Atacama - obozy biwaki zielone szko造
 
Imi :   E-mail :
Wiadomo嗆 :
Tu wpisz 1234 -> i kliknij tu -> 

W dodatkowe pole nalezy wpisac liczbe: 1234, jest to takie ma貫
zabezpieczenie przed automatami wpisuj帷ymi sie do naszej ksi璕i


Data:  2004-10-28 23:29:35    
Imi: filipo
E-mail: tehacio(ma逍a)o2.pl
swietna strona

Data:  2004-10-28 22:49:11    
Imi: K2 (Koala i Kicia)
Pozdrawiamy z Warszawki. ja-kicia zostalam zaszczycona przyjazdem naszej przyszlej Pani doktor :)
:* loveWAS

Data:  2004-10-28 18:23:40    
Imi: W篹ymord
ReMoL - a powiedz Ty Ewidencji jak sobie ma w陰czy te polskie literki. A jeszcze lepiej mu napisz jakie czarodziejskie literki co mu to same ustawi.
Uzdro!

Data:  2004-10-27 22:44:18    
Imi: ReMOL
a ja jush jestem HAPPY .... Yeeeaaahh !!

Data:  2004-10-27 18:06:56    
Imi: Sopelka
Przypominam, 瞠 "niebieski" pochodzi w prostej linii od "niebiosa". I "niebieski" oznacza kiedy (a i teraz przestarzale) przymiotnik opisuj帷y co zwi您anego z niebem. Np. "niebiescy anio這wie" - i to wcale nie oznacza, 瞠 ubrani s w b喚kitek.
Takie to tam polonistyczne wtr皻y. A co Ty na to DEDzie, 瞠 ef lubi tak ten kolorek?

Data:  2004-10-27 17:38:02    
Imi: Sopelka
Ef?A Ty co tak z tym niebieskim ostatnio? Czarny powinna lubi. Ale NIEBIESKI?

Data:  2004-10-27 17:36:27    
Imi: ef
a Niebieski sie usmiecha:)
lalalalala
lalalalala

Data:  2004-10-27 17:29:28    
Imi: Sopella
Sopelki i s這鎍a nie s kompatybilne Dzia趾oEwidencyjne. Ale si ciesz i czekam.

Data:  2004-10-27 16:05:03    
Imi: lol
E-mail: pppp
czy mo積a odby stosynek z ptakiem?
tak mo積a np. wyjeba or豉 na schodach

Data:  2004-10-27 10:43:55    
Imi: DzialEwidencji
Przepraszam powinno byc: "Wazne" a nie "warzne" a to z powodow kretyna ktory wylaczyl polskie lytery

Data:  2004-10-27 10:41:25    
Imi: DzialEwidencji
Sopelko - sprobuje ci slonko cos podeslac w tym deszczu.

Data:  2004-10-27 10:40:21    
Imi: DzialEwidencjiWolnomularstwa
Fizyka jest tam konieczna - tak my[l. R闚niez nie bez znaczenia jest chemia (bo leki i nawet uczucia to prod elektrycny jonowy a wic transport aktywny Na i K) tak|e biologia kt鏎a jest jeszcze wa|niejsza ni| pozostaBe wymienione przedmioty nie m闚ic juz o matematyce bo to wszystko trzeba umiec wyliczyc i oczywiscie ubrc w slowa, bo pacjent choc czesto prosty czlek to trzeba mu wszystko wytlumaczyc bo chce przeciez wiedziec na co umrze. Coz to jednak za lekarz gdyby nie znal historii nie tylko swej profesji (tu polecam "100 lecie chirurg闚"), ale musi sie nieco osadzic w realiach historycznych czasow w ktorych medycyna krolowala a pominawszy frmakopea chinskie, Hipokrates i Galen jako ojcowie medycyny juz nawet w tamtych czasach mowili o chorobliwym popedzie niektorych osob do wina i opisywali je zamiennie terminami "pijanstwo=szalenstwo"....., coz jeszcze skoro przy nich jestesmy to wypada rowniez i przyzwoitym droga Koalko byc z geografii gdyz lekarzowi nie wypada nie wiedziec z pierwsze noze trepanacyjne odkryto u Majow i w starozytnym egipcie i trzeb wiedziec gdzie to jest (K. Walsh "Neuropsychologia kliniczna"). Ponadto zeby byc chirugiem dlanaprzykladu wydaje mi sie ze i krzepa fiyczna powinna byc tega wiec z wuefu tez chyba sie postarasz a oprocz tego ze 2 jezyki sie przydadza bo choc ja nie medyk lecz psycholog to przydaje sie i francjanski (cala psychoanaliza i literatura jej dotyczaca jest glownie w tym jezyku), ktory przednio umiesz i angielski a nawet niemiecki sie bardzo w pracy twej przyszlj prydadza. na okrase dodam ze i z zpt i plastyki (choc pewnie zpt juz nie ma chlip chlip) wypada miec lekarzowi stopnie co najm,niej dobre bo jak bedziesz od operacji plastycznych to trzeba miec zmysl artystyczny.... Krotko mowiac apeluje do wszystkicj BO TAKI JEST TREND W ATACAMIE: WSZYTKO JEST WARZNE! I CHODZI O TO ZEBY DZIS W TYM CZASIE HANBY INTELEKTUALISTOW STARAC SIE BYC CZLOWIEKIEM RENESANSU! CZEGO WAM Z SERCA ZYCZE, BO TYLKO TAKA POSTAWA NADAJE LUDZIOM WYMIAR PRAWDZIWIE LUDZKI..........
Z siarkowym pozdrowieniem - Szatan.

