

Aniu; g鏎y mog by a koszyczek nie mo瞠 absolutnie byc plaskikowy stawiamy na naturalno軼. pzdr.

Data:  2003-12-09 15:02:41    
Imi: CiotkaOjBoli
Jedzie ja Ci dzi瘯uj za stronk. Nie za stonk. A to przez ten zdezelowany komp biblioteczny.Buzie

Data:  2003-12-09 13:44:41    
Imi: 3,1/2KrolowieAnio這wieGdzie如iesznieD捫dzie
E-mail: kadzid貫mwpysk(ma逍a)atacama.pl
好ieta sni皻a i po sni皻ach. Ryby te. Karpik zdech造 ju zakupiony? Czy zamordujecie go osobi軼ie w dzie urodzin Pana Pokoju i 砰cia? Z tej okazji Ira w豉郾ie w Bo瞠 Narodzenia zawiesza dzia豉lno嗆 tak瞠 nikomu nic si nie stanie. Podczas gdy ca造 rok ta katolicka organizacja charytatywnie wywy豉j帷a do 鈍. Piotra innych chrze軼ijan wy篡na w pie BDWL(bogu ducha, winnych ludzi). Proponuje aby w ten w豉郾ie tylko w ten dzie wszystkie ekstremistyczne organizacje religijne w豉snie podk豉da造 bomby mordowali z zimna krwi za przez ca造 rok 瞠by by spok鎩. Ekonomicznie i humanitarnie wyjdzie korzystniej a i te nie b璠zie fa連zywie.(Deschner) To po pierwsze.
Druga sprawa to Panie molestuj帷e "Stra積ic" (tzn nie wie膨 tylko pismem) gwa販 szczeg鏊nie na swoja iar jehooow. Czy jako tak. To jest takie amo molestowanie jak 篡czenia swi徠eczne. A nawet 砰dzenia 安i徠eczne. Obrzydzenia 郾i皻eczne.
Poza tym ta ca豉 wycinanka choinek. Skandal! Tylko po to 瞠by ich suche truch豉 wyrzucane z balkon闚 z resztami suchych jak wi鏎 piernik闚 i kawa趾闚 b帳ek le瘸造 wiosn a do lata na chodnikach. Las ro郾ie d逝go, p這nie szybko a "r積ie" si go pomi璠zy ro郾ie a p這nie.
Inn spraw s kl璠y. Zwracm uwag na kilka zupe軟ie niejasnych zwrot闚: "....bo uboga by豉 (powinno by U Boga)
r帳ek z glowy zdj窸a i tym r帳kiem..." o przeci皻nej wyobra幡i czytelnik mo瞠 sobie wyimaginowa co zrobi豉 i komu tym r帳kiem. Poza tym wi瘯szo嗆 ludzi wierz帷ych s康zi 瞠 Maryja uda豉 sie ze 鈍. j霩efem do Betlejem cytuj:"...miasta Dawidowego, aby da sie zapisa" Ot騜 nie jst to do utrzymania w 鈍ietle dzisiejszych danych. Maryja nie uda豉 si z J霩efem, ale jak twierzdi Pismo uda豉 si z Po酥iechem o kt鏎ym w Biblii nikt nie wspomina poa tym fragmentem. I co na to teolodzy?
Wprawne oko wychwyci r闚nie fakt, 瞠 miejsce przy stole wigilijnym tzw. dla ubogiego go軼ia jest cz瘰to niewykorzystane, albo niezgodnie z przeznaczeniem W zesz造m roku u mojego kolegi by np. na wigilii Rywin. I co biedny? Gierty by u ciotki przebrany z aMiko豉jna ukrad prezenty i wyni鏀 choink zanim kto si zorientowa taki "郾ie篡nkijegoma" zrobi造 ba豉gan. Ponadto przyszli do mnie dziady z這dzieje w zesz造m roku i ca豉 zastawa poasz豉 si sami wiecie co i gdzie. A jeden m鎩 znajomy to spali Miko豉ja w kominie bo myu郵a 瞠 tyle 郾iegu napada這 瞠 si a komin zapcha a to gruba dupa zatka豉 a on chcia podchajcowa no i po Miko豉ju. a tragedia tym wi瘯sza 瞠 mia w swoim worze jeszcze zam闚ione petardy na Nowy Rok. No i trzeba by這 remontowa dach.
Og鏊nie nie jeste鄉y przeciwni 鈍i皻om tylko ich tandetnej formnie bo ju w sklepach na wszystkich 鈍i皻ych reklmowano Miko豉ja. I ca豉 banda g逝p闚 w tej formie zapomina, 瞠 to 鈍i皻o jest w豉軼iwie bardzo osobiste i Typ kt鏎y urodzi si w warunkach ur庵aj帷ych sanepidowi (prawdopodobnie ju wtedy powsta造 Kasy horych i Fundusz co znikn窸o w 鈔edniowieczu na d逝gie lata a do dzi) wcale nie chcia豚y takiego szajsu.
Podpisali si:
Trzej Kr鏊owie - ExtremeJesusPower
Kto sie zgadza z og鏊n tre軼i wymow tego listu otwartego niech sie podpisze i napisz ZGADZAM SI.
Mimo wszystko weso造ch 鈍i徠 cho lepiej wewn皻rznych 鈍i徠. Zr鏏cie se choink ale w sobie!

