Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2004-01-17 16:41:13    
Imi: Sopella
Niemo磧iwe! I kto mi powie, 瞠 E趾 nie rz康zi??? I Bruxelka i ja i Chmurka. No prosi? szkoda tylko, 瞠 ja na tych cuchn帷ych bagnach stolycowych. Ale ju nied逝go.mam nadziej...

Ewa nie maza mi si tu. oboj皻nie co si tam dzieje to nie warto przez faceta tak rozpacza. we si w gar嗆...
Masz nas. My jeste鄉y rodzina i nikt Cie tu nie skrzywdzi...no przynajmniej nie za bardzo i inaczej... No to dzi瘯uj losowi i trzym si dzio販ha.

marian? a kt鏎y to kocur?

koalinyo czy nadal nasz plan domowokominkowy aktualny? Bo nie wiem czy kupowa zas這ny?:-)))

Remol ja nie wiem, czy Wierchomla prze篡je tw鎩 najazd. Ale straszliwie si ciesz, 瞠 b璠ziesz...

No i na koniec prof. dr Katarakto?Nie zagalopowa貫 si? Te trolle to chyba s z Ukrainy bo tam naj豉twiej profesur kupi. tak s造sza豉m....To nie jest uczciwe. ja si m璚z tu straszliwie, w jakich chorych bibliotekach dni ca貫 siedz. na jakie s這wniki XIXwieczne kicham i jeszcze nawet mgr. nie mam? daj mi namiar na te trolle...Bo ci zakapuj do komisjii 郵edczej. I jak oni ci dorw to Ci kolorowe skarpetki za這膨, pionowymi ci庵ami korytazy przegoni a Ci si kurwiki poka膨. No.

Pozdrawiam wsiech ale szczeg鏊nie: pod造ch tapczanowc闚 bo ich nie znam i FajneLaski bo tak.
A/S

EΘ EΘ EΘ AIJJJAJAAIIJAOOOO!!!!!

Data:  2004-01-17 10:15:42    
Imi: Paulinka
no nareszcie doczeka豉m sie moich upragnionych zdj耩 :-) s super extra na maksa wypasione :D a ta muza w tle, po prostu odjazd. czekam na nast瘼ny wyjazd i kolejne 269 zdj耩 ;-)

Data:  2004-01-16 21:49:35    
Imi: ---
dzi瘯uj wam bardzo.
przyjaciele.

Data:  2004-01-16 18:53:51    
Imi: Kubus Blizniak(vel romantyczny amant)
E-mail: nieznany.fin(ma逍a)wp.pl
No wi pisze zaraz po obejzreniu zdj i musz pzryzna ze naprawd ale to naprawde jestem zadowolony z pracy fotografa i w og譒e dzikujemy wam za to ( w szczeg鏊no[ci pan Marcin i pan Witek) z udostepniliscei nam plyte. Wyjazd byl naprawde super i czekamy na nastepny . KONIECZNIE!!!!!

Data:  2004-01-16 17:46:44    
Imi: ReMOL | MagiK
E-mail: remol(ma逍a)atacama.pl
Siema teraz jestem caly happy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moj tata powiedzial ze na 100 % pojade na Zimowisko

a apropo to na to zimowisko trzeba wlasne narty brac ??

Data:  2004-01-16 17:35:38    
Imi: ReMOL | MagiK
E-mail: remol(ma逍a)atacama.pl
Siema siema w zwi您ku z coroczn akcja ,,Nie pytaj si co Atacama mo瞠 zrobi dla Ciebie ale co Ty mo瞠sz zrobi dla atacamy" zapraszam na strone gdzie wymienia sie banerkami atacamy i podany jest tam kod html i oczywiscie mozna ciagnac z tamtad piekne banerki atacamy na swoj lub jak捷 inna stronke znajomego albo kogo

Zapraszam na stronke link

-----------------------------------------------------------
Teraz nastepna strona na ktora zapraszam :)) Wej軼ie obowiazkowe

link

Narazie i pozdroooooo 4 all

Data:  2004-01-16 13:32:58    
Imi: smeagol
E-mail: gollum(ma逍a)mordor.atacama.pl
Effci ??? co, komu , czemu zaraz nienawidziec, moze na poczatek tylko troszke sie na siebie obrazic, nie rozmawiac ze soba, mozesz np. nie posprzatac u siebie w pokoju - za kare - u nie to zawsze skutkuje ,wlasciwie to caly czas jestem na sie obrazony i w zwiazku z tym w ogole nie sprzatam u siebie w domu , zebym sobie nie pomyslal czasem, ze juz nie jestem na siebie obrazony ...

