Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2004-05-31 17:01:05    
Imi: jed
Bo po wpisie WIcked znow sie zwalilo ( nie Twoja wina Wicked tylko moja) ale juz chyba jest git...

Data:  2004-05-31 17:00:19    
Imi: jed
to jeszcze jeden tescik ...

Data:  2004-05-31 16:59:23    
Imi: wuJed
A jak nie czytalas to sorki :) musialem potestowac bo sie cos wykrzaczalo, a nie chcialem Wam przerywac w dyskusjach ... :)

Data:  2004-05-31 11:56:09    
Imi: kolejnyTest
Ale tego juz naprawde nie czytajcie ....

:)

Data:  2004-05-31 11:55:36    
Imi: wuJed
to jest test - prosz nie czyta :)
...
jak Was znam to pewno i tak przeczytaliscie :))

Data:  2004-05-31 11:49:18    
Imi: jed
Ale osso chozi ?

Data:  2004-05-30 22:42:48    
Imi: ef
tylko czym...

Data:  2004-05-30 22:42:28    
Imi: efciak
mam dosy

Data:  2004-05-30 01:17:53    
Imi: medyk-w篹ymord
Bo ja znam r騜ne rodzaje

Data:  2004-05-30 01:17:05    
Imi: medyk-w篹ynord
Co dupa kobietko?

Data:  2004-05-29 22:01:10    
Imi: efciak
dupa

Data:  2004-05-29 16:23:59    
Imi: ReMOL
WUJKU MARCINIE :)

Mam do wujka Wielka prosbe !!

Boo mam duuuuzy problem psychologiczny i niewiem jak go rozwi您a i czy mogliby鄉y sie spotka
w jakim czasie jak tak to Wielkie dzieki

pu嗆 wtedy wujek wiadomo嗆 SMS ub tel ( 0 691-891-615 )

Pozdrawiam

Data:  2004-05-29 13:46:06    
Imi: ReMOL
Wujku Marcinie :)


Mam taka psychologizcna sprawe i czy mialbys wujek czas na spotkanko bo muszem sie spotkac (MAM DUUUZY PROBLEM :( )


POZDRO WUJEK I NAPRAWDE JESLI MASZ TROCHE CZASU TO SMS ALBO TEL (0)691-891-615

Data:  2004-05-28 23:42:48    
Imi: medyk-w篹ymord
Sam siebie mianowa貫m teoretykiem Atacamy. To krok od filozofa Atacamy. A co? - nie mo瞠my mie w豉snej filozofii?

A Sopella jest w Wa-wie - zdaje egzaminy. Ale chyba od niedzieli b璠zie w Jastrz瑿iej - prawda?

Uzdrawiam!

Data:  2004-05-28 23:40:50    
Imi: medyk-w篹ymord
Jak jest w atacamowym niebie?

Na pewno jest daleko wsz璠zie a wszystkie drogi si tam zbiegaj, stoi dom - kanciapa, a obok duch Tatanki, go軼innie rozchylaj si po造 stoj帷ych w p馧kr璕u namiot闚. Zawsze s tam ludzie. Bliscy.
I nic nie musz, za to zawsze im si chce. Nie k豉mi bo nie musz. Robi dobre wypasy bo im si chce. Nie musz spa, mog przegada ca造 czas, p造waj帷 w oceanie wyobra幡i. I jest tak jak sobie wyobra瘸j - sami ten raj tworz. Ale te wcale nie musz m闚i, je郵i chce im si milcze.

A po這wa raju jest ciemna - to kr鏊estwo nocy. Tam ciemno i 鈍iec gwiazdy, strzelaj iskry z ogniska. Tam goni si 鈍ietlika, cicho le篡 w lesie lub opowiada historie.
A po這wa raju jest jasna – s這鎍e ni w豉da. Tam wysokie g鏎y, dalekie 軼ie磬i, wieje wiatr, pachnie las. Tam robi si zdj璚ia i chodzi na d逝gie spacery.

A po這wa raju jest ciep豉 - tam pada deszcz, rosn zio豉 i maliny, rowerki i kajaki po造kaj przestrze, rozbija si namioty, le篡 na piasku i p造wa w jeziorze. Tam gryz komary, mo積a przedziera si przez bagna i wspina na ska趾i.
A po這wa raju jest zimna - tam ostry wiatr sypie 郾iegiem w oczy, 鈍iszczy powietrze w uszach kiedy pomyka si w d馧 stoku, mr霩 szczypie w policzki kiedy lepi si ba逕ana. Tam trzaska ogie w kominku i ogl康a si filmy.

I nikt si nie dziwi, 瞠 tak jest!

Data:  2004-05-28 22:39:31    
Imi: efciak
gdzie jest sopella?

Data:  2004-05-28 19:32:01    
Imi: Wicked
Do Jego Ewidencji: a jakich Finow w tej Szwecji nie spotka貫 mo瞠? Jakby co to prosz o namiary ;-)
Co do prezentacji-to jest ewidentnie zabawna:-D

Data:  2004-05-28 18:22:49    
Imi: JegoEwidencjaDzia蛇usz
E-mail: trupemwpysk(ma逍a)atacama.pl
Masz racj Remu - dobrze wybra貫. a buraki pod ziemie:)

Do Jeda: Pragn skierowa gor帷e podzi瘯owania dla wuja Jeda za umieszczenie mojej skromnej prezentacji o mediach na stronce Atacamy, na kt鏎 serdecznie zapraszam. To by taki wykon popularno naukowy:) mam nadziej 瞠 jest nieco zabawny. Bardzo Ci drogi Jedzie dzi瘯uje!

