Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2004-01-30 13:18:46    
Imi: Lucy Furia
18 lat! piekny wiek! Wszystkiego najlepszego Drogi Kleryku! u篡waj 篡cia puki mozesz!!!! i baw si ile wlezie!

Do Ewidencji: bardzo piekna audycja o osiemnastkach w豉郾ie, chcia豉m zadzwonic i sie wypowiedzie ale mam menelska chryp i mog豉bym brzmie ma這 wiarygodnie :)

Dzieki Sowello-Sopello- wiedzia豉m, ze w Tobie jedyna nadzieja :)

Data:  2004-01-30 12:38:33    
Imi: Sopella
Kleryku Kataraktyczny. Stio lat, stio lat...
No i mi瘯kiego grochu do kl璚zenia....
Dla nieu鈍iadomionych - dzi stukn窸a owego osiemnastka. Buzie Kleryk wielkie

Data:  2004-01-30 12:33:52    
Imi: Sowella
Furiatko 篡cz zdrowia. I nie zalamuj si. jako sobie poradzimy. Mam ju kilka pomys堯w i mysl, 瞠 b璠zie gitarrra.


Data:  2004-01-30 12:05:07    
Imi: Chmurka
Szanowna Ewidencjo Dupeczek, nie za du穎 Ci w tych mediach, poprzewraca Ci si w g這wie i co?! Dupa. Juz widze jak b帳elki wylatuj Ci uszkami! No dobra, dobra! Rozwijaj skrzyde趾a, bo chyba warto, moje gratulacje. Normalnie nied逝go ogarnie nas Szulcomania :O), czego sie nie 陰czy wsz璠zie CzarnyMiszcz...

pozdrowienia i buziaki dla Wszystkich

Data:  2004-01-30 10:56:49    
Imi: Dzia蛀widencjiDusziChorych
E-mail: penicilinumwdupum(ma逍a)atacama.pl
Nie droga Lusyvirusofurio, nie znam bada wskazuj帷ych na wzrost pr鏏 samob鎩czych u os鏏 z gor帷zk. Mo積a domniemywa, 瞠 deprywacja temperaturowa po鈔ednio wp造wa na takowe my郵i jako 瞠 obni瘸 si nastr鎩 a wi璚 ni窺zy wska幡ik serotoniny odpowiedzialny za pojawienie si z貫go samopoczucia kt鏎e poniek康 zgodnie z koncepcj Becka ma aspekt poznawczy zatem pojawia si b貫dne ko這 i nawet dobre intencje i wyda瞠nia interpretowane s negatywnie (Rosenhan i Seligmann 1992). Pociesz Ci oczywi軼ie: Jak wskazuj badania wi瘯sza cz窷 p販i 瞠雟kiej ma tendencje do zamach闚 samob鎩czych ze wzgl璠u jak ju wspomnia貫m na gospodark hormonalna a wio璚 cz瘰trz tez w % zapadalno嗆 na depresj (WHO 2000). Jednak mimo tego 瞠 cz窷ciej dokonujecie pr鏏 samob鎩czych ni m篹czy幡i, my jeste鄉y za to bardziej skuteczni. Poza tym z innych motyw闚 po z zawodu w mi9o軼i (w Polsce 3, w USA 4 razy wi璚ej ni kobiet z tego powodu, (Wojciszke 1996). Co nale篡:
1. da si kocha i opiekowa m篹owi
2. Zbi gor帷zk (ok豉dy, k徙iel w letniej wodzie, paracetamol inne 鈔odki powie W篹ymord bo kompetentny b. ni ja).
3. W豉czy program dbania o siebie.
4. Mie poczucie bezpiecze雟twa poprzez sowbodne chorowanie.
5. Dogodzi sobie jak mo瞠sz tylko.(s這dycze, pomara鎍zki , mandarynki w syropie, galaretka z owocami).
Pozdrawiam. Jak zd捫ysz to s逝chaj mnie w radiu Gda雟k o 12.20. na 篡wo. Pozdrawiam serdelecznie! Wszystkich 軼iskam.