Data:  2004-10-27 10:29:37    
Imi: Sopelka
A ja koncze studia i mi sie nie chce. Jeszcze bym sie czegos pouczyla:) Zazroszcze Ci Koalko, ze dopiero masz to przed soba.
CzarnaPaniZimy - 11.11 nie wiem czy zawitam w Elku. Skoro 13-14 maja byc urodziny Atacamy to pewnie bede w Jarzebiej. Ale zdarzaja mi sie weekendy ekstremalne dlatego nigdy nic nie wiadomo - moze 11-12bede w domu?
Marys - to kiedy to kino? Ja rozumiem, ze 1/2 szkoly jest czasochlonna ale ja bylam pierwsza:))))
DzialkoEwidencyjne - masz dla mnie jakies frgmenciki?Czekam z niecierpliwoscia:)
MSL - buziakow 2tony
Pozdrowki dla wsiech
A/S

Data:  2004-10-26 20:09:34    
Imi: KOALA
No bo potrzebuje, jezeli chce isc na medycyne a jeszcze nie wiem ale mo磧iwe zie chce isc na medycyne:P

Data:  2004-10-26 19:54:18    
Imi: ReMOL
zapraszam wszystkich ziomow co kumaja smak tegorocznego trekingu :]

www.wielkabeka.prv.pl <-- to nie jest tego typu co wysylalem kiedys ;]

Data:  2004-10-26 18:21:27    
Imi: ReMOL
i zebyscie mi nie mowili a na co ja nie mam czasu codziennie wracam po godzinie 19 do domu i nie mam na nic sily :(((( jestem zjechany jak pies i mam dosyc

narazie pozdro 600 el ziom ^__^

Data:  2004-10-26 18:20:33    
Imi: ReMOL
wy jestescie nudni ludzie ja nie mam na nic czasu i na atacamke zawsze mam a WY ??? LENIWCE ZAPOMINACIE !!!!

:P

Data:  2004-10-26 13:56:28    
Imi: ReMOL
pjj levko tu musisz jeszcze duzo swojego marnego zycia przejsc buahahahahahaha zabianka jest blokowiskiem tragicznym..... ostatnio mojego znajomego zaczepilo 4 kolesi a on im dal wszystkim rade buahahahaha takich macie bandytow


Data:  2004-10-26 13:20:52    
Imi: :)
to czemu to robisz koalko?

Data:  2004-10-26 13:02:37    
Imi: KOALA
ZDAJE FIZYKE NA MATURZE TO TOTALNE SAMOBOJSTWO A JEDNAK TAK JEST!!!!

Data:  2004-10-25 23:18:57    
Imi: Wicked
Jestem szcz窷liwa:-) Chyba. Troch. Na pewno, ale... Nieca趾iem. Ale jednak:D

Data:  2004-10-25 15:37:28    
Imi: ReMOL from hell
E-mail: powierzony(ma逍a)fromhell.pl
nic sie tutaj ciekawego nei dzieje tylko wszyscy dozucaja do piecca swiezutkie mieso pyyycha :P a pozatym oprocz goraca nic ciekawego ;;;]]] pozdro 666

Data:  2004-10-25 15:35:36    
Imi: ReMOL
wiem samiczko nosoro盧a :P

Data:  2004-10-25 10:24:07    
Imi: DzialEwidencji
No Kurzydolku, znowu zesmy otworzyli kolejne drzwi do Krolestwa. Kazdy biwak z Atacama to kolejne wrota..... Bardzo dobre studenty nam sie trafily i jak patrze na takiego Danielka, Kube, Inez, Anie czy Franza to zaczynam wierzyc ze bedziemy miec dobrych psychologow i dobrych zacnych ludzi! Slusznie zes zauwazyl w sprawie lin i zakladu krawieckiego, ale to gowniarze ukradli te linki i stapontenty a nie ich rodzice, choc ciekawie byloby obejzec taka rodzinke co wychowala zlodzieja:) Mimo ze szkoda linek i wszystko lacznie z bandytami z lesnictwa co zycza sobie nieadekwatna kase za dotkniecie drzewa (bo u nas nie mozna no0rmalnie zarobic tylko trzeba okrasc i wtedy jet ok - kmieca parszywa mentalnosc sprytka co handluje zgnilymi ziemniakami!) Jak gnojowi chce sie ukrasc niech idzie na cmentarz do Tupadel i se trupa ukradanie - niemniejsza ADRENALINKA a jeszcze moze sobie go wykorzystac, bo z tymi linkami to przecierz nic nie zrobi. to jest tak jakby ukrasc lekarzowi sluchawki.... Mniejsza o to - dzis stan wk.....nia zastepuje rozsadna refleksja. Dobrze Wiciu ze uczestniczyles w Dobrym Oku - ciesze sie ze powiedziales pare rzeczy nie tylko do tych ludzi - wiesz co mam na mysli - ciesze sie ze razem w tym siedzimy - po uszy:)!
BruXiu: ja nie zapomnialem - nawet ostratnio przeklinalem ze olalas wszystko. A raz jak bylem to mi powiedzieli ze cie nie ma i nie wiadomo kiedy bedziesz wiec potem juz nie jezdzilem. poza tym mam tak zapaprany plan ze nie mam kiedy pierdnac a co dopiero odwiedzac znajomych. zawsze cieple fluidy wysylam w twoim kierunku - przecie wiesz!:) Jak pracujesz w soboty to moze kiedy uda mi sie urwac z Biskupiej Dziurki, bo mam tak zajecia wlasnie w niektore soboty. pozdr闚ki
Marian - bez szalenstw - 1/2 to dobry wynik ja bym chcial osiagnac taki....
pozdro waszystkim i zapraszam do piekla:)

