Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2004-09-14 13:31:17    
Imi: denver
a ja czekam i czekam, wiem, 瞠 masz nawa zaj璚, za 2 dni b璠ziesz ratowa 鈍iat przed zag豉, potem lecisz w kosmos i odnajdej lek na raka, ale gdyby na chwilk sie od tego oderwa i jaki biwaczek wykombinowa to bym sie nie obrazi豉, ale jak nie masz czasu, to trudno poradzim sobie jako. bywa. pozdrowienia .
denver vel wys豉nnik

Data:  2004-09-14 12:26:06    
Imi: sopella
helo moi kochani.
pisz z ponurej kafejki netowej ale jako jej czarne 軼iany fajnie pasuj do czytania tej stronki. I nie uwierzycie ale po klawiaturze lazi mi paj彗. nie wiem czy specjalnie je tu wypuszczaj, czy jak?

Troszk mnie tu w E趾u zaczyna nuda z瞠ra ale sobie jako radz. Nadrabiam zaleg這軼 czytelnicze i dosz豉m ju do jednej ksi捫ki dziennie. Rodzina jest zatrwo穎na.

Koalko nie rozsypi si raczej. Najwy瞠j odetn mi doktory to i owo... Np. nos po kt鏎ym p豉ka nie b璠 ;)

Mary - b璠 w Wawie w sobot i niedziel prawdopodobnie ale dam Ci zna jak ju b璠 wiedzia豉 na pewno, 瞠 jad na te bagna truj帷e stolycowe. I wtedy pogadamy?
DeltaZuluIndiaAlphaLima DeltaUniformSierraZulu a jak by豉bym ja? Ciesz si, 瞠 nied逝go b璠ziesz doktorem. Ale czy na pewno chcesz nas leczy? t band zwyrodnialc闚 i wykoleje鎍闚? to ci mo瞠 zaj望 jak捷... wieczno嗆?

Witaj Bogusiu! bardzo fajnie, 瞠 tu wpad貫. a jak si sum czuje?

Efciul brat dzi瘯uje za 篡czenia urodzinowe. A ja dzi瘯uj, 瞠 jeste.

LucyFuriatko witaj ponownie. Szukaj jakiego sto逝 bo dawno go nie by這...:)

Remol miszczu - pozdr鏦i i dzi瘯i za p造tki

Jed - czapki z g堯w za now stronk - bo chyba jeszcze Ci tego nie pisa豉m?

No to koniec koncertu 篡cze - sp造wam do domciu bo obiadek rodzince trza zrobi.
Buzie dla wsiech
A/S

Data:  2004-09-13 20:25:57    
Imi: kot
;* miss very miss

Data:  2004-09-13 11:20:36    
Imi: DeltaZuluIndiaAlphaLima DeltaUniformSierraZulu
Dziekuje Wezymordzie i Ascko ze zaszczyciliscie nasze progi Wasza obecnoscia! Szkoda ze nie mozna bylo bardziej odszpuntowac gasiorow ale mam nadzieje ze to nadrobimy! Dzieki za sygnal ze dojechales. czekam na cynk od Ciebie!

Koalko i Kiciu i Remolku - bardzo mi sie teskni za Wami! Tak wogole to uwazam ze Remol jest filarem firmy i powinien zalatwic jakies klasy na biwaki:)

Data:  2004-09-11 15:48:44    
Imi: ReMOL
Marianka wielkie thx tez za Wami wszystkimi tesknie :(((

Moze zrobimy spotkanie w Wawie :D :D :D :D :D

Data:  2004-09-10 20:21:12    
Imi: Kicia
siedze w wawie juz z tydzien. mam nowa szkole nowych kolegow kolezanki nowe zeszyty i olowki....
co za szajs ta stolica,
ale maja jeden kebab z baraniny;
no i metro w ktorym nawet czasem przychodza fajne mysli do glowy
dobrze ze czlowiek w tylu rzeczach jest samowystarczalny
ale lepiej by bylo gdyby byl we wszystkich....