6. Czu si potrzebna (inicjowa rozmowy tel. i wsp馧czucie)
7 Zaprosi do odwiedzin ludzi co do kt鏎ych masz pewno嗆 瞠 im na Tobie zale篡 (Witek, Ja):)

Data:  2004-01-30 10:46:49    
Imi: Lucy Furia
E-mail: dysortografiagalopujaca
po ilosci zrobionych b喚d闚 wnioskuje, 瞠 chyba jeszcze za wcze郾ie na moje wpisy i powinnam najpierw nieco poracowa nad stanem zdrowia, przyda豚y sie jaki sympatyczny rechabilitant :)

Data:  2004-01-30 10:42:02    
Imi: Lucy Furia Zmartwychwsta豉
E-mail: spowrotemw鈍iecie篡wych(ma逍a)zatkanezatoki
Moi Kochani!
Oj jak dawno mnie tu nie by這! Prwie zapomnia軛 jak to mi這 wpisa si do ksiegi!!!Niestey 39 stopni goraczy wy豉czy這 mnie z normalnego zycia na jaki czas :)
Do Dzia逝 Ewidencji: s jakie badania na temat zwiazku wystepowania mysli samobujczych w zale積o軼i od temperatury delkiwenta? Jako tak mnie natchne przy 39,5 :) rozglada軛 sie za kim kto by mnie dobi, gdzie by貫???
Do Kurzego Do逝: odczuwam napi璚ie przed wyjazdowe, nie wiem z radosci czy ze strachu ? :) A gdyby by造 problemy z ta konkurencja mozna ja zainfekowa! wirus闚 ci u nas dostatek no i czym chata bogata tym rada!
Do Dodo: bed na Ciebie czeka, mam nadzije, ze o tym nie zapomnisz i no i o tym ze nie na Ciebie sam :)
Do Efciaka:obejrza豉m zdjecie, c騜 nie wszyscy maja tyle szcz窷cia co Ty czy ja, czy wy瞠j i nizej wymienione piekne panie i musza chodzic na solarium, zeby opalenizn odwraca uwag od innych przymiot闚 swego cia豉 co nie oznacza 瞠 nalezy si z nich 鄉ia, nalezy wsp馧czu i wspierac w trudnych chwilach :)
Wielkie, lekko jeszcze zainfekowane buziaki dla reszty a szczeg鏊nie dla Soppellli, Bruxy i Kleryka vel mgrKatarakty!

Data:  2004-01-29 21:25:44    
Imi: .
no po to v.Jed zalozyl dla nas czata zebysmy na niego wchodzili WI犴 WEJD KTO DO CHOLERY!!!

Data:  2004-01-29 16:31:23    
Imi: Dzia蛀widencjiDusz
E-mail: unabomber(ma逍a)atacama.pl
heja, nikogo ju nie by這 o 14.30 bo wyszli鄉y:) Ja pilnowa student闚 a Witek pilnowa interesu (rozkradaj nam klient闚). ale to nic, pare samochod闚 "kompasu" zajm terrory軼i "akademi przygod" zajmie si skarb闚ka (zadzwoni si) i jako damy rad. Biznes po Polsku - "utop konkurenta w szambie"
Pozdrawiam. Kurzy D馧 jest moim bratem i Szafarzem Dobrych My郵i"! S造szyzsz Kurzasty ? tak uwa瘸 Tw鎩 Impresario:)

Data:  2004-01-29 15:11:56    
Imi: .
obrzydli egoi軼i.

Data:  2004-01-29 14:40:27    
Imi: .
ej marceli jak jests to wlaz na czataaaaa!!!




Data:  2004-01-29 13:54:54    
Imi: wujKurzyDol
E-mail: 70cmsniegu(ma逍a)-10stopni.atacama.pl
ja wlasnie tam zajrzalem jest tam 70 cm sniegu i -10stopni... jaki wypas!!!!!!!!!!!!!!!! ja juz chce tam jechac!!!!!!!!
do Koali: sosnowiec wstrzymany bedzie w lutym dlatego mnie nie ma tam u Ciebie, ale Ty masz blizej do wierchomli wiec sie nie wykrecaj i przyjezdzaj...
mozesz jechac tam np, na ostatni weekend czyli 21-22 lutego bo jedzie tam Pakolski przez krakow, i mozesz z nami w niedziele wracac... albo przyjedz lepiej na caly tydzien, powiesz w szkole ze jedziesz dokarmaic losie z polecenia ZarzaduStrowarzyszeniaNaRzeczLosi i powinno sie udac, w kazdym razie bedziemy blisko Ciebie i jak sie nie spotkamy to jestesmy cieniasy... :)

Data:  2004-01-29 13:47:13    
Imi: wujKurzydol
E-mail: wierchomla.com.pl
a no i zapraszam Was na www.wierchomla.com.pl gdzie zobaczycie wszystko o naszej stacji narciarskiej do ktorej jedziemy... :)

