Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2004-08-31 11:04:32    
Imi: DeltaZuluIndiaAlphaLima DeltaUniformSierraZulu
Remol - m鎩 bebniarz i jego brat oraz m鎩 kuzyn ze Szczytna r闚niez dziekuja za pozdrowienia. Dobrze Remus ze Cie znam to Cie wyratuje bo pozadny z ciebie czlowiek:) a tym wszystkim sriphopowcom ktorzy bakaja pod klatkami i kroja slabszych i sa takimi samymi drechami informuje ze Policja znalazla sie w posiadaniu Mosbergow na gumowe kule i nie tylko:) wiec trzymajcie sie majtek mamy:)HWDHIPHOP (z wyjatkiem 600Volt i Gramatika).

Medyk! Ty sie nazywasz: MikeEchoDeltaYankeeKilo
Inaczej UniformNovemberIndiaPapaEchoRomeoUniformSierra WhiskeyEchoZuluYankeeMikeOskarRomeoDelta. M闚iac skrotowo:
PapaHotelIndiaLimaEchoTango. Pozdrawiam bracie, nie wiem jak wejsc na te ksiege. Pare rzeczy sie wydazylo u mnie oststnio. W sobote wydalem brata na pastwe malzenstwa. Mysle ze popelnil blad ale to jego juz problem. Zrobilem co moglem by do tego nie dopuscic ale moze zycie musi bardziej doswiaczyc niz przestroga warta... Sdze ze juz go stracilem i dlatego moj ostatni czas nie jest najlepszy.....poza tym Atacama robila ladna bramke i to akurat mi sie najbardziej podobalo - byla profesjonalna i odbyla sie w Jarzebiej Dziurze - tam gdzie wesele bylo. A teraz znowu lecze sie troszke bo jestem w pracy za ktora tak bardzo tesknilem! Nie ma to jak siedziec w Instytucie i pisac - do Was tez. Oglosze wam jak wyznacza mi termin obrony bo na razie koncze ostatni rozdzial. Jeszcze tylko podsumowanie i zaprawde powiadam wam w tym roku bede doktorem i was polecze - moze nie tak dobrze jak wezymord ale na pewno pstychicznie - w koncu mam specjalizacje kliniczna no nie?:) Pozdrawiam was!

Data:  2004-08-31 09:38:43    
Imi: szczoteczka_plum
jeszcze nie by這 znowu szczoteczki plum:)

Data:  2004-08-30 19:34:23    
Imi: Koala
aaaaa kiedy fotki z trekingu??
:P:P

Data:  2004-08-30 15:24:43    
Imi: unnamed
znowu by豉 szczoteczka plum? :)

Data:  2004-08-29 16:26:20    
Imi: szczoteczka_plum
w陰snie wrocilam z tat z kajak闚... niedobrze mi;/

Data:  2004-08-28 16:32:20    
Imi: gubistowka
macie pozdro600 od.....
KORNELA!!!!!!

Data:  2004-08-28 14:27:33    
Imi: Wicked
M鎩 tata, wujkowie i kuzyn dzi瘯uj za pozdrowienia:-D

Data:  2004-08-27 23:28:14    
Imi: ReMOL
H.W.D.P Panom z policji pozdrawiam ca豉 policje !! :)

Data:  2004-08-27 16:55:21    
Imi: buuJed
No tak a na forum nikt juz nie pisze :( , to ja sie tutaj produkuje a wszyscy i tak na ksiedze siedz :), ejj niereformowalni wy jestescie niereformowalni.....

Data:  2004-08-27 14:43:40    
Imi: Wicked
Niez豉 jestem: wszystko przeczyta豉m ze s這wnika....tylko nic nie zapami皻a豉m...

Data:  2004-08-27 13:13:55    
Imi: ewa
unnamed: nie wiesz co to znaczy "przesadzi" w sowniku remola?

Data:  2004-08-27 11:06:15    
Imi: unnamed
Remol nie przesadzi貫?

Data:  2004-08-27 10:45:46    
Imi: ewa
fakaj b彗a kozia tuto.
prhhhh

Data:  2004-08-27 08:47:08    
Imi: ewa
wow a jednak dozylam;D

Data:  2004-08-27 07:48:58    
Imi: ewa
a 郾iadanie mam za 40 minut, co jest rownoznaczne z tym, ze sie go juz nie doczekam. zegnajcie.