Data:  2004-10-25 08:48:18    
Imi: efsiedzenainfiezarazpojd
E-mail: doniebieskiegomojego(ma逍a)<3
remol
jakie to wassynuj御e...;)

Data:  2004-10-24 20:21:24    
Imi: MSLucy
Vale Hombre wisi sobie u mnie w domu w k帷ie z kwiatami i wszyscy kt鏎zy s wystarczajaco wra磧iwi na piekny wystr鎩 wn皻rz si zachwycaj :) i nikt nie wierzy 瞠 to totem z obozu i pytaja za ile kupi豉m,czegos takiego nie mozna kupi!jest absolutnie bezcenne!

Data:  2004-10-24 18:18:07    
Imi: efmamk*dosyc!!!
E-mail: aaaa(ma逍a)aaaa
nie wytrzymam wtym domu
niedobrze mi
z tymi ludzmi
nie wytrzymam

Data:  2004-10-24 11:36:36    
Imi: kurzydol
E-mail: straszniedziszumimoze(ma逍a)atacama.pl
nie no zanim pojde do sklepu po kolejny kartonik sokupomidorowego, to cos napisze...

jak to Marian nic nie kumasz, tu nie ma co kumac tu trzeba pisac :) 1/2 szkoly? ale dlaczego? co jest takiego w Tobie ze oni tak sie kochaja (Cie)? :)

Pani Ciemnosci ja o srodzie pamietam tylko musimy park sobie wybrac, ja nie chce lunapark i park wodny, kazdy inny bedzie na miejscu :)

Efciak zbieraj te kase tylko jej nie zgub:) i pamietajcie bo jeszcze tego nie zmienilem ze ten wypad jest tydzien pozzzzzniej 13-14!!!

i tak samo Remol, pamietaj 13-14!!

.... ta .... nie no bylo idealnie, wpierw wyklad to w piatek bylo, no i tam ja pamietam, ze zbudowali taka wyspa, albo ze to czarodziej ich tam wysadzil? :) mniej istotne :) mnie tam (zaraz kto powiedzial mnie? ) mi tam podobala sie ta wyspa, i bardzo chcialem tam zamieszkac :) tyle pamietam :)

w sobote byla gra, szlo nam dobrze, porozwieszalem linki, i takie tam inne no i ktos je zdjal, tylko nam o tym nie powiedzial, eee... napewno zapomnial :)nie wplynelo to na prebieg gry, za dlugo juz ja robimy zeby brak ktoregokolwiek stanowiska mial ja zepsuc, nie no nie jestesmy amatorami... a swoja droga ciekawe jakby tu wybrnac z braku pajeczyny, gdyby np, w trupadlach byl zaklad krawiecki i oni tam by skumali ile my tam tych metrow w lesie zuzywamy? ho,ho,ho... :)

no ale wlasnie chyba juz czas zmienic las i zaspawac wlaz :)

i to jest idealny pomysl na ur atacamy, bedziemy szukac lasu...

a i wstepnie poumawialismy sie na "darzlub" (na marginesie nalezy tu nadmienic ze bylem kilka razy no i raz byl k/elblaga :) )

a "darzlub" to takie z mapa po lesie lazenie w nocy, gdyby ktos zapytal, a bedzie on tak jakos w pierwszy lykend grudnia, no wiec zapraszamy...

kurzydol

Data:  2004-10-24 10:39:02    
Imi: Kicia
E-mail: mariannagrzywaczewska(ma逍a)wp.pl
no a ja tradycyjnie nic nie kumam z dialogu tu sie rozgrywajacego, ale pozdrawiam was czule. wlasnie sie obudzilam i za bardzo nie wiem o co chodzi. ale snilo mi sie ze pol szkoly sie we mnie kocha wiec bede miala dzis dobry humor ;-)
love was.

Data:  2004-10-23 22:15:31    
Imi: ef
wszyscy wirujemy ze szczescia.
;)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194