Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2010-01-29 23:12:00    IP: 83.***
Imi: m
P! Najlepszego!
w, bylo ekstra :D

Data:  2010-01-29 21:07:53    IP: 87.***
Imi: w
:)

Data:  2010-01-29 21:07:43    IP: 87.***
Imi: w
oczywiscie mia這 by nie p tylko w

Data:  2010-01-29 21:07:15    IP: 87.***
Imi: p
wszytskiego dobrego P, 瞠by na Twojej drodze nie stane豉 瘸dna barka, 瘸dna buka (no to ju si spe軟i這), burza no i bdentysta :) czyli 4xb :)

Data:  2010-01-29 17:18:37    IP: 195***
Imi: b
ponku ma dzi urodziny??? jak tak to wszystkiego najlepszego!!! :-)

Data:  2010-01-29 08:56:55    IP: 212***
Imi: wuj ed
ponku dmuchaj swieczke

Data:  2010-01-28 15:55:04    IP: 80.***
Imi: w
m, jak bylo? :)

Data:  2010-01-25 09:18:51    IP: 195***
Imi: e
ja te nie dam rady :-(

Data:  2010-01-24 14:08:16    IP: 94.***
Imi: w
ej a patrzcie bo jest o nas tutaj link i tutaj link

Data:  2010-01-24 13:40:59    IP: 94.***
Imi: w
bedzie niezle lubudubu sadzac po repertuarze :)
m ? grasz tam przys這wiowe pierwsze skrzypce ? czyli ze jak powolamy sie na Ciebie to wstep wolny ? kurcze ale we wtorek to ja nie dam rady :( ale mo瞠 zr鏏 kilka fotek i wgramy do galerii ?
no i zima u nas, ale dzis slonko swieci na zabiance czyli ze juz prawie wiosna, tylko moglaby sie ona zaczac dzien po tym jak sie skonczy zimowisko :)
b, zobacz juz jest tu glosno :)

a i trwaja sekretne prace nad nowa stronka, jak dostane linka gdzie ona powstaje to Wam go podesle, tylko adres b to mam, ale m nie mam, to moze mi go wyslij m na moj co ? :)

Data:  2010-01-23 17:35:16    IP: 83.***
Imi: m
kto ma czas i chec zapraszam:
26 stycznia godzina 18.00
glowny budynek politechniki gdanskiej,
koncert karnawalowy w wykonaniu Orkiestry Symfonicznej szk. muz. II stopnia, Ch鏎u szk. muz. II stopnia oraz solist闚 szk. muz. II st w Gdansku-Wrezszczu.
W programie:
Carmen- Habanera,
Verdi- Chor niewolnikow Zydowskich
Skrzypek na dachu:
-If I were a rich man
-Sunrise, sunset.
Radecki- Marsz
Brahms- 5 taniec Wegierski
Strauss- Walc Kr鏊ewski
Mozart:
-Czarodzieski Flet- Duet Papageno i Papageny
-Don Juan- Aria 7, 13 9 19.
Zapraszam, polecam :D
co tam u Was?

Data:  2010-01-20 14:03:03    IP: 79.***
Imi: w
no jako tak, sza逝 nie ma :)

Data:  2010-01-18 17:17:25    IP: 195***
Imi: b
kurde potwornie tu cicho... ju od 8 dni!

Data:  2010-01-10 15:22:17    IP: 89.***
Imi: w
no na pewno tam b璠 :) a mo瞠 nawet ju s :)

Data:  2010-01-10 13:11:56    IP: 195***
Imi: e
efciak, daj mnie noga na dupca!!

Data:  2010-01-07 09:43:51    IP: 87.***
Imi: WITEK
E-mail: SRAMTARAMTAM(ma逍a)WP.PL
ZEGNAM

Data:  2010-01-06 20:49:09    IP: 195***
Imi: BARTEK
E-mail: UGABUGA.WPW(ma逍a)WP.PL
WITAM

Data:  2010-01-06 04:23:18    IP: 83.***
Imi: MAREK
E-mail: MAREK.G11(ma逍a)WP.PL
WITAM

Data:  2010-01-01 15:18:36    IP: 80.***
Imi: w
w zasadzie piszac to zrobilem sie glodny... super.

Data:  2010-01-01 15:17:12    IP: 80.***
Imi: w
spaghetti z groszkiem? U maca? Nie pamietam :), ale biorac pod uwage ze co raz mniej pamietam to mnie to nie dziwi :) za to sztuczkowie sa w czolowce w rankingu stolowek atacamowych, bo na pierwszym bezkonkurencyjna jarzebia :)

Data:  2010-01-01 15:11:43    IP: 80.***
Imi: w
dzindobry w 2010 :)

Data:  2009-12-31 20:00:59    IP: 195***
Imi: b
szcz窷liwego nowego roku!!!

Data:  2009-12-31 19:29:09    IP: 83.***
Imi: m
spaghetti z groszkiem? ciekawie... ((:
Szcz窷liwego Nowego, kochani (((((:

Data:  2009-12-30 21:04:07    IP: 195***
Imi: b
mus truskawkowy i te s造nne d瞠my sztuczk闚 to jest to... i spagetti z groszkiem z drugiego obozu w tarnowie co takiego przywioz貫 - by這 to ohydne!

Data:  2009-12-30 18:56:47    IP: 87.***
Imi: w
a ja juz nie moge sie doczekac kolacji u sztuczkow w wierchomli :) a potem latem papu w orle, no idealnie wr璚z :)

Data:  2009-12-30 00:40:48    IP: 83.***
Imi: m
tesknie za p帷zkami i rogalikami na sniadanie.
w sumie stwierdzam ze jednak jestem glodna.

Data:  2009-12-29 20:53:09    IP: 188***
Imi: e
mi nie

Data:  2009-12-29 19:15:50    IP: 195***
Imi: b
ja tez, przynajmniej na najbli窺zy miesi帷 mi starczy...

Data:  2009-12-29 16:40:51    IP: 83.***
Imi: m
ja sie przynajmniej najadlam :D

Data:  2009-12-28 09:15:48    IP: 87.***
Imi: w
wreszcie po swietach :)))) teraz tylko sylwester i rok spokoju bedzie :)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193