Data:  2003-12-09 13:09:40    
Imi: AToJa2
畝rtowa豉m. Chcecie czy nie to kocham was dalej...

Ciesz sie postrzelona istotko, 瞠 jeszcze s na 鈍iecie takie postrzelone istotki. Buziaki specjalne dla ciebie

Data:  2003-12-09 13:06:58    
Imi: AToJa
JA tu Wam mi這嗆 wyznaj a Wy nic. Czuj si pomini皻a. Wycofuj wi璚 to co wcze郾iej napisa豉m. JU WAS NIE KOCHAM!!!!!!!

Data:  2003-12-09 10:45:32    
Imi: Lucy Furia Pierwsza Gwiazdka
E-mail: amo瞠ostatnia(ma逍a)atacama.pl
do Postrzelonej Idiotki: no nie! ola ducha hiphopu i to tu przed 鈍i皻ami, przecie to nie jest "trendy" - takie zadowolenie i uwielbienie dla 鈍iata! troche pesymizmu!!! myslenia o tym jak nam 幢e i z kim nam si nie uk豉da i czego nie mamy itd!!!
a tak serio to jeste cudowna! chyl czo豉 przed trafno軼i w czasie i tre軼i Twoich wypowiedzi!
Do wszystki co mo瞠 nie pami皻aj (wiadomo嗆 z cyklu wa積e 鈍i皻a w Atacamie): Ada ma dzi urodziny, po郵ijcie mu smsa, bo ksi璕i raczej nie czyta!

Data:  2003-12-09 10:06:53    
Imi: HodowlaPasterzy :)
E-mail: pasterzwzlobie(ma逍a)atacama.pl
do Postrzelonej Istotki: jestem pod wrazeniem! przez plot, czy przez brame na lewych kwitach? :)
nie wazne !!! wazne ze jestes tutaj z nami :)
o Twoich dokonaniach z zakresu nienormalnosci doczytalem ponizej :)imponujace !!! jak juz napisal,
SwiniaChrumkaTe獨安i皻a, napisal my tez niestronilismy od roznego rodzaju zachowan i co napawa mnie pewnym optymizmem mimo uplywu czasu :) nadal nam sie przytrafiaja, dlatego tak wielka sympatia daze wszystko to co choc troche nienormalne :)

do Lucyfurii: zla mina? a wiec widzialas ja? ooo!!! jaka to byla zla mina.... :)gdyby nie to ze toster byl wtedy wlaczony, to bym sie zastanawial dlaczego tak nagle zrobilo sie goraco :)

doSwiniaChrumkaTe獨安i皻a: czas pomyslec o jakis swiatecznych imionach do ksiegi coby wpisy nasze byly bardziej swiateczne :) moze "WZlobieLezacy? " meteoremwszope(ma逍a)atacama.pl albo bardziej w druga strone
"wujSamHerod" gondzaitkipobetlejem(ma逍a)atacama.pl ? w koncu ida swieta... :)