W篹ymordzie- dzi瘯uj za wczorajsz rozmow - bardzo cenn dla mojego samopoczucia! Czekam na ciebie i powtazram - przyjm Waszmo嗆 po Kr鏊ewsku!

Bruksiu: "Tam do kata!" "Ki diabe?" 豉dnie, wystarczy?:) problem tkwi w tym 瞠 Cio Szwedzi z kt鏎ymi gada貫m to .....hmmm nie kln..... co tu du穎 m闚i, du瘸 kultura j瞛yka - bardzo mi to przszkadza這:)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

Data:  2004-05-27 15:58:00    
Imi: ReMOL
juz jest link

Data:  2004-05-27 15:57:15    
Imi: ReMOL
HO HO

widzicie op豉ca這 sie ry w ksiazkach do 3 nad ranem !!!!

dostalem 2 piatki i mozecie mnie cmoknac !!!! ha ha ha ha

I JADE NA ATACAME ZRESZTA TO ZAWSZE JEST WIADOME !!

jak dostaje ultimatum ze jak bede mial jakies 3 to zabiora mi skuter i na atacame nie pojade to zaczynam ryc dzien i noc !!!!


POZDRO JESTE列IE WSPANIALI DZIEKI WAM ODZYSKALEM FORME I NIE PRZYJAZNIE SIE Z TAKIM FRAJEREM CO NIE WUKJU MARCINIE :)

POZDRO !

Data:  2004-05-27 15:47:32    
Imi: ReMOL
wujku jedzie chcialem ja zrobic jeszcze leprza ale czasu nie starczylo a szkoda :(

i tak bardzo pozno sie za nia wzialem

wskocz na link

bo wtedy zobaczysz pelna wypasiona wersje

Pozdrawiam !!

Data:  2004-05-27 08:06:56    
Imi: ReMOL
Noo i juz jest !!

ZAPRASZAM ----------->> link

Data:  2004-05-27 00:06:46    
Imi: ReMOL
:P ZIOMKI POZDRO 600


wlasnie szykuje nowa stronke atacama meeting :P bedzie wypasiono !

Data:  2004-05-26 18:20:53    
Imi: ReMOL
OKI WYJA吉IONE TEN CZARNY TO NIE METAL :) TYLKO DRED :D

tzn dziewczyna w zcarnych dredach co przejechala autostopem caly swiat (chhhyba lubi Volta.... :->)

Data:  2004-05-26 18:18:22    
Imi: ReMOL
do ciociu bruksi: Ciociu mnie nikt nie sprowadzi na z陰 droge metala ja BY WIELKI !! bo by Pan i sluchac HIP HOPU !!!!! Gdy raz przez Wickeda !!!! slyszalem ajron mejden to musialem zatkac uszy !! bleee... zygac sie chce jak slysze takie dziadostwo Fuujuuujjjujujjjjuuuujjj....


bleee...... ////////\\\


666 :P

Pozdro ciociu i 3m sie do nastepnej atacamy pokaze ci jaki zem hip hopowy metal nawrocisz sie jak 600 voltow zapuszczem :D haha ...... to bedzie slodkie.... :)

DO WITKA: Wujku wiem ze czesto przejezdzasz przez orlowo sam fakt ze spotkalem cie stojacego na swiatlach to prawda ale jak bedziesz czasem to wpadnij zeby zagadac,, aha i kto to byl taki jakis metal u twojego boku taki czarny..

Data:  2004-05-26 17:31:21    
Imi: Wicked
No dobra, jestem kujonem je郵i za這篡my, 瞠 definicja kujona brzmi:
kujon- osoba, kt鏎a do ksi捫ek obowi您kowych(do obowi您kowych zaliczamy ksi捫ki szkolne...podobno) zagl康a wtedy, gdy zbli瘸 si koniec roku a i to niezawsze.
:-D

Data:  2004-05-26 17:11:25    
Imi: bruxa
Remek, Ty to strasznie oporny material jestes, jak nie szukajac daleko najtwardszy z metali;))) wiec juz prawie kroczysz odpowiednia sciezka;) My Cie na dobra droge sprowadzimy w koncu, bo czarny metal rzecz godna szacunku:)
Szulcu, piknie gadasz w jezyku Mordoru;) ale moglbys sie nauczyc w koncu paru przeklenstw, bo hanbe przynosisz takiemi grzecznymi zwrotami;):***

Data:  2004-05-26 15:10:43    
Imi: ReMOL
ej co znowu ja o co wam Biega ????


ja nic nie robile wicked nie kujon tylko metal


SKUP ZΜMU ZAKLADAM METALE CZARNE I KOLOROWE !!

:))))))))

Koalko ja tylko polskiego hopa slucham a zadnego czarnego a nic nie !!

bron boze strzez sie !! od tego


HIP HOP DZIECI TO KULTURA !!

Data:  2004-05-26 15:09:24    
Imi: P
Jestes kujon

Data:  2004-05-26 14:12:51    
Imi: Wicked
Taa, za to przyda豉by mi si lekcja polskiego. Strasznie gramatycznie to napisa豉m:-)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195