Data:  2004-08-27 07:47:52    
Imi: ewa
przed chwil wesz彩 do chlodni, w ktorej panowala... zimna atmosfera... dokladnie -20 C

Data:  2004-08-27 07:07:48    
Imi: ewa
starzy obudzili mnie o 6.14!!!!!poczulam smak tej smierdzacej szkoly, codziennych pobudek na 7.10 do tego zapchlonego centrum sadomasochist闚... zacigneli mnie do pracy wzieli ze soba mojego glupiego kota i kurde "teraz ewcia nie bedzie ci sie nudzic" kk.......... nie no zaawsze marzylam o takiej sytuacji w srodku nocy... jest mi niedobrze;/
ewa
i na dodatek ide do dentysty;/

Data:  2004-08-26 22:04:21    
Imi: ReMOL
niezle nie :D

Data:  2004-08-26 22:03:25    
Imi: ReMOL
to co jest dobre ale przeczytajcie :D


Tak, to sie naprawde zdarza. Ale moim zdaniem zbyt czesto wyzywamy sie na bliskich i znajomych, podczas gdy o wiele lepiej jest wyladowac stres na kims zupelnie obcym.

Postapilem tak pewnego dnia. Przypomnialem sobie w biurze o zaleglym telefonie, jaki mialem wykonac. Odnalazlem numer w notesie i wystukalem go na klawiaturze telefonu. Uslyszalem, jak jakis facet po drugiej stronie mowi
- "halo!", wiec zapytalem grzecznie, czy moge rozmawiac z Ania Jurkowska.
Facet bez s這wa rzucil sluchawka. Bylem kompletnie zaskoczony. Jak mo積a byc tak 幢e wychowanym! Sprawdzilem jeszcze raz numer do Ani i wykrecilem go (okaza這 sie, ze przekreci貫m dwie ostatnie cyfry). A po zakonczeniu rozmowy postanowilem znowu zadzwonic pod poprzedni "zly" numer i kiedy tylko tamten facet podniosl sluchawke rzucilem krotkim "ty chu**!", po czym rozlaczylem sie.

Zapisa貫m sobie jego numer na zoltej karteczce i przykleilem na monitorze. Raz na kilka tygodni, kiedy cos wyjatkowo zle mi wychodzi這, kiedy placilem zalegle rachunki, dostalem mandat za parkowanie albo z innego powodu mialem zly dzien, dzwonilem do typa i kiedy tylko si zg這sil, serwowa貫m mu glosne "ty chu**!". Od razu robilo mi sie lepiej...

Po pewnym czasie telekomunikacja wprowadzi豉 program identyfikacji numeru dzwoniacego, przez co moj nowy sposob na chandr i stres okazal sie powaznie zagrozony. Zadzwonilem wiec do typa, przedstawiajac sie jako pracownik
telekomunikacji i zapyta貫m: "przepraszam, czy slyszal pan moze o naszej nowej ofercie w zakresie identyfikacji numeru dzwoniacego?".
- "Nie!" - Ucial i rzucil sluchawk. Zadzwonilem do niego ponownie:
- "nie slyszales o tym programie dlatego, ze jestes zwyczajnym chu**m!".

Kilka dni pozniej, kiedy na parkingu przed supermarketem probowa貫m zaj望 ostatnie wolne miejsce, jakis dresiarz w BMW bezczelnie zajecha mi drog i wepcha sie na moje miejsce. Wkurzy貫m si nielicho. Na beemce by豉 kartka "na sprzedaz" i numer telefonu. Zanotowa貫m go skrupulatnie. Wieczorem zadzwonilem.
- "Halo, czy to pan ma beemke do sprzedania?"
- "Tak."
- "A gdzie mozna ja obejrzec?"
- "Stoi na podworzu domu przy Lesnej 23."
- "A kiedy pana mozna zlapa? w domu?"
- "No tak od 17.00 juz raczej jestem."
Zapisa貫m numer dresiarza na zoltej karteczce, tuz ponizej numeru faceta, do ktorego mialem zwyczaj poprzednio dzwonic. Teraz mia貫m dwoch dupkow, na
kt鏎ych mog貫m si wyzyc. Ale po kilku dniach wydzwaniania do nich poczu貫m, ze nie by這 to ju takie podniecajace, jak na poczatku...
Wpad貫m na zupe軟ie inny pomys... Zadzwonilem do tego pierwszego faceta.
- Halo! - rzucil jak zwykle.
- Ty chu**! - krzyknalem, ale tym razem nie odlozylem sluchawki. ?
-Jestes tam jeszcze?
- Jestem! - krzyknal. - Jestem, pieprzony palancie! Nie wiem, kim jestes, ale chcia豚ym ci dostac w swoje rece! Gnoju pierdo**ny! Powiedz, gdzie mieszkasz, to zaraz pojade i ci rozwale ci ten oblany pysk!
- Tak? No to mieszkam przy Lesnej 23... Poznasz po czarnej beemce zaparkowanej w podworzu! Czekam na ciebie, ciemny baranie z lasu!
Facet rzucil sluchawke a ja natychmiast wykrecilem numer dresiarza.
- Halo, to ty, pedale? Dzwonie do ciebie, bo mam ochote w koncu ci przypier**lic! Jak masz jaja to wyjdz przed dom, zaraz u ciebie b璠e!