Data:  2003-12-09 08:51:36    
Imi: SwiniaChrumkaTe獨安i皻a
E-mail: dobryJezuanaszPanie(ma逍a)atacama.pl
Eeeee....no tak. Postrzelona Istotko? tak w kapciuszkach ze szpitala zwia i do kafejki wej嗆 to nie lada sztuka. i nikt Cie nie zatrzymywa? Bardzo dobrze ze jeste. Jeste bowiem najsprytniejsza. My z Witkiem co wiemy na ten temat. Z kamufla簑 6! Musimy w takim razie przyj望 Cie do naszej zakamuflowanej dru篡ny. Ka盥y czym sie ws豉wi na obozach. na przyk陰d Witek kiedy jak go policja zatrzyma豉 w tatance udawa fotel i dlatego skonfiskowali mu samoch鏚 a jemu nic nie zrobili bo wymkn掖 sie z parkingu policyjnego jak wszyscy poszli. ja dla przyk陰du mia貫m zaj璚ia ze studentami i tak si zakamuflowa貫m w l騜ku, 瞠 wcale mnie na nich nie by這! no to mo瞠 nie jest najlepszy przyk豉d....Okej ja si zakamuflowa貫m kiedy na radzie pedagogicznej u udawa貫m czajnik. a 瞠 mam wodog這wie to jak mnie w陰czyli to zacz掖em gwizda. I zaparzyli sobie herbatk. I nic! Brawo zatem Postrzelona istotko!. Mam znajom kt鏎a kiedy udawa豉 prze軼ierad這 a m鎩 kolega przebra si za akumulator na zabawie ale dw鏂h innych wpad這 na pomys 瞠by przebra si za prostownik wi璚 wiadomo jak to si sko鎍zy這:) No w ka盥ym razie pisz o tym bo niekt鏎zy nie musz przebiera si na zabaw sylwestrow. W socjobiologii nazywamy to (mo瞠 ni do ko鎍a to, ale te udawanie) mimikr. Jest to udawanie posiadania cech wyzwalaczy charakterystycznych dla przedstawicieli innych gatunk闚. To definicja prawdziwa bo podr璚znikowa (R.Cialdini s.15). o積a tez udawa parow霩 tylko, 瞠 jest k這pot bo w dzie du穎 poci庵闚 je寮zi i jak takiemu nie dasz sygna逝 to jest k這pot z dr騜nikami. I sokistami. Mo積a oczywi軼ie przej嗆 do ty逝 posprawdza bilety, ale ostatnio nikt si ze mn nie chcia bawi wi璚 je寮zi貫m sam. W Gdyni od陰czy貫m wagon z napojami i pojecha貫m do domu. Bo jeszcze mog貫m jecha. Witek ma racj. Ksi璕a ta s逝篡 瞠by spu軼ic z krzy瘸. Komu powiedzie jak nie Wam. a z drugiej strony trzeba si g掖ska, bo skoro 篡cie k... nie g豉szcze to chocia my b康幟y dla siebie mili. Sorki za moje wkurzenia wcze郾iejsze we wpisach.
Wracaj帷 do kwestii udawania. Nie zawsze dobrze jest bawi si w przebieranki. Jeden m鎩 znajomy udawa kiedy, 瞠 si 瞠ni. Normalnie facet dla jaj przebra si w garnitur i przeszed si obok koscio豉. I nim sie zd捫y obej瞠 to ju 20 lat min窸o od tego momentu i chodzi przyg逝pi od tego gadania o niczym, kt鏎e jest tak typow cech kobiet. Witek m闚i o gwa販ie w 鈍i皻a. Te 篡czenia na si喚 zdaniem psycholog闚 to :zimna przemoc. Tak jak gadanie 穎ny. Albo wog鏊e 穎ny:) Pozdrawiam i zanim si w co przebierzecie to najpierw sprawd嬈ie czy nie napytacie sobie biedy. By raz jeden go嗆 co przebra si za kaloryfer i tak grza, 瞠 musieli go na detox odwie潭:)

Data:  2003-12-08 21:26:51    
Imi: to jeszcze ja ;)
i jeszcze mia豉 starszego brata przez net :D, pozdrawiam si z這ty

Data:  2003-12-08 21:23:22    
Imi: postrzelona istotka
chcia豉m jeszcze powiedzie, ze kocham by nienormalna, bo wtedy 篡cie jest ciekawsze, kolorowsze, pi瘯niejsze, niesamowite. Ludzie normalni maj nudne i bezp販iowe 篡cie, bez marze, nadziei i wyobra幡i....... czy normalny cz這wiek je寮zi by najd逝窺z na 鈍iecie kolejk g鏎sk, zwisa do g鏎y g這w na trzepaku, biega boso po mokrej trawie, k徙a si w koszulce Jima Morrisona, siedzia na dachu dziesiopi皻rowca, wierzy w si貫 nadziei i marze, je寮zi by na obozy z atacam, puszcza ba鎥i mydlane w autobusie, pisa wr騜by i rozdawa je ludziom, 鄉ia si w najbardziej nieoczekiwanym momencie, ogl康a wsch鏚 ksi篹yca, ogl康a gwiazdy o 12 w nocy, le瘸 godzin schowanym w ig豉ch sosny bawiac sie w spadochroniarzy, ogl康a opuszczone domy, czya pod poduszk Harry Pottera i wyznawa zasad Carpe diem....... Wi璚 mi貫go 篡cia nienormalni ludzie!!!!!! :D

