Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2010-03-01 00:26:08    IP: 87.***
Imi: w
ocho, fajnie Ci sie efciak wkreca ? :) sama w krakowie, no nie moge :))), wez bo robi mi sie smutno no, super Ci sie mnie dreczy ?

Data:  2010-02-28 23:56:06    IP: 195***
Imi: CiociaEfciakSamaWKrakowie
na prawd dzi瘯i witek , 瞠 nie zrobi貫 tego zdj璚ia mi i sowie, na prawd WIELKIE DZI艼I!!!

Data:  2010-02-28 20:54:42    IP: 87.***
Imi: w
ja te odwiedze jutro szkole w pewnym sensie :) nie no bylo git, teraz to ja sie zajme latem i naszymi rowerkami w sowich :)))

Data:  2010-02-28 20:54:31    IP: 87.***
Imi: w
ja te odwiedze jutro szkole w pewnym sensie :) nie no bylo git, teraz to ja sie zajme latem i naszymi rowerkami w sowich :)))

Data:  2010-02-28 20:42:46    IP: 193***
Imi: b
ja jutro musz i嗆 do szko造 a zwolnienia mi nie napisali軼ie... og鏊nie to dzi瘯i W-u!!!

Data:  2010-02-28 20:16:20    IP: 87.***
Imi: w
ja ju si wyspa貫m, prawie wyspa貫m, a teraz spa dalej :) chyba 瞠 kilka zdj徠ek, ale to bardziej jutro te zdj徠ka :)

Data:  2010-02-28 16:31:45    IP: 193***
Imi: b
plan na dzi
1. umy si
2. naje嗆 si
3. wyspa si
4. ewentualnie wyrzyga ;))
ju zaczynam go wdra瘸...

Data:  2010-02-25 21:26:53    IP: 83.***
Imi: w
haha grypa, haha wiadro, pozdr z dyskoteki :)

Data:  2010-02-25 14:08:42    IP: 195***
Imi: e
hahahaha kajtek :D

Data:  2010-02-25 08:58:10    IP: 83.***
Imi: w
a wisi jak byk na scianie ze nie wolno zglaszac urojonych dolegliwosci :)

Data:  2010-02-25 08:57:28    IP: 83.***
Imi: w
wczoraj pawel ze boli go ucho, i ze nie moze jechac na narty, a kajtek, ej to jak boli cie ucho to nie jedziesz na basen i pawel wyzdrowia :))) w mgnieniu oka, cud :))))

Data:  2010-02-24 08:52:42    IP: 83.***
Imi: w
b juz wie, po prostu wylecialo mu to z glowy bo taki byl treking w ostrowcu ze nie bylo czasu kiedy zajrzec za krzaki :)

Data:  2010-02-23 11:56:21    IP: 195***
Imi: e
no jedna z nazw dla konia to by grom

Data:  2010-02-20 11:29:48    IP: 195***
Imi: b
逝pawa - znam i by貫m
ostrowiec - znam i by貫m
ko - by
muchy - by造 (osy te)
ale KONIOGROM??
m闚isz jakim szyfrem i chcesz ze mnie g逝pka zrobi...

Data:  2010-02-20 10:19:17    IP: 87.***
Imi: w
w豉snie tego, wczoraj st逝k ca造 poci庵 jak jechali鄉y do gdyni, mam nagrany komunikat pkp co do opoznienia i mam zamiar wrzucic go do radia w tatance 瞠by jak bedziemy podjezdzac pod stok to go odtwarzac :) a nie znasz koniogroma ???? nie by貫 na 逝pawie na najbardziej leserskim trekkingu w historii ? koniogrom stal za rogiem w ostrowcu tam gdzie bylo wpytke much :)

Data:  2010-02-19 16:03:02    IP: 195***
Imi: b
nie slysza貫m o "koniogromie", iwone i sandre znam z tarnowa, a kajtek to chodzi o tego malego co po jajcach bije? ;))

Data:  2010-02-19 15:08:56    IP: 80.***
Imi: w
Rudolf, od koniagroma, iwona i sandra, a zaraz do przedzialu wsiadzie kajtek i tak dzisiaj do gdyni, a widzimy sie jutro :)

Data:  2010-02-19 12:12:07    IP: 195***
Imi: b
Rudolf? a je瞠li chodzi o i+s+b to tez nie wiem, rozszyfruje to w poci庵u.

Data:  2010-02-19 10:43:54    IP: 80.***
Imi: w
Wlasnie jade po Was do trojmiasta pociagiem ktory sie spoznia, ale mam za to wpytke czasu :) wiec bedzie, Pudzia, Alicja, Rudolf, no i ta starsza czesc tych mlodszych czyli i+s+b ? I jest plan zeby odpalic kronike wyjazdu skoro juz mamy ten internat tam i co wazniejsze skoro on dziala, a poki co to pozdr z tarnowa :)

Data:  2010-02-18 21:52:03    IP: 195***
Imi: b
a kto bedzie z kadry na zimowisku? poza mn oczywiscie^^

Data:  2010-02-17 18:06:45    IP: 195***
Imi: b
ja gra貫m w machinarium ale tak chwilowo. z貫 nie jest ale jako mnie nie poci庵a ;(

Data:  2010-02-17 11:17:49    IP: 83.***
Imi: w
a sniegu wpytke, tylko troche lodu tez tu jest :)

Data:  2010-02-17 11:10:33    IP: 83.***
Imi: w
a dzisiaj bac闚ka :)

Data:  2010-02-17 11:10:18    IP: 83.***
Imi: w
grali軼ie w machinarium ? mamy je tutaj, jak co, i jest gratis do 軼i庵ni璚ia muza z tej gry, kt鏎a co tu du穎 m闚i wali morde :) ca陰 paczk mo積a sci庵n望 z i tu lnik :) o tu link

Data:  2010-02-16 16:01:56    IP: 83.***
Imi: w
kuchni dziadka, a teraz na deseczke, wpytke sniegu :)

Data:  2010-02-16 16:01:13    IP: 83.***
Imi: w
hej jest internat w kuchni :)

Data:  2010-02-16 11:10:46    IP: 195***
Imi: b
ja te tam chce :-( jeszcze czeka 5 dni musz 瞠by na stok ruszy...
a 郾iegu du穎 macie? :)

Data:  2010-02-16 10:27:00    IP: 87.***
Imi: d+l+s+i+m+w
pozdr z mark闚ki :) czyli stonogi, albo gasienicy :)

Data:  2010-02-12 19:54:41    IP: 195***
Imi: b
interesuje i to bardzo ale mi link nie dzia豉 :(

Data:  2010-02-12 19:45:18    IP: 87.***
Imi: w
widz 瞠 Was to interesuje :)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194