Data:  2004-01-29 13:41:40    
Imi: wujKurzyDol
E-mail: przedzialyjuzarezerwowane(ma逍a)atacama.pl
a ja drugi :) ale z tego samego komputra, pozdrawiam Was z prostytutu...
a no i jeszcze moj osobisty brat zwany mientkim dokonal dzis rezerwacji przedzialow wiec wagon z napisem atacama juz jest wpisany w rozklad jazdy dnia 14 lutego... :)
moze kiedys zagadamy z pkp to nam machna wagon w kolrze zolto-czerwonym? :)
pozdrawiam Was wszystkich i pewnie spotkamy sie w wierchomli bo zanosi sie ze bede tam wczesniej... juz nie moge sie Was tam doczekac...
no i skopie Wam tylki w bomberka :)

Data:  2004-01-29 07:44:01    
Imi: Dzia蛀widencjiDusz
E-mail: pierwszynajlepszy(ma逍a)atacama.pl
Haha Dzi ja jestem pierwszy i pozdrawiam wszystkich! (ale Wam powiedzia貫m):)

Data:  2004-01-28 18:20:12    
Imi: .
wiejd盧ie na czata ludziska

Data:  2004-01-28 18:17:15    
Imi: witek
E-mail: witek(ma逍a)atacama.pl
do Bruxy: ja bym ci nie powierzyl? jasne zebym Ci powierzyl ale wpierw Ci wyjasnie co to alternator i rozrusznik, pozniej co to klucze od 6 do 22, potem takie tam pierdoly o ladowaniu cisnieniu oleju i wodzie a wlasciwie plynie w ukladzie chlodzenia i pompie wody, potem juz tylko termostat i co nie co o ukladzie hamulcowym, bo o prostowniku bedzie przy okazji alternatora i ladowania...
a potem juz mozna jechac... :)
bo w koncu ten dylizans ma 13 lat! :)
gratuluje i jak na kobiete polnocy przystalo widze Cie w jakims starym wyrabanym volvo 244 kombi... ? no tak przynajmniej ja Cie widze, moze byc czarne...

Data:  2004-01-28 13:32:25    
Imi: Dzia蛀widencjiDusz
E-mail: duralexsetlex(ma逍a)atacama.pl
Brawo! Zawsze wiedzia貫m 瞠 masz nie tylko cia這 modzelowate miedzy p馧kulami ale liczne po陰czenia korowe!Gratulacje Bruksiu! Sta豉 sie facetem! To nie udaje sie wielu a Tobuie si uda這. Musisz je寮zi jak facet zatem dam Ci kilka wskaz闚ek co do beret闚 i jazdy lewym pasem i kierunkowskaz闚 i skr璚ania w lewo:) Jak niebawem Ci odwiedz! Pozdrawiam i 軼iskam. Jeszcze raz serdeczne gratulacje! Prawo to du瘸 rzecz!

Data:  2004-01-28 09:50:11    
Imi: bruxa
Moje galgany juz zaliczone sa, ale zawsze sprawia mi sadystyczna przyjemnosc ten jek wydobywajacy sie z ich gardel na widok moich testow;)
Sopelko, nie mam jak teraz przyjechac do Elku, zbyt duzo roboty. A jak bym sie za tydzien wyrwala, to Cie juz nie bedzie, wszyscy bedziecie na zimowisku:((( Ale wiesz co jest pocieszajace? Ze w koncu pokonalam TO, z czym sie tyle czasu zmagalam:) Moze beda jeszcze ze mnie ludzie;) choc i tak mam swiadomosc, ze Witek swojej tatanki w zyciu by mi nie powierzyl;) Prawda szefie?;) Coz Szulc, jak widzisz moje polkule mozgowe czasem wspolpracuja;) Czasem... :*

Data:  2004-01-27 20:07:44    
Imi: ReMOL
E-mail: przyjaciele(ma逍a)atacama.pl
Siemanko AlllLLllLLL co tak tu nuudno ?? rozkrecic impreze Htmlowa ;d

Data:  2004-01-27 16:45:54    
Imi: Dzia蛀widencjiDusz
E-mail: postawpa趾eprofesorowi(ma逍a)atacama.pl
Id gotowa ko這 dla pedagogiki.....:)ale juz mam pomys造, znowu oblej 40% roku....:) no nie ucz si ga貪any, co Bruksiu?:)Nie wypuszczam byle czego.......dr篡jcie przed czwartkiem moi pedagodzy!