Data:  2003-12-08 20:11:27    
Imi: AToJa
Ja te chc powiedzie, 瞠 Was wszystkich kocham. Wszystkich bez wyj徠ku. I zakochanych szcz窷liwie. I zakochanych nieszcz窷liwie. Poszukuj帷ych i tych, co znale幢i.Tych co maj straszne sny i tych, kt鏎zy s zagubieni. Tych z bogatym 篡ciem wewn皻rznym te. Ale przede wszystkim tych, kt鏎zy s smutni i kt鏎ych przerastaj sprawy tego walni皻ego 安iata. Ale po to w豉郾ie jest Atacama, 瞠by鄉y byli razem. 疾by ten zakichany 安iat nie mia nad nami w豉dzy, 瞠by鄉y kiedy mieli miejsce, w kt鏎ym mogliby鄉y na豉dowa 篡ciowe baterie, kt鏎e s tak bardzo wyczerpywane. Na razie mamy ludzi. Mamy siebie. I to jest si豉 Atacamy. To jest ta magia i ta moc, kt鏎a sprawia, 瞠 nie jeste鄉y firm - jeste鄉y RODZIN. I dzi瘯uj Wam za to, 瞠 jeste軼ie. Nawet je瞠li daleko, to wiem, 瞠 mog na Was liczy. No i za to Was Kocham.

Data:  2003-12-08 19:57:04    
Imi: postrzelona istotka
o je chce wam powiedzie I love you, I love you, I love you.....to taka ma豉 dygresja, 瞠by wam mi這 by這 :)))))))

Data:  2003-12-08 19:49:52    
Imi: Lucy Furia
Ha no i mam jeszcze bogate 篡cie wewn皻rzne! (jako o tym zapomnia豉m ;), naszcz窷cie kto mi przypomnia- dzi瘯i!) czyli nie ma si co za豉mywa brakiem urody, w zaistnia貫j sytuacji cofam to co wcze郾iej napisa軛. Zostawcie zdjecia, niech si inni ciesz, 瞠 wygl康aj lepiej, tudzie umiej zrobi z陰 min w przeciwie雟twie do mnie!

Data:  2003-12-08 19:46:05    
Imi: wujSamoJestJuzTrocheTymZmeczony :)
E-mail: lebmnienapierdalasorkizabrzydkieslowa(ma逍a)atacama.pl
kupe wpisow i przemyslen, a do swiat jeszcze troche czasu to co bedzie na pare dni przed ? i skad sie biora te wszystkie mysli? z tego ze nie jestesmy szczesliwi? ze chcemy by nasze zycie wygladalo inaczje a boimy sie to zmienic... nie mamy z kim i komu o tym powiedziec, wiec opowiadamy to tutaj a potem w dziwny sposob napoczatku poprzez zart,wylewamy swa zlosc na karty tej ksiegi... no i obrywa raz ten raz tamten, a swieta sprzyjaja przemysleniom nad jestestwem wiec zauwazam tu pewna kumulacje owych odczuc...
miedzy innymi dlatego ich nie lubie, nie odczuc tylko swiat, wymuszaja usmiech i nakazuja dobre samopoczucie a czesto jest tak ze akurat nie masz na to ochoty, ze najchetniej bys sie zamknal i z nikim nie widywal, a tu z kazdej strony atak, zyczenia, usmiechy, radosc... czy to juz mozna nazwac gwaltem? pytam psychologow ? :)

Wezymord slusznie napisal ze nie poto ta ksiega by zabierac do niej ten swiat ktorego tak czesto ninawidzimy, wiec zostawmy go tam gdzie jego miejsce by nie zwadzal nam w tym... tu jak najbardziej jest miejsce na Wasze smutki (duze i male) i radosci, bo miedzy innymi poto jestesmy... ale szkoda kart tej ksiegi na zlosliwosci i zwady...

chyba ze te umizgii tak ogolnie przez nas lubiane
:) te ktore sa sprawcami usmiechu na mej twarzy...

mozna na wiele sposobow zapodac to co chcemy powiedziec komus, starajmy sie to robic tak by bylo to jak najmniej zlosliwe i mogace wyrzadzic jak najmniej przykrosci temu do kogo jest skierowane...

bo poto staramy sie budowac to co budujemy, by to byl taki swiat w ktorym mozesz sie schowac przed tym w ktorym jest Ci zle...

ale dosyc tego smecenia...