Data:  2004-01-16 09:59:18    
Imi: bruxa
do Chmurki: hmmm, swiat rzeczywiscie jest maly, a skoro od paru lat mieszkasz w Gdansku, jako i ja czynie:) to moze prosciej najpierw gdzies pod Lotem sie umowic:))) i w gdanszczanskiej;) rzeczywistosci Sp. Pablo powspominac;)???

Data:  2004-01-15 22:24:52    
Imi: ewa
p豉cz.potrzebuje was.pomuzcie mi.ja tylko w was mam oparcie.w nikim innym.pomuzcie mi.czuje sie zle.p豉cz.
czemu.poco ja to zrobi豉m.nie nawidze siebie.nie nawidze jego.potrzebuje was.ja nie nawidze siebie.ja ni chcialam tego mu powiedziec no!!!!!!uzaleznilam sie od tego.ja was potrzebuje.pomuzcie mi prosze.prosze.nie zawiedzicie mnie.
to koniec.ja was potrzebuje.naprawde

Data:  2004-01-15 20:15:16    
Imi: Chmurka
Bruksiu, co prawda nie znamy sie(bo z Atacamowej Rodziny osobiscie mialam przyjemnosc poznac tylko Mr Szulca), ale uwazam ze moglybysmy to nadrobic, jesli mialabys ochote, a to ze wzgledu na wspolne korzenie(uwazam,ze dobrze miec znajomych w calym kraju, dziewczyny z Mazur powinny trzymac razem), brzmi zagadkowo prawda - juz wyjasniam, jak tylko przeczytalam Hesta, Elk to od razu zrobilo mi sie tak jakos fajowo... co prawda mieszkam obecnie, juz od kilku ladnych lat, w gdansku ale cala moja dusza zwiazana jest z Elkiem - spedzam tam wszystkie wakacje, no i mam cala rodzinke, z reszta chetnie przeprowadzilabym sie tam zaraz( to jest moj plan na przyszlosc!!). Wydaje mi sie, ze to miasto ma swoj specyficzny klimat,tesknie do niego strasznie! Ludzie tam sa jacys inni, zyczliwsi, a i nie ma to jak maly maraton wieczorny, poczynajac od 秧d豉, przez Smetek, Heste, Pablo, konczywszy na Bialym Zaglu albo jak lepiej pojdzie na "dancingu" u Rydza. Proponuje taka wlasnie wyprawe z Sopelkiem, przy czym w kazdym lokalu inny egzotyczny drink, tylko nie zaczynajcie od wscieklych psow w Zadle, sa okropne. No i moze nawet mamy wspolnych znajomych... EΘ EΘ EΘ AIJJJAJAAIIJAOOOO!!!!! Jaki ten swiat maly.............po prostu nizej bena
do uslyszenia

Data:  2004-01-15 17:57:13    
Imi: DR. Katarakta
...to wszystko wina trooli spod 堯磬a....:)

Data:  2004-01-15 17:57:08    
Imi: DR. Katarakta
...to wszystko wina trooli spod 堯磬a....:)

Data:  2004-01-15 17:56:17    
Imi: PROF. Katarakta
do BLACK SOPELLI: nie no co ty??

Data:  2004-01-15 17:03:41    
Imi: bruxa
Do Czarnej Sopelli: kurcze, ja tez nie wiem jak to bedzie, chyba jednak nici z mojego wyjazdu do Krakau, a o stolnicy nie mam co marzyc, bo pociag w jedna strone kosztuje moje 2 bilety na koncert:P Bez sensu... W kazdym razie mozliwe ze pojade do Elku na chwile, bo teskni mi sie do mojego lasu. Zdajesz sobie wacpanna sprawe ze my nigdy razem w Hescie nie bylysmy? Niedobrze, trza to nadrobic zanim zamkna nam bude;) Znaczy rozkoszy przybytek;)

Data:  2004-01-15 16:23:46    
Imi: bruxa
Mam 2 mutantyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!! :)))) Moze nie wszystko jest takie do...bani;)

Data:  2004-01-15 16:00:14    
Imi: marianodgwiazdki
no mam si cz窷ciej odzywa. wi璚 sie odzywam co sprawia mi przyjemno嗆 bo wci您 bardzo bardzo was kocham. ju stwierdzi造鄉y z koalk co jest nie tak i w 鈔odowisku naturalnym wszystko wr鏂i do normy... jak kto nie zrozumia to nawet dobrze ;D w ka盥ym razie...