Data:  2004-01-27 16:45:50    
Imi: Dzia蛀widencjiDusz
E-mail: postawpa趾eprofesorowi(ma逍a)atacama.pl
Id gotowa ko這 dla pedagogiki.....:)ale juz mam pomys造, znowu oblej 40% roku....:) no nie ucz si ga貪any, co Bruksiu?:)Nie wypuszczam byle czego.......dr篡jcie przed czwartkiem moi pedagodzy!

Data:  2004-01-27 14:40:16    
Imi: jeszczeraz
sowElko:ty ju mi raz podpad豉... i tylko na zdrowie Ci to wysz這, prawda...?;)

Data:  2004-01-27 14:37:23    
Imi: ewfciaczek wasz kofaniutki:)
E-mail: jakiepuraki(ma逍a)atacama.pllll
hehehehe dzisiaj z tzry razy przechodzi豉m ko這 tej br您owej buraczki;D
z kol. opracowa造鄉y specjalne d德i瘯i jakie wydajemy przechodz帷n ko這 nich;D
hehehehehehe jakie buraki
a!ja pierdo豉 nie widzia豉m mojego przekochanego wujcia Szmelca w telewizji....=( napewno ogl康alno嗆 wzros豉 natychmiastowo;P

Data:  2004-01-27 12:32:34    
Imi: SowElka
E-mail: urodziny(ma逍a)atacama.pl
I jeszcze jedno. Gdybym si tu nie zjawi豉 w najbli窺zym czasie to 篡czenia najlepsiejsze mro幡e dla Mariana najpierw. i dla Kleryka dni kilka p騧niej...
Jeste軼ie wspaniali i ciesz si straszliwie, 瞠 spotka豉m Was na mej drodze...
Ania

Data:  2004-01-27 12:24:35    
Imi: Sowelka
E-mail: zimnotrocheoddechzamarzaminaszaliku(ma逍a)biegun.pn
Miaurianie, jak to sie gubisz? przeciez nikt tu sie nie zmieni. Prawie wszyscy to to samo. Tylko piekielno-p馧nocny klimat mo瞠 Cie zmyli? Ale przecie zima...
A! Zima! W E趾u 25 stopni mrozu w nocy. Wyobra瘸cie to sobie? Rano tylko 17 ale i tak my郵a豉m, 瞠 nos mi odpadnie.

KurzaJamo (orientalizuj帷 KuJamo) ciesz si, 瞠 b璠 mog豉 m璚zy intelektualnie tych nieszcz窷nik闚 na zimowisku. Ju sobie wyobra瘸m t smo喚 i te j瞛yki ognia, kt鏎e mnie za to czekaj ze strony Dzia逝EwidencjiPup.
Szkoda, 瞠 Cie Dziale nie widzia豉m w TVN. Musia貫 by piekny...

bruxelko przyjed do E趾u bo tu nuda. jedyna rozrywka jaka mnie w najbli窺zym czasie czeka to wizyta u chirurga szcz瘯owego. Fajowo bedzie.

Dodo wypas, 瞠 jedziesz na sra軟owisko!!!!!!!

Efciak ja bym nie chcia豉 tobie podpa嗆. Ty potrafisz by okutna. Ale to cudowne uczucie, jak sie z biegiem lat obserwuje rozw鎩 takiego czystego Z豉 w dziecku a p騧niej niewie軼ie...

Pozdrowienia dla wsiech. i dla Kleryka i dla Furiatki i Medyka W篹ymorda i Koali i Remola i Z這tki i Chmurki i Reszty. Cudni jeste軼ie

A/S

Data:  2004-01-27 08:33:24    
Imi: bruxa
Szulcu, jestes slawny;) Nawet moja mama Cie oglada w telewizji:) I z ulga odetchnela, jak zem jej powiedziala ze nie jestes zapalonym wyznawca hip-hopu, jeno szatana;)

Data:  2004-01-26 21:25:33    
Imi: hahahaefciulahahahahaha
link
naturalnie zly mi sie adres skopiowa,jak to mi:P

Data:  2004-01-26 21:16:55    
Imi: HAHAHAH
E-mail: buuuuraki(ma逍a)atacamka.pl
JA NIE MOGE Z TYCH BURAK紟!!!!!!!HAHAHAHAHA

Data:  2004-01-26 20:36:45    
Imi: witek
E-mail: witek(ma逍a)atacama.pl
do figi z makiem: duzo bym dal by miec teraz Wasze zdjatka przed soba, i nieprzestane ich szukac dopoki nie znajde bo 256MB nie moze tak poprostu znikanc, jest mi bardzo przykro z tego powodu, i przepraszam Was Wszystkich bardzo...
nie zapomnialem o 2 OSSP i nie zapomne...

przeparaszam...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193