WSTARCZY!!!! wole juz to kto jest bardziej zly i kto wykopal glebsza dziure w ziemi by byc blizej pana diabla, albo kto ile skrzydelek wyrwal aniolkom, albo ma przetwory z dzieci w piwnicy, albo kto jest dobry i ze to wstyd, kto widzial kogo jak przeprowadzil staruszke przez jezdnie albo zima dokarmial losie, albo czyja stara jezdzi na wrotkach po tesco, albo wozkiem widlowym ? no kto mi na to odpowie? he?

doBaronHaarkonen: bardzo mile spotkanko? zaapelujmy do jeda o ten kalendarz bo procz urodzin naszego ulubionego wuja :) a zaraz potem naszych slubow, moglibysmy umiescic tam jescze date wystrzelenia lajki w kosmos i kilka innych ciekawych, to naprawde bedzie kupa zabawy...

do wyslannika: pamietam o zdjatkach, i o konnym obozie... wypale je w tygodniu i Ci podrzuce :)i o tych z biwaku tez pamietam!!! :)

doMarianaOszoloma :) : sadzac po glebokiej tresci Twych wpisow, jak i wylewnosci musi byc rzeczywiscie pieknie :)

do Efciaka: chora psychicznie? a wiec normalna... pamietaj ze to wszystko to ONI, uwazaj na nich... ONI chca bys myslala ze jetses chora psychicznie :) tak naprawde to ONI sa chorzy nie Ty! Ty jestes normalna to ONI sa nienormalni :)

Data:  2003-12-08 19:02:28    
Imi: Lucy Furia
Do BaronaHaarkonena: straci豉m resztki wiary w to, ze jestem fotogeniczna! a mo瞠 poprostu jestem brzydka! trudno jako bed z tym 篡豉, przynajmniej mam dobry gust - muzyczny ;)
do Witka: wykasuj wszystkie moje zdj璚ia, zanim znowu Wam przyjdzie do g這wy mi je wys豉 i wystawia na ci篹k pr鏏 moj samoocen!

Data:  2003-12-08 16:06:24    
Imi: BaronHaarkonen
No comments. szkoda pr康u.

Data:  2003-12-08 15:30:49    
Imi: psychopatka
brawo! ranienie innych idzie ci coraz lepiej. my郵, 瞠 niesparwiedliwe os康y b璠 twoim konikiem. ale chyba wybra貫 nieodpowiedin osob, bo ja tak 豉two rani si nie daj,znosz wszystko ze spokojem i u鄉iechem na twarzy, tylko czekam, a b璠 dostatecznie silna i wtedy atakuj z tak mocno i z tak zaci皻o軼i, 瞠 niewielu to wytrzymuj. wi璚 moi瞠sz sobie dalej m闚i, 瞠 wszystko mam w dupie i, 瞠 jestem cholern ignorantk, tylko pami皻aj, kiedy w przysz這軼i, za rok, a ,mo瞠 10 lat spotka ci, co tak niesamowici rani帷ego, 瞠 potrzeba b璠zie wiele czasu zanim dojdziesz do siebie. i tym optymistycznym akcentem ko鎍ze moja dzia豉lno嗆 na terenie atacamy.
ojcze dyrektorze: jak powiedzia豉m klasie, 瞠 jedziemy w g鏎y i b璠ziemy zwiedza jaskinie, to wszyscy, a wyli z zachwytu, tylko problem b璠zie z pani jowit, ale mo瞠 co si za豉twi. to wcale nie znaczy, 瞠 ci odpuszcze z tym obozem konnym

Data:  2003-12-08 15:15:47    
Imi: psychopatka
sorry, ale mnie robi sobie 幢e m闚i帷, 瞠rc jestem niedorobem. znam swoje wady i zalety i kto m闚i, 瞠 bycie niedorobem ma jakie z貫 strony, jestem niedorobem i dobrze si z tym czuj. i nigdy, przenigdy nie twierdzi豉m, 瞠 mam w du[ie ksi捫ki psychologiczne i je郵i tak uwarzasz to jeste w b喚dzie, w du篡m b喚dzie. jak sam powiedzia貫 nie musz ich lubi, ale 6to nie oznacza, 瞠 mam je w dupie. i na konie nawet nie wyobra瘸sz sobie jak was szanuj, a je郵i odbierasz to jako co zupe軟ie innego to twoja sprawa. ty te b康 zdr闚.