...
u mnie jest bardzo dobrze cho dzieje sie za du穎 jak na moj s豉b psychik. w skzole nie robie NIC co jak na razie nie ma jaki przykrych skutk闚 wi璚 si tym nie przejmuj- 篡cie nie jest po to by siedziec nad ksi捫kami jest tyle innych cudownych rzeczy, kt鏎e bardziej nam sie w przysz這軼i przydadz do robienia popo逝dniami czy nie?

wujkuSamDalekoMieszka je郵i chodzi o miauczenie to jak na kicie przysta這 miaucze i to ju pare dobrych miesi璚y do tej samej osoby. Moja z豉kniona mi這軼i du瘸 narescie regularnie ejst karmiona. Tylko, 瞠... Ten ktos te jest kotem. A koty jak wiadomo chodz swoimi drogami i nie lubi by ZAWSZE blisko drugich kot闚, s indywidualistami i to nie jest wszystko proste do pogodzenia. Dlatego nawet nie wolno mi oficjalnie m闚i, ze jeste鄉y razem. Cho to niezaprzeczalnie jest prawd. pod ka盥ym wzgl璠em ;))
w ka盥ym razie jestem szcz窷liwa bo niesamotna.

pozatym nie dzieje si nic. tylko k堯tnie z mam wci捫 i wci捫... nie wiem, mo瞠 wola豉by 瞠bym by豉 buntowniczk je寮zi豉 bez pytania po Polsce stopem malowa豉 si na czarno przekuwa豉 j瞛yk i robi豉 tatua瞠, bo nie ma mi o co robi afer wi璚 wkurza si o to 瞠 nie jem sniada albo nie kupuj proszku do prania. rzeczywi軼ie dow鏚 na nieospowiedzialno嗆.
no dobra dosy tych 瘸li i wzrusze
bardzo tesknie. a najbardziej za Koalk:*

gwiazdeczkazwanakici彩arianemawnowejszkoleMARY

Data:  2004-01-15 13:35:45    
Imi: yyy
wiadomo嗆 dla prawego oka patrz帷ego lepiej: A je郵i by si okaza這, 瞠 oko nie patrzy tam, gdzie dot康 patrzy這, to my郵, 瞠 znalaz這by sie z p馧 tuzina (od r瘯i) ch皻nych do pocieszenia. S這wo.

Data:  2004-01-15 12:36:33    
Imi: BlackSopella
No i znowu jestem zWami. Sesja daje w ko嗆 ale na Was zawsz chwil znajd.
Do Z這tka i Arka:Lody by造 superowe. Zawsze pami皻am moje pierwsze lody w roku bo mam na ich punkcie hopla a z wami to by豉 przyjemno軼 niesamowita. justy daj zna co z tym koncertem.

Dodo: szkoda, 瞠 tylko dwie minutki ale zawsze. I kto m闚i, 瞠 nie ma Fajnychlasek w Wawie?

Mrianie i Koalo: macie si cz窷ciej odzywa bo za wami t瘰kni.

bruxelko obawiam si, 瞠 zimowiska si poprzesuwa造. Zaczyna sie wszystko ( ile co si zn闚 nie zmieni這) 8.02.Nie wiem wi璚 kiedy sie zobaczymy. Ale my郵 nad tem i co wymy郵.

mgr katarakto a kto Ci dyplom da? Co? Podejrzewam, 瞠 by貫 w jego sprawie na stadionie dziesi璚iolecia...

dziale ewidencji: Obawiam si, 瞠 z mej przyczyny zanied逝go b璠ziecie mieli trzeci wiatraczek...

efciula: Buzie

i buzie dla Reszty
S

Data:  2004-01-14 19:08:49    
Imi: KOALA
KUPA

Data:  2004-01-14 17:52:50    
Imi: mgr.Katarakta
E-mail: kler (ma逍a) yk
Do PAPROCHY:
znam tylko jedn osob ,kt鏎a uwielbia dostawa z pejczyka po zadku....czy to Naj czarniejszy z Czarnych W豉dc闚 Ciemno軼i ,MIstrz Alkoholu ???