W chwile potem zadzwonilem na policje, informujac o bojce w okolicach Lesnej 23, oraz do telewizji regionalnej, wspominajac cos o porachunkach gangsterow. Na koniec podjecha貫m samochodem w okolice Lesnej ipatrzylem z dala na dw鏂h dupk闚, bijacych si w swiatlach dw鏂h radiowoz闚 i reflektorow ekipy telewizyjnej...
>Mowie wam - prawdziwa rozkosz!!!

Data:  2004-08-26 11:37:16    
Imi: Medyk
Torence, jak ja si nazywam? 疾by nie by這 tak przyziemnie.
A mo瞠 wreszcie pojawisz si w鈔鏚 domownik闚.
Uzdrawiam!

Data:  2004-08-25 12:07:43    
Imi: Go嗆
Malutka pro軸a do wszystkich wpisuj帷ych si do naszej ksi璕i - prosimy nie wpisywa po sto czy wi璚ej literek bez 瘸dnych spacji bo si stronka zaczyna rozpycha i potem wuJed musi sobie 篡造 wypr闚a, 瞠 HEJ, 瞠by stronk po豉ta :)

Data:  2004-08-25 12:06:50    
Imi: ReMOL
I niewazne jest czy ciemno czy jasno , To Pa雟two jest nasze polska,to panstwo nalezy do nas ziomal !

Data:  2004-08-25 12:02:12    
Imi: ReMOL
Ciociu Aniu jak to w WWO sie mowi ch** na to k豉de bo i tak damy rade !! nie pekaj aha i powiedz adamowi ze wyslalem poleconym ;] te plytki co chcial

DO WSZYSTKICH WAWOWICZ紟 !!!!!!!!!!!!!!!!!

Jak sko鎍z si wakacje i bedzie szko豉 to przez 1 tydzie budy bede w wawie na bemowie to sie spotkamy mam nadzieje ;]


POZDRO DLA WSzySTKICH 600

"Mowisz TdF to mowisz do mnie, ja nie daje o sobie zapomniec"

Tedzik ;p

Data:  2004-08-25 10:48:24    
Imi: KOALA
No czemu nie ma tu niczego nowego. Powinni軼ie si cieszyc, 瞠 tu cz瘰to zagl康am:P
Aniu mam(y) nadzieje, 瞠 wszystko ok z tymi lekarzami itd. nie rosypuj si nam, badz twarda nie mi皻ka:P
pzdr.

Data:  2004-08-24 15:18:36    
Imi: gubistowka
wwiciu: dzi瘯uj dzi瘯uj dzi瘯uj dzi瘯uj dzi瘯uj dzi瘯uj!!!!!! powiedz mientkiemu (nie sobie tylko bratu ale sobie tez to powiedz) 瞠 mu dzi瘯uj dzi瘯uj dzi瘯uj dzi瘯uj dzi瘯uj!!!:*:*:*:*:*:))))):D:D:D:D:D

Data:  2004-08-24 13:50:53    
Imi: Sopella
No i wy這ni豉m si z nico軼i nareszcie i tak sobie my郵, 瞠 si za wami st瘰kni豉m. Ale czas mnie goni, godzinka w kafejce si ko鎍zy a zaraz do lekarza. troch teraz mnie czeka z nimi spotka:) No ale dzi瘯i temu nie jest tak nudno. Znajomych w E趾u brak - wszyscy gdzie w璠ruj po 鈍iecie. A Wy te daleko:( Kocham Was Wszyscy. Musz ucieka. Pami皻ajcie o ciotce.
A/s

Data:  2004-08-24 13:24:28    
Imi: PONCZEK
CZE汎

Data:  2004-08-23 22:23:45    
Imi: KONUS
JEST U WAS SPOKO JAK NARAZIE ALE MOGLO BY BYC LEPIEJ ALE TO POZDRO 600 NALEZY TYLKO TAK NA PRAWDE DO JEDNEGO ZIOMA Z HH TEDZIKA NARCIARZ

Data:  2004-08-23 13:13:12    
Imi: ReMOL
boo 600 v rzadzi a ty sie nie znasz na muzie

Data:  2004-08-23 13:07:37    
Imi: DeltaZuluIndiaAlfaLima DeltaUniformSierraZulu
bo powinnas Koalko biegac w butach sportowych a nie w szpilkach adidasa.....:)
Wiciu - sobota juz niebawem:)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194