Data:  2003-12-08 13:36:57    
Imi: BaronHaarkonen
E-mail: seekanddestroysorrow(ma逍a)atacama.pl
Wys豉nniku - nie ka盥y ( a juz szczeg鏊nie tutaj) pragnie Ci zrani, albo dokuczyc ,czy dogada. Jeste w miejscu 鈍i皻ym. To Rodzina. Wi璚 nawet je郵i masz w dupie idee humanizmu pami皻aj 瞠 jeste tu go軼iem. Prawa go軼ia chyba znasz? Szanuj nas, to wszystko czego od Ciebie oczekujemy. Pamietaj jednak, 瞠 sztuka przetrwania mi璠zy innymi w tym 篡ciu polega tez na tym , 瞠by nie strzela do w豉snych okr皻闚. Wmawiaj帷 sobie 瞠 jestes niedor鏏 robisz sobie 幢e (s na ten temat odpowiednie badania). Masz w dupie ksi捫ki psychologiczne? Ok, nie ka盥y musi je lubi, ale w takim razie przekonujesz mnie 瞠 orientacja Twoja w tej materii jest co najmniej s豉ba. Nie wszystkie ksi捫ki cie磬o si czyta i s o psychoanalizie pisane j瞛ykiem Freuda (a wi璚 wiktoria雟kim faf faf). Niekt鏎zy m闚i na to: ignorancja. A od ignorancji do arogancji jest ju tylko krok. Wszystkiego dobrego (mimo tego 瞠 masz to pewnie jak i ca陰 nasz pr鏏 - nas wszystkich co pisali po mnie do Ciebie- przygarni璚ia Cie do naszej Rodziny i pocieszenia tak z dobrego serca (np.Koalka, Medycynik) w tzw. dupie, czemu na pewno dasz wyraz niebawem poniewaz jak widz lubujesz sie w wy逝skiwaniu s堯wek, kt鏎e mo瞠sz wykorzysta 瞠by komu przypierdoli. Na tym ko鎍ze. B康 zdrowa.

By Witek u Mnie dzi! I mamy chytry plan na chytry ob霩 wysokospecjalizacyjny! Adresowany do ludzi graj帷ych. Zrobimy ob霩 na zasadzie zimowiska dla tych kt鏎zy chc nagra w豉sn muze i u這篡 do tego scenariusz klipu, kt鏎y nagramy! Bajer co? Dzidek b璠zie realizowa obraz a ja d德i瘯. Z Dzidkiem tez ju gada貫m. I nie my郵cie 瞠 b璠zie tylko rock czy metal! Jak kto chce nagrac shitmusic:) jakie rapy i inne dziadostwo to tez b璠zie m鏬! Musze tylko obroni ten pieprzony doktorat. jak wklepuj teraz dane to jestem w szoku, ze wi瘯szo嗆 z tych dzieciak闚 uzale積ionych (lecz帷ych si)pochodzi z rodzin o dobrym lub przeci皻nym statusie materialnym! Wszystkie jednak maj zwalone rodziny w kt鏎ych co nie tryka. 鑽anie z regu造 ko鎍zy si po 3-5 latach albo leczeniem albo 鄉ierci. Oni byli na kraw璠zi i ju nie dawali sobie rady ze sob a ich 篡cie sta這 si nie do wytrzymania bo ludzie nie bior juz po to 瞠by by這 fajnie tylko bior po takim czasie po to 瞠by wr鏂ic do stanu normy. Jak macie co bra albo ochota Wam przychodzi albo wam co odbije najpierw pogada ze mn! To wasz wyb鏎 ja wiem ale najpierw pogada ze mna! Jakby co kto to najpierw pogada ze mna, albo gdyby komu jaki pomys to najpierw pogada ze mn, bo mo瞠 si zda篡 瞠 - ale najpierw pogadac ze mn, czy to dostatecznie jasne 瞠 najpierw pogada ze mn, bo z這 czai sie wsz璠zi i dilerka ju si rozpowszechnia wi璚 najpierw pogadac ze mn, gdyby kto nawet chcia kupi, to wcze郾iej najpierw pogada ze mn, bo nie b璠e mia lito軼i je郵i wcze郾iej nie pogadacie ze mn!
Bruxie jeszcze raz za酥iewam biologiczna piosenke z 篡czeniami:
Sto lec Sto lec niech 簑je 簑je nam.....
Do Ukochanej Lucyfurii:
Rybciu jak Ty mi rado嗆 sprawi豉 a To鄂a jest po prostu....no jestem w niej zakochany:) Chyba poprzegrywam Ci tez inne rzeczy kt鏎e sa ju zupe軟ie niedost瘼ne dla znajomych ze wzgledu na ich jako嗆. Np. jakis koncercik. Nikt jeszcze nie syci mojego narcyzmu tak pysznymi s這wami jak Twoje Maju! Chcia豚ym Ci sie jakos odwdzi璚zy!
Reszt pozdrawiam serdecznie!