Data:  2004-01-14 15:36:51    
Imi: bruxa
Do Kleryka: Czarne chmury nadciagaja i okryja swiat mgla zapomnienia i upiornych wizji. Ktore to w najkoszmarniejsza rzeczywistosc sie obroca. Oczywiscie ze to moja Stalowa Armia;) gotowa na destrukcje, miazdzenie i spopielanie kazdej piedzi ziemi na ktorej swe stopy postawi. Wiec jak sie szykuje jakas bibka;) to prosze wyslac wici, z pewnoscia nie omieszkamy sie obajawic;)
Do Szulca: czarna lepka maz... Mozliwe ze mnie pochlonie...W sumie bedzie blizej do Piekla.
Do Wszystkich: usciski.

Data:  2004-01-14 15:28:18    
Imi: Tapczanowcy
no i gdzie nasze zdj璚ia? :>

Data:  2004-01-14 15:09:14    
Imi: ewa
E-mail: vaitinginvain(ma逍a)atacama.pl
infekcja g鏎nych dr鏬 oddechowych.
panuje w moim ciele.

Data:  2004-01-14 14:25:48    
Imi: ReMOL | MagiK
E-mail: niewtajemniczeni(ma逍a)odzutki.pl
Siema siema siema siema siema siema siema siema siema.....
Pzodrooofffkkkkaaa for allllllllll niewtajemnoczony jestem wiec nie wiem co gadac wiec powiem siema siema pozdroffkka i nara :)))))

Data:  2004-01-14 14:21:10    
Imi: Paprochy
Ej, Pedayly! Co slychac? Czy kleryczek juz byl pieszczony pejczami?

Data:  2004-01-13 18:13:06    
Imi: mgr. Katarakta
E-mail: kler (ma逍a) yk
witam wszystkich
do WITA: chyba kanonizowali twoj star...:)
czy Wielki Atacam ma zamiar zorGejnizowa jak捷 pota鎍闚k?? halo!!! mamy karnawa...ja wiem 瞠 wam sprawia wi璚ej rado嗆 bawienie si瞝 czasie postu i adwentu,ale mi這 by by這...
do BRUXY:czy瘺y ju zosta豉 zgromadzona odpowiedniej wielko軼i armia Rozrywaczy Inkubator闚 Dzieci璚ych...bo widzia貫m czarne chmury na wschodzie...mo瞠 co酣 tym wiesz o POT襾IONA??
do MARIANA I KOALI: mo瞠 tak powspominamy dawne czasy ..("...nie ma czego takiego jak Diablo Osiem !!G逝pcy!!...")
do ODDNANEGO FANA ROMELa:)- dr.von Fruchleainglukenmarshfain
chybA znalaz貫m spos鏏 na Tw鎩 portrecik...dalsze instrukcje p騜niej..
pozdr.dla LUCYFURII i DODO!!!
mgr.Katarakta

Data:  2004-01-13 17:59:10    
Imi: WujSamoDalekoMieszka
Kicia, a dla kogo Ty teraz miauczysz?
Znaczy co tam w Twoim 篡ciu prywatnym?
Wybacz, 瞠 pytam publicznie.

Data:  2004-01-13 12:40:11    
Imi: Transwest
E-mail: pupka(ma逍a)atapupka.pl
Wchodz ci co maja wi篥 duchow z Nami. Wi璚 jak wle幢i軼ie to nie narzeka tylko pisa i dyskutowa. Ro郾ie intelekt od tego:)

Data:  2004-01-12 20:41:43    
Imi: koala
Marian jeste moim odpowiednikiem psychicznym.....

Data:  2004-01-12 18:24:13    
Imi: Medycynik
A tak przy okazji co z Twoj skrzynk Marianie?
Jak masz to emali na adres jak ni瞠j prosz napisa. Ale ju!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195