*witku w.marcinie remisiu koalko
WishUwereHere
pzdr
opiekujciesieLilla

Data:  2004-09-10 14:20:47    
Imi: DeltaZuluIndiaAlphaLima DeltaUniformSierraZulu
Ze mnie na szczscie nic jeszcze nie wyrasta, choc mialem kolezanke z ktorej oprocz laski wyrosl takze balkonik i 2 wozki - nie byla zadowolona.

Data:  2004-09-10 14:18:29    
Imi: DeltaZuluIndiaAlphaLima DeltaUniformSierraZulu
Koala i Marianka: Ciekawy jestem czy fajne laski z was wyrastaja?:)

Data:  2004-09-10 13:49:43    
Imi: Koala
o ja bardzo przyjemnie us造sze co takiego:)) Dzi瘯uje:)
osobiscie tez sie steskni豉m ale 豉two nie bedzie, 瞠by sie spotkac bo .....maturka straszy aaaaaa.
Mog豚ys na przyk豉d napisa, ze ciekawy jeste czy wyrastaj z nas fajne laski jak sie to zapowiada這:PP

pozdro z krk gdzie sp璠zam nie fajny dzie ratuje mnie tylko to ze zaraz ide na scianke:P

Data:  2004-09-09 11:59:24    
Imi: DeltaZuluIndiaAlphaLima DeltaUniformSierraZulu
Wezy - dzieki za rozmowe - wiesz ile gadalim? 99 minut i 37 sekund! Tpse r.....w d.....!!!! :) Nastepnym razem tez tak zadzwonie. Ty odpalisz ja odpale sluchawki, korek peknie w cyferblacie i impra gotowa:)! dzieki! Postaram sie przepalic plytki jak najszybciej.

Wicia! dzieki za dzieki. wracaj bo nie ogarniam! Cala 15 chce jechac z nami z wyjatkiem wiesniaczych nauczycieli ktorzy sobie integracje organizuja z jakimis bucami bez psychologii i edukacji na wesolo tylko wojskowe miesniacze cwiczenia. co za wiocha!

Bogus! sum wasikami kreci! mam nadzieje ze wam tam nie zdechl od czasu naszego pobytu a i zeby jak wiosla mu nie wypadly:) Swoja droga, to co palisz musi byc naprawde dobre:)!

Koalka i kicia - nawet sie za wami stesknilem....hmmm......nie wiem co powiedziec.

Maju! Wysylalem do ciebie maile wesole ale mi wracalo bo niby jakis wyrus! a to nie prawda bo mam tylko 6 trojanow na kompie a co to za ilosc nawet nie hurt! Pozdrawiam cie ciociu choc byc moze mnie nie lubisz a nawet nie wiem za co. Koszulek gratulowalem juz Twemu bratu na jarmarku - dzielnie nimi handlowal. Koszulki naprawde pikne! cena ich rowniez zrozumiala i adekwatna do pracy w nie wlozonej. sam bym taka chcial ale mie nie stac.... najbardzie mi sie podobaly krowy latajace i te podrobki z dowcipnym haslem ze nie van gogh ale tez ladne....:) odezwij sie moze co? czy zlewka jest jedynym komunikatem?

Data:  2004-09-08 17:52:37    
Imi: ReMOL<blizniak>
E-mail: ziomal(ma逍a)wp.pl
OOO wez to poczuj.....

heh Marianka nie popak tylko tak tak :D :P


Pozdro

Data:  2004-09-08 17:48:56    
Imi: wajtold(koziorozec)
E-mail: glebokopodziemia(ma逍a)atacama.pl
pozdrowienia z kafejki w zakopanem, musialem to zrobic i tu zajrzec, i sie straszliwie ciesze bo jestescie tu wszyscy... to juz piaty dzien kursu... i czuje sie jakbym byl do tego stworzony,to trudno opisac, ale dawno sie tak dobrze nie czulem, dawno tak sie zdrowo nie umeczylem,codziennie jakies wyjscie, za kilka dni schodzimy do litworowej, 4 godz podejscia, 10 godz samej akcji i 4 zejscia, planowana godzina powrotu, 3 nad ranem, o 6tej z minutami wschodzi slonce, tak podaje gps ktorego uzywamy... :)nauczylem nasza grupe piosenki o lwie:)no bo nie ma sie czego bac z wyjatkiem lwa:)

no i witamy Bogusia!!! nie odzywam sie bo siedze z dala od takich dobr jak komputr :) pozdrow koniecznie zenka!!!

Ewidencjo dziekuje za to ze pamietasz "o nas" bo kto jak nie Ty :) gdybym byl tam na miejscu to bym to ogarnal, ale jestem tu poto by wrocic madrzejszy, by to wszystko mialo sens, i staje sie tak powoli, droga jest dluga, ale wiem ze to ta droga...

Koala, dzieki za zarowki, sa idealne :) co ja bym bez nich tam zrobil :)

Marian, luzik, kup 10 snikersow, wyslij kody, to wygrasz wycieczke z Martyna, a ze jestes popakiem, to za te 10 snickersow, doladuja Ci popa o dyche, a starzy sie nie polapia :) a chyba nie odmowia dziecku batonika? :)

z absurdalnych rzeczy, mamy tu kilka haselek, piersze z nich dotyczy takiej butelki poj, 1l, ktora wczoraj ktos zniosl do kuchni, no i jak wiadomo byla ciepla, no to cyk do lodowki, i taaa, dzisiaj czy jutro, nie no dzisiaj, no itam takie rozne, ale przemowilem im do rozsadku mowiac : "czy zostawilbys swoje dziecko na noc w lodowce? " nie musze Wam mowic jak to sie skonczylo... :)

taaa... napisze jak wroce jakies male sprawozdanko, kilka zdjec, bo to bezsensu, opisywac, jak ktos tu nie jest...

pozdrawiam bardzo i znikam na baze do pani glizdy :)

Data:  2004-09-08 15:32:28    
Imi: bogus
E-mail: ubot125(ma逍a)wp.pl
pozdro dla wszystkich atacamowiczow znanych mi i nie znanych. zenek was kocha. i nie tylko, sum te.篡j.mam nadziej ze spotkam was za rok.punx not dead!!!!!!!

Data:  2004-09-08 11:21:03    
Imi: WhiskeyEchoZuluYankeeMikeOskarRomeoDelta
Pomalutku zaczynam to kuma :-)))
Strasznie mi si chce spa - a mo瞠 to tylko zniech璚enie?
Ci篹ko b璠zie doczeka do wieczora - wtedy jest lepiej.
Uzdrawiam.

Data:  2004-09-08 08:33:19    
Imi: ciotkaMaja
nie bylo mnie tu jakie milion lat i pewnie nikt juz mnie nie pami皻a.ale nic to,bo jestem teraz s豉wn bizneswoman i oczekuje poklasku ze strony czytelnik闚 "Pulsu Biznesu",gdzie to pojawi sie artyku o mnie,mniedzy innymi:)wczoraj by pan redaktor i postanowi wyciagnac wiecej informacji mimo,瞠 artykul ju si ukazal(???),c騜 tak to jest jak sie jest jarmarkowym rekinem przedsiebiorczo軼i(szkoda tylko,瞠 z mizernymi wynikami finansowymi).poza tym generalnie d馧,wakacje si skonczy造,kasa sie skonczy豉,smutno i nudno(chocia moze nudno nie zawsze,niestety).
Calusy dla wszystkich! a szczeg鏊nie dla moich ukochanych obozowiczek:)no i wszystkich ciociek i fujk闚

Data:  2004-09-06 21:08:01    
Imi: ReMOL
wujek medyk wlaz na chata

Data:  2004-09-06 21:07:06    
Imi: ReMOL<blizniak>
soryy zapomnialem

Data:  2004-09-06 21:06:51    
Imi: ReMOL
E-mail: ajaniemam_malpy(ma逍a)malpy.olld.
siemano ziomy pozdro dla wsyzstkich teraz jestem zajety stronka bo trzeba zrobic cos dla klasy a teraz podwyzszone stopnie szczegolnie z (zachowania) sie przydadza bo za rok te zasrane kompetencje a na to ch.. nie moge klasc :(

Data:  2004-09-06 16:17:22    
Imi: Delta
Kicia - The cure ok. akceptuje. nawet bardzo. dobrze ze masz dobry gust. Travis - tylko jeden kawalek - przerobka britney sperms - bo zrobil to cudownie szyderczo:)

Data:  2004-09-06 16:16:05    
Imi: DeltaZuluIndiaAlphaLima
Stoja dwa rosoly na na stole - jeden za slony a drugi firany.
Wezy - ja nie moge sie dostac na domownika bo wysiadla mi polska klawiatura a mam haslo z eu.:)

Data:  2004-09-05 20:55:41    
Imi: W篹ymord
Marianko - nie zwyk貫m rozmawia w przedpokoju - zapraszam "do 鈔odka" nowej stronki. A mieszkam tam gdzie zawsze - daleko ;-)

Siedz dwa go貫bie na dachu - jeden grucha.
A drugi jab趾o.

Mo瞠 zrobimy galeri dowcip闚 (i nie tylko)
absurdalnych?

Uzdrawiam.

Data:  2004-09-05 18:35:12    
Imi: Wicked<strzelec>
W XV jest zakaz kocenia pierwszoklasist闚...dlaczego no? Akurat wtedy jak przynios豉m markera do szko造! w zesz造m roku nikt si moim rocznikiem nieprzejmowa,a teraz nagle dowiadujemy si, 瞠 jak zobacz nas z markerami to wylatujemy...za jakie grzechy no? :-D pozdrawiam

Data:  2004-09-05 14:21:47    
Imi: koala<rak>
pzdr. dla wszystkich kt鏎zy mnie znaj i kochaj:P

Data:  2004-09-04 14:57:29    
Imi: ReMOL<bli幡iak> ziomalsko ;D
No to piszem przy imionku ;]

Data:  2004-09-04 14:56:17    
Imi: ReMOL
marianko Skuterki i bajerki, basy i mixerki spoko spoko ale hip hopy to niewiem bo nic nowego nie ma ale Onar wez to poczuj jest wypasionko :D

pozdro tak naprawde to ja tez tesknie ale nie pisze dla niepoznaki :] pozdro 600

Pozdro 4 all ziom

Data:  2004-09-04 14:51:25    
Imi: Kicia<wodnik>
E-mail: ma逍a(ma逍a)ma逍a.pl
Witam Was wszystkich chwilowo jestem w gda雟ku ale ju si powoli zadomawiam w stolicy. dzi mam nadziej zabior do niej sw鎩 komputer ukochgany i b璠e mog豉 cz窷ciej tu w豉zi. swoj drog nic jak zwykle nie rozumiem z waszych dialog闚, ale mam nadziej, 瞠 szybko si w nie wtopie. to kwestia tegi ca貫go ********* zamieszania z przeprowadzk, ale na pewno nie b璠zie jak w roku 20032004. takie numery ju nie wchodz w gr. ja si nikomu nie dam tak omota 瞠by zapomnie o WAs,,,, mam przynajmniej nadziej 瞠 nie da rady ju bardziej mnie omotac ni幢i to zrobi Xu. a tak wog鏊e zapraszam wszystkich do Warszawy.

->koalko list ju odpisany i wys豉ny 瞠m si postar豉 瞠by dotr szybko:)masz racj ju wiele pyta si pojawia ju jako si to wszystko znowu ode mnie oddala... to apropo gg.

->wujku Marcinie czule pozdrawiam, s逝cham w豉郾ie kawa趾a apollo44 czy jak to sie tam pisze i sie zastanawiam czy to by wujek akurat zaakceptowa, bo rozumiem, 瞠 o zafascynowaniu the cure i travisem nie ma co stuka ;D

->witku kt鏎y siedzisz w Tatrach starsznie si ciesze 瞠 w ko鎍u tam jestes i ze te g鏎y za nas wszystkich pozdrawiasz i ze swoje slady na nich zostawiasz, przeprzaszam, ze nie odpisuj ale starsznie oszczedzam bo staram si zrobi na rodzicach dobre wra瞠nie :) tiaaa....

->wujku Medyku, nie wiem czy wog鏊e jeszcze pami皻asz tak Marienki. jesli nie to powiem 瞠 mieszka ona teraz w stolicy i jesli by wuj przejazdem mi璠zy <sama nie wiem ju gdzie wuj mieszka> mie軼inami naszymi drogimi o syrenk zaczepi to zapraszam na kaw (herbat?sok?wod?)

_>remisiu jak skuterki bajerki pozerki? :) dziewczynki mixerki hiphopy i te inne t瘰knie.

->Aniu J, zwana Ank kiedy si gdzie wybieramy!!!!!?????

a dla innych pozdrowienia cieplutkie kluseczki moje
z czym najbardziej lubicie truskawki>>>
aha i koniecznie mi napiszcie jaki jestescie znak zodiaku!!! please,,, np napiszcie tak jak ja przy imieniu
kicia<wodnik>
witek<kozioro瞠c>
no
imgonnaloveu.
awarszafkap這nie.

Data:  2004-09-04 13:12:54    
Imi: ola
w szkole jest fajnie

Data:  2004-09-03 22:27:05    
Imi: no ja a ktozby inny:D
E-mail: na pewno sieza mna steskniliscie(ma逍a)efciak.pl
dlaczego wr鏏elek tamten?
bo ma jedn no磬 bardziej...

Data:  2004-09-03 12:25:34    
Imi: Brat Metal Marcin Herman
rabnalem sie tylko w Yuniperusie bo nie wiem jak to sie pisze. W tym jezyku nie ma tez a e, itd (wlasnie mi nie wychodzi pisanie tych literek ale wiem ze wiesz o ktore mi chodzi tak samo jest z mutacjami na temat z.:) Nie moge wejsc na domownika bo nie moge wpiwyac polskich literek, czy zatem wujed moglby mi zaproponowac haslo w ktorym nie bedzie zadnych tego typu utrudnien? Naprawde chce juz byc domownikiem WujU! Dzial Ewidencji moze zostac ale haslo trza zmienic na niepolskie. Prosze o przeslanie na moj emalia, dobrze? Dziekuje z gory i z dolu.

Bracie Panku! Pisze do Ciebie Brat Metal! Cuchnace obrazy? a kto to kupi? Lepiej powiedz ile za to cudo zyczysz sobie to cos sie potargujemy. wprawdzie kupczenie Panem Bogiem i koncem siwata nie jest specjalnie fer, ale dloa dobrej zabawy mozna zrobic wszystko:) To kiedy ten koniec swiata zebym zdazyl walizke spakowac i ze 2 butelki na droge do kotla zabrac. Rozumiem ze zadnych informacji o transporcie nie masz? Proponuje zeby pojawily sie albo katapulty do nieba albo schody ruchome do....no tak gdzie knajpy, ladne panie, dobra muza, i wszyscy moi przyjaciele w tym rowniez z Atacamy....:) na razie Bracie Panku - trzymaj Irokeza w pogotowiu - Oj!

Data:  2004-09-03 03:45:56    
Imi: Brat Panek Tadeusz Edmund
E-mail: milosierdzieboze(ma逍a)comcast.net
Mi這sierdziem Bo篡m Pozdrawiam Was. Jezus Chrystus o trzecim promieniu, jest kontynuacj obrazu siostry Faustyny Kowalskiej o dw鏂h promieniach. Jezus Chrystus ma trzeci promie dlaczego? Obraz o trzech promieniach, kt鏎y wydaje zapachy i uzdrawia ludzi na potwierdzenie tego, 瞠? Jest to DROGA DO DΣGOWIECZNO列I, DO NIE危IERTELNO列I. Obraz o trzech promieniach, kt鏎y wydaje zapachy i uzdrawia ludzi na potwierdzenie tego, 瞠? Wi璚ej informacji jest i b璠 ujawnia na mojej stronie. www.milosierdzieboze.com Ca豉 prawda o Mi這sierdziu Bo篡m jest na mojej stronie. Prosz poda dok豉dny adres, to powiadomi 6 godzin wcze郾iej o ko鎍u 鈍iata.
Dzi瘯uj bardzo. Brat Panek Tadeusz Edmund.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193