Data:  2003-12-08 11:21:11    
Imi: bruxa
Dziekuje Kochani za zyczenia:))) Jestescie wspaniali. Nie moge teraz wiecej tekstu spreparowac, bo wracam cwiczyc mlodziez z inzynierii genetycznej, ale na chwile tu wpadlam, bo mnie jakies nadprzyrodzone moce przyciagnely do tej ksiegi;)
Speszyl c(s)mok dla Wezymorda, dzieks za sms:)
A豉aaa, szef mnie dopad, musze zwiewac;) Co za zycie...;)

Data:  2003-12-07 23:31:48    
Imi: psychopatka
ewciu co ty gdasz?????? etat choergop psychiczn9ie ju zaj皻ry, mo瞠sz na przyka豉d by inwalidom wojennym, lub chonorowym dawcom krwi.
ju wiem: ja wcale nie jestem interesuj帷a w zwi您ku z czym noie chc, 瞠by kto si mn interesowa, a wy pomy郵eli軼ie, 瞠 jak nie chc, 輳by kto si mn interesowa, to jest we mnie co interesuj帷ego i zacz瘭i軼ie si mn intersowa

medycyniku:
c騜 ja na to poradz, 瞠 jestwm z這郵iwa i w og鏊e, po raz kolejny powtarzam, 瞠 ja jestem niedor鏏, materia wybrakowany, a ja tylko odpowiedzia豉m marcinowi i tyle, m鎩 bo瞠 czegokolwiek nie powiem to zawsze kto ma do mnie pretensje, zwr鏂icie uwag, 瞠 macie do czynienia z psychopatk i nie jest ona normalna wi璚 nie mo瘸n traktowa jej na r闚ni z normalnymi

marcinie: zaq豉tw mi tylko za鈍iadczenie o niepoczytlano軼i i b璠ziesz mia 鈍iadomo嗆 spe軟ienia dobrego uczynku

ojcze dyrektorze: czekam na zdj璚ia ;)

Data:  2003-12-07 21:34:51    
Imi: Koala
wuj Szulc; s逝cham Charles Aznavour, jak oceniasz:P ??
wypasione moim zdaniem, wog鏊e francuska muza zaczyna mnie coraz bardziej przekonywa

Data:  2003-12-07 13:54:47    
Imi: psyhychopatka
nie jestem dyslektyczk tylko jak si 酥iesz to nie zwracam uwagi na opakowanie, bo przecie to tre嗆 si liczy.

Data:  2003-12-07 13:16:37    
Imi: MarianSamoOszo這mionaS這dkimPowietrzem
Koala ani listu ani telefonu...
bardzo mi smutno :(
bo si dziej tutaj nad morzem piekne historie...


Data:  2003-12-07 13:09:31    
Imi: MarianSamoOszo這mionaS這dkimPowietrzem
jest pi瘯nie... bia這 i... itd.
kocham Was
:*

Data:  2003-12-07 12:59:29    
Imi: Koala
Wczoraj pierwszy 郾ie篡k, dzisiaj drugi!!!!

Data:  2003-12-07 12:53:04    
Imi: efciak
E-mail: sznurju盧zeka(ma逍a)atacama.pl
jestem chora psychicznie.

Data:  2003-12-07 12:29:55    
Imi: Medycynik
E-mail: filet(ma逍a)konto.pl
Witajcie!

NAJLEPSZE 玆CZENIA DLA BRUXY - BAZALTOWEGO ANIOΘA.
Ja Ci Ciociu ma這 znam poprzez poznanie, ch皻nie bym to zmieni. Cho musz przyzna, 瞠 niewielka ilo嗆
sp璠zonego wsp鏊nie czasu nie przeszkadza mie dla Ciebie specjalnej furtki w obwarowaniach. Takie
nastawienie 篡czeniowe - mo瞠 kiedy uda si to potwierdzi sposobem autopsji.

Le篡 郾ieg, wiatr nawet g這wy nie obrywa - nic tylko si na wypraw wypu軼i. T瘰kni za 豉瞠niem. T瘰kni
za Wami. T瘰kni za Wami (bo Wy to jeszcze nie Atacama - ona wymaga trzech jedno軼i).

Ech, czemu to niby odbieramy si w spos鏏 ci篹ki i bolesny - jakie "kazania", "mato造", podgryzanie
wzajemne... Janeczka s逝sznie m闚i (i to nie tylko dlatego, 瞠 jest z mojej rubie篡;) Atacama nie jest po to.
Nie po to Wszyscy wyci庵n瘭i z siebie co najlepsze wrzucili do kot豉 z kt鏎ego Witek nala do formy
co si nazywa Atacama. Nie po to oddzielali鄉y t rzeczywisto嗆 o reszty 鈍iata, 瞠by panowa造 tam te same
g闚niane zasady. Prosz to szanowa!
Pewnie - wszyscy i ci庵le widzimy syf, brud, z這 i gorycz. Ale nie jest to powodem 瞠by鄉y si
nawzajem tym obrzucali. Wybaczcie, ale nie przemawia to do mnie absolutnie. Nienawidz z這郵iwych
s...syn闚 (s這wa tego u篡wam nader rzadko i tylko wobec jednego gatunku ludzi) nawet je郵i s strasznie
inteligentni i wykszta販eni. To nie jest 瘸den wz鏎, naprawd mo積a 篡 bez podpierdalania si nawzajem.
Wiem - by貫m i jednych i drugich uk豉dach. Przy czym w szczurzej klatce nied逝go i NICZEGO dobrego
stamt康 nie wynios貫m.
Za bardzo namota貫m? Mo瞠 nie.

Witku - nie wszyscy musz czyta t, sk康 in康 cieniutk, ksi捫eczk - to usystematyzowanie dobrze znanych zasad
kt鏎ych zreszt nagminnie u篡wasz.I to z w豉軼iwym do nich dystansem. Jest tam np. uj皻a "twoja stara";-)
A poza tym jak s逝sznie m闚i Torence - nie ilo嗆 przeczytanych ksi捫ek 鈍iadczy o m康ro軼i. Za to m康ro嗆
nie mo瞠 si obej嗆 bez dobroci - to niemal synonimy.
A je郵iby Ci czego potrzeba by這 z ksi捫kowych wiadomo軼i powiedz tylko s這wo ... W ko鎍u ka盥y jest po co
i ci co czytaj te chcieliby, 瞠by cho raz na co si to przyda這, nie?

Torence - lepili nas z tej samej gliny! Tylko na r騜ne sposoby. I dzi瘯i im za to! Poza tym Ciebie owiewa豉
wilgotna bryza, a mn szarpa dziki wiatr z po逝dnia.

Wys豉nniku Ksi璠za Rydzyka - ostatni raz do Ciebie, ju daj Ci spok鎩 i si nie wtr帷am (zw豉szcza, 瞠 nie zamierzam
walczy z Tob co jest nieodzownym warunkiem stania si godnym - to tylko taka malutka ironia, nie atak!).
Pos逝chaj starego pankowca - nie wszyscy s 幢i i nie wszyscy chc Ci dopierdoli. Nawet je郵i nie zgadzaj
si z Tob. A to 瞠 tutaj obrzucamy si czasem sfingowanymi obelgami i przepychamy na s這wa to skutek
naszych ciep造ch wzjemnych uczu. Przecie nie s to ataki ad personam w 瘸dnym wypadku.
Popracuj troszeczk nad ortografi - nio chyba, 瞠 jeste dyslektyczk - bo to nieco nieeleganckie.
Uff, zm璚zy貫m si. Strasznie d逝go to pisa貫m.

Ciebie szczeg鏊nie
Uzdrawiam!

P(er).S(clerosam). Wybaczcie s這wa niecenzuralne. To partyku造 wzmacniaj帷e podkre郵aj帷e m鎩 stan emocjonalny. A poza tym trzeba korzesta z ca貫go s這wnika polskiego, byle odpowiednio i z umiarem. "Niech twoje TAK znaczy tak, a twoje NIE niech znaczy